Armageddon Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Mulig Brøndby får inn et mål, men er så å si garantert at RBK får inn minst et mål på hjemmebane. RBK går videre, men uavgjort er ikke utenkelig. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 RBK, Portsmouth og Spartak i dag på en bong! =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg venter på stonebro's kupong. Jeg tapte 150kr igår -.- Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 ingen som har lagt inn bong på Spurs? http://www.ustream.tv/videoplayerpopup/channel/305134 Lenke til kommentar
Enya Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Dagens gambler bong er klar for min del: Rosenborg - Brøndby B (Pause) 4.55 Brøndby kommer til å starte offensivt for å hente inn forspranget til RBK, samtidig vil nok RBK spille offensivt for å punktere tidlig. Ett kontringsmål som går Brøndby's vei i 1. omgang er ikke utenkelig. Deportivo - Brann B 10.00 Brann burde vunnet mye mer enn 2-0 hjemme, men slet litt med uttellingen. Deportivo vil nok gå hardt ut og det vil åpne seg for Brann kontringer. Brann er ikke laget som vil ligge bakpå i 90min. for å "safe" inn avansement. En Brann seier er som oddsen sier lite sannsynlig ettersom Brann klarer seg med uavgjort, men til 10 i odds er det nesten vert ett forsøk. Ett siste argument er at jeg er en hardbarket Brann suporter og har ergrert meg gønn over at jeg ikke satte penger på de i hjemme oppgjøret. Kampene spilles som en dobbel med 45.50 i odds, innsats ble 20kr. Mer seriøse bonger kommer senere... Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Små pene odds idag med Dobbelsjansen! Mine tre lapper med 100kr innsats per: Deportivo - Brann UB 3.34 Aston Villa - Liteks Lovech UB 3.21 Odds: 10.72 Aston Villa - Liteks Lovech UB 3.21 Deportivo - Brann UB 3.34 Rosenborg - Brøndby UB 2.07 Odds: 22.19 Spartak Moscow - Baník Ostrava H 1.50 Rosenborg - Brøndby UB 2.07 Aston Villa (0) - Liteks Lovech (2) B 1.75 Deportivo (0) - Brann (2) B 1.90 Odds: 10.32 Lenke til kommentar
Corel Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Noen tips til en god live resultat og hendelses oppdaterings side, har brukt vg sin endel men de har ikke alle kampene... Lenke til kommentar
Enya Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Mye pene odds der @lex, men er det ikke litt "risky" å ha Rosenborg - Brøndby UB med på alle bongene. Tenker at går den kampen til h****** så blir det ikke mye penger inn. Jeg har vertfall den regelen at jeg prøver å ungå samme kamp/utfall på flere bonger. Noen tips til en god live resultat og hendelses oppdaterings side, har brukt vg sin endel men de har ikke alle kampene... www.livescore.com pleier å ha det meste, dog litt treg med å oppdatere, ligger somregel 5min. bak. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hvordan graderer jeg på odds? Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Wooah, Aston Villa - Litex Lovech UB!? Det er spenstig. Her er mine tips for kvelden. Jeg gidder ikke spille hardt på mange kamper med odds på 1.10-1.20, aka. storfavorittkamper, så jeg satser på et par andre ting istedet. FF Kalmar - Feyenoord B 2,95, (1-0) B 6,70 Kalmar med en svært overraskende 1-0 seier i Nederland over et tafatt hjemmelag. Siden den kampen har Kalmar tapt den svenske cupfinalen, og hatt en liten down i serien. Det ville vært en aldri så liten skandale for Feyenoord å måtte gå uten europacupspill denne sesongen, så jeg ser ikke bort fra at kjerringa reises og at de vinner denne kampen. De trenger garantert 2 mål eller mer for å gå videre i ordinær tid, så jeg prøver også et handikapspill. Rosenborg - Brøndby IF H 1,80, (0-1) H 3,05. Konan Scorer: Ja 2,95 Rosenborg er normalt bunnsolide hjemme, og jeg tror ikke Brøndby klarer å stikke av med så mye som en uavgjort her. Lustig og Stadsgaard er tilbake i startoppstillingen for RBK, samt veteranen Strand som kommer inn på midtbanen. På topp har vi fremdeles Iversen og en Konan Ya i storslag. Derfor setter jeg penger på H, handikapspill H, og at Konan Ya scorer i denne kampen. Dinamo Bucuresti - NEC Nijmegen H 1,70, (0-1) H 2,80 NEC med 1-0 ledelse fra første oppgjør. Det er en real heksegryte på Dinamo's stadion der nede - og de har etter min mening et meget bra lag som bør være i stand til å hamle opp mot unge og europacupmessig uerfarne spillere i NEC. Spillet styrkes ytterligere av at NEC ikke har vunnet på bortebane så langt i sesongen. Levski Sofia - MSK Zilina H 1,75, (0-1) H 3,05 Det ble 1-1 i det omvendte oppgjøret, noe Levski såklart er videre med, men jeg tror nok de vil avgjøre denne med stil på hjemmebane mot det som skal være endel dårligere motstand. Levski har startet serien meget bra; 6-0, 3-0 og 2-0 seire har det blitt, de to siste over Cherno More Varna og Liteks, som er blant tittelutfordrerne i Bulgaria. Zilina med en blandet serieinnledning, blant annet et tap på bortebane mot svak motstand. Tror Levski tar denne greit. FC Vaslui - SK Slavia Praha B 2,75 0-0 i det omvendte oppgjøret. Fra den infoen jeg har klart å finne fra den kampen var det Slavia som styrte, mens Vaslui lå i nærmest 9-0-1 forsvar mesteparten av kampen og slettes ikke imponerte. Folk med peiling på Slavia sier at de sliter med uttellingen foran mål og spisser som ikke scorer nok, som var hovedgrunnen til at de ikke fikk mål i første kamp. Tror ihvertfall at Slavia er et bedre lag en Vaslui, og i denne kampen må Vaslui åpne seg litt for å score; de kommer ikke videre med 0-0. Deportivo La Coruna - Brann (0-1) H, (0-2) H, (0-3) U Beklager Brann, jeg tror dere taper. Så spørs det da om dere taper med 3 eller mer, jeg tror det blir et tremålstap. Vi husker jo 1-6 mot Everton i fjor, det var riktignok et Everton i flyten. Deportivo har åpnet svakt i serien, men mye av forklaringen kan fort ligge i at på de 5 første kampene har laget møtt Real Madrid, Villareal, og Valencia, så motstanden har vært krass. Real Madrid ble jo faktisk slått 2-1 på hjemmebane her, så Deportivo er normalt veldig sterke hjemme. Å bli slått ut av et lag som ligger på 8. plass i Tippeligaen er som jordskjelv og vulkanutbrudd for et lag som har spilt i Europa nesten hver sesong siden sent på nittitallet. Brann må nesten overraske meg på nytt med å klare å ta seg videre i denne kampen. Det var vel det hele. Endret 2. oktober 2008 av stonebro Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Hvordan graderer jeg på odds? Dersom du bruker Norsk Tipping, er ikke det mulig. Med mindre du spiller to separate spill selvfølgelig. Hos andre bookmakere skal vel dette hete "Double Chance". Her en bra Livescore-tjeneste: https://www.nordicbet.com/en-us/livescore_flash Kjappe oppdateringer. Gå inn på "My Preferences" først og fjern det du ikke vil ha oppdateringer på, f.eks. Baseball, Ishockey, alt annet enn fotball. Endret 2. oktober 2008 av stonebro Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Aston Villa som hviler spillere går ikke bra! Så åssen det gikk i Ligacupen. Tok bare RBK på to lapper, tror den er ganske så bankers. Danske laget er i form fortida. Skulle gjerne skrivd full rapport om alle kampene jeg tok, men har ikke tid nå. Beste live tjeneste er Betsafe.com Gå på Odds og Livescores. finner ikke bedre Endret 2. oktober 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 stonebro = Frode Øverli? Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 stonebro = Frode Øverli? Høh? Lenke til kommentar
Corel Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Live scoren på Betsafe.com var priceless! sinnsykt bra, takk for tipset Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Frode Øverli (født 15. august 1968 i Bergen) er en av Norges mest suksessrike tegneserieforfattere Care to explain? Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Hmm, Iversen ute for RBK. Ikke klart hvem som kommer inn. Det svekker jo offensiven deres en god del. Edit: Berisha inn. Greit nok det, men det som skremmer meg mest er at de mister noe av duellstyrken på defensiv dødball, som sannsynligvis er noe av det Brøndby satser på å skape farligheter på. Ikke full så sikker på RBK-tipsa mine lenger, kanskje UB går inn allikevel. Endret 2. oktober 2008 av stonebro Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fortsatt OT: Frode Øverlig, skaperen av Pondus. Pondus har omtrent samme bakgrunnsjekk som deg før han tipper. Dog taper han stort sett på tipping.. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 RBK 1-0, og hvem scorer? KONAN YA. $$ til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå