tempozzz Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Legger ut en litt tidlig dobbel til 1.94 @ Bet365 (ons) Kashima Antlers - Gamba Osaka | Over 2.5 (ons) Umedalen - Harnosand | Over 2.5 Denne følger jeg på! Lenke til kommentar
DBM Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) USA U19 kvinner vs Canada Women U19 (H) -> Basketball VM - Jenter 2011 - Russland jenter vs Polen jenter (H) -> Volleyball Odds: 1,452 @bet365 Man er kvinne fram til man er 19, og deretter jente? Bet365 har mye rart for seg. Edit: Et spill til, i morgen: FC 03 Differdange v Olympiacos Volou (B) Hapoel Tel-Aviv v FC Vaduz (H) Odds: 1,425 @bet365 Endret 27. juli 2011 av DBM Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Legger ut en litt tidlig dobbel til 1.94 @ Bet365 (ons) Kashima Antlers - Gamba Osaka | Over 2.5 (ons) Umedalen - Harnosand | Over 2.5 Denne følger jeg på! Da var den i boks også... Lenke til kommentar
DBM Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Da satte jeg en ny bong med samme spill som ovenfor, men Olympiacos' odds har blitt satt opp fra 1,14 til 1,22. Kan ikke tenke meg at dingledangle skal ha noen sjanse. Tapte forresten på USA i dag, som hadde odds på 1,10. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Gått straka vegen at helvete for min betting for tiden. Satt inn penger i går og brant alt på forbanna Serie B(!) i Brasil, kun fordi jeg var hypp på å vinne mer til neste dag. Tull. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Rosenborg røk jeg på i dag, ja.. Fitte. Har vært i en elendig bølgedal etter jeg vant 1225,- på at Garmin Cervelo vant lagkonkurransen i Tour de France. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg vurderte å sette noe på uavgjort eller borteseier, stemte ikke at RBK skulle være så store favoritter. Hvis mine identiske bonger ikke går inn i morgen så har jeg noe sånt som 25 kr igjen Men hvis de går inn så er jeg plutselig i pluss. Ting snur fort. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Da satte jeg en ny bong med samme spill som ovenfor, men Olympiacos' odds har blitt satt opp fra 1,14 til 1,22. Kan ikke tenke meg at dingledangle skal ha noen sjanse. Tapte forresten på USA i dag, som hadde odds på 1,10. Farlig kamp dette. De slo jo ut Levadia (som er i sesong) over 2 kamper i forrige runde så de kan jo ikke være så gærne? Ser også at de holdt franske Metz til 2-2. Leser nå at Volos er flyttet ned i 2 divisjon pga kampfixing. Dette vil jo ha store konsekvenser for laget, men er jo mulig at spillerne da vil vise seg fram for eventuelle nye klubber? Hadde holdt meg langt unna selv... Lenke til kommentar
DBM Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Leser nå at Volos er flyttet ned i 2 divisjon pga kampfixing. Dette vil jo ha store konsekvenser for laget, men er jo mulig at spillerne da vil vise seg fram for eventuelle nye klubber? Lurte litt på hva som hadde skjedd. Måtte jo være "riktig" Olympiakos (fra CL), men ting stemte ikke helt på Wikipedia. På kjente tidligere spillere var det ingen stjerner, og det har jo vært noen "stjerner" i den klubben f.eks. de siste ti årene. Og... "Olympiakos finally became champion of Beta Ethniki two years later, in the 2009–2010 season, and returned to the top league after an absence of 20 years" Stod at de kom på femteplass i øverste divisjonen i fjor, og da skal de vinne denne. Men mulig at det er et sjansespill. Edit: ser nå dette: 2010–11 Super League Greece, 14th (relegated due to match-fixing) Det her var bare rot. Sier du at de spiller i nest øverste divisjon og har mistet spillere? Endret 28. juli 2011 av DBM Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Leser nå at Volos er flyttet ned i 2 divisjon pga kampfixing. Dette vil jo ha store konsekvenser for laget, men er jo mulig at spillerne da vil vise seg fram for eventuelle nye klubber? Lurte litt på hva som hadde skjedd. Måtte jo være "riktig" Olympiakos (fra CL), men ting stemte ikke helt på Wikipedia. På kjente tidligere spillere var det ingen stjerner, og det har jo vært noen "stjerner" i den klubben f.eks. de siste ti årene. Og... "Olympiakos finally became champion of Beta Ethniki two years later, in the 2009–2010 season, and returned to the top league after an absence of 20 years" Stod at de kom på femteplass i øverste divisjonen i fjor, og da skal de vinne denne. Men mulig at det er et sjansespill. Edit: ser nå dette: 2010–11 Super League Greece, 14th (relegated due to match-fixing) Det her var bare rot. Sier du at de spiller i nest øverste divisjon og har mistet spillere? Beklager sent svar. Stor forskjell på Olympiakos som de fleste kjenner og mindre Olympiakos Volos. De rykket opp i fjor og gjorde det overraskende bra. I går kveld/natt fikk man jo svar på hvorfor og de ble degradert (mafiaboss som eier). I følge greske medier så blir de mest sannsynlig også kastet ut av turneringen til UEFA, men saken må først gjennom en ankeprosess i Hellas og begge kampene kan dermed bli spilt. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) De vant i hvert fall, takk og lov. Etter denne flausen, og AEK som viste seg å være Larnaca og ikke Aten, så får jeg gjøre bedre research Volleyball-VM for kvinner: VM - Jenter 2011 - Brasil jenter vs Kina jenter (H) VM - Jenter 2011 - Peru jenter vs USA jenter (B) Odds: 1,403 @bet365 Synes at Standard Liege borte mot Mons, til 1,72, virket interessant. Noen som sitter på info der? Endret 28. juli 2011 av DBM Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 De vant i hvert fall, takk og lov. Etter denne flausen, og AEK som viste seg å være Larnaca og ikke Aten, så får jeg gjøre bedre research Volleyball-VM for kvinner: VM - Jenter 2011 - Brasil jenter vs Kina jenter (H) VM - Jenter 2011 - Peru jenter vs USA jenter (B) Odds: 1,403 @bet365 Synes at Standard Liege borte mot Mons, til 1,72, virket interessant. Noen som sitter på info der? Det blir en jevn kamp tror jeg. Men selvfølgelig, alt kan jo skje Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 En som ser ok ut i kveld: 19:45 Spain U19 - Ireland U19 | Hjemmeseier til 1.44 @ Ladbrokes Lenke til kommentar
DBM Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Fantastisk, det viser seg at Peru og Canada er bedre enn USA i henholdsvis volleyball og basket. Noen burde virkelig være flaue. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Fantastisk, det viser seg at Peru og Canada er bedre enn USA i henholdsvis volleyball og basket. Noen burde virkelig være flaue. Og bookmakerne ler hele veien til banken? Ikke noe særlig bra uke her heller så satser på at helgen blir bra. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Ja, det gjør de vel. Det skal bare ikke være mulig å tape på to så opplagte seire til USA. Peru, tuller de med meg? Jeg satte litt på Anderlecht og Wigan (rugby) nå, til totalt 1,80 hos Bet 365. Edit: følger deg på Spania nå. Endret 29. juli 2011 av DBM Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Ja, det gjør de vel. Det skal bare ikke være mulig å tape på to så opplagte seire til USA. Peru, tuller de med meg? Jeg satte litt på Anderlecht og Wigan (rugby) nå, til totalt 1,80 hos Bet 365. Edit: følger deg på Spania nå. Nei, aldri helt godt å si med sport. Ser f.eks at USA falt fra 1.22 til 1.07 hos SBOBET så de hadde jo solid backing. USA ledet jo også 1-0 og 2-1 i sett så ganske så slapt av dem. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Får vondt av Nordic Bet. Min latterlig lave limit hos bet365 var oppbrukt for denne uken, så jeg satte inn småpenger hos Nordic Bet, hvor jeg hadde en konto fra noen uker tilbake siden. Der hadde jeg tydeligvis satt en 100 kr limit for spill hver 24. time. Dette blir altså ikke endret før om 24 timer, etter at jeg fjernet limiten. Lavmål! Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Liten dobbel hos Bet365 i dag: 13:45 Austevoll - Mandalskameratene | Over 2.5 16:00 Steinkjer - Tiller | Over 2.5 Betaler ikke mer enn 1.60, men er jo penger det også... Lenke til kommentar
DBM Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Toppserien og nok en gang finsk kakkonen. TiPS er jumbo med 12 tap på 15 kamper, og minst 6 strake tap. Åbo har 8-1-6. Sandviken kvinner v Røa kvinner (B) TiPS v AIFK (B) Odds: 1,456 @bet365 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå