Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag har jeg en irsk kamp i tankene

Wexford Youths - Monaghan 2

 

Tilgjengelig odds er på 1,50 på borteseier hos blant annet Ladbrokes.

For meg ser det ut som Monaghan spiller bare bedre og bedre borte, mens Wexford spiller bare dårligere og dårligere hjemme. Monaghan har vunnet på flere tidligere bortekamper i år, mens Wexford har generelt tapt mange ganger i år, både hjemme og borte.

Lenke til kommentar

I dag har jeg en irsk kamp i tankene

Wexford Youths - Monaghan 2

 

Tilgjengelig odds er på 1,50 på borteseier hos blant annet Ladbrokes.

For meg ser det ut som Monaghan spiller bare bedre og bedre borte, mens Wexford spiller bare dårligere og dårligere hjemme. Monaghan har vunnet på flere tidligere bortekamper i år, mens Wexford har generelt tapt mange ganger i år, både hjemme og borte.

Good one :)

 

Litt estisk i dag:

 

Lasnamae - Tammeka Tartu | Over 3.5 mål til 1.83 @ Unibet

Lenke til kommentar

Dobbel i dag med

IK Oddevold - Trollhättan

Over 2,5 mål

 

KooTeePee - PS Kemi

1 (Uten mulighet for x/uavgjort)

 

Dette gir en totalodds på 1,86 hos Betsafe.

 

Edit: Kjører også Lasnamae - Tammeka Tartu som kjensen gjør, men jeg velger over 2,5 mål pga Betsson ikke hadde over/under 3,5 på denne...

Endret av tempozzz
Lenke til kommentar

Spillene mine har gått i dass i det siste, men i dag ble det i hvert fall gevinst med en dobbel-odds som var overraskende høy.

 

Brasil kvinner vs Dominikanske republikk kvinner (H) -> volleyball, odds: 1,22

Umeå FC v Hammarby TFF (H) -> fotball, odds: 1,25

 

Bare la den inn siden det ble gevinst og jeg var så overrasket over oddsen på Umeå. Topplaget mot jumbolaget.

 

Med fare for å jinxe spillet, så har jeg spillet nedenfor i morgen. Prøver meg med lavere innsats og høyere odds, men fortsatt om småpenger. Prøver å vinne lite penger mange ganger.

 

Algerie U18 v Syria U18 (H)

Uruguay U20 v Guatemala U20 (H)

Total odds: 2,48

Endret av DBM
Lenke til kommentar

Skiller oddsen på de forskjellige sidene mye eller? Hadde hvert greit å forholde seg til 1-2 sider bare.

 

Vel i begynnelsen så holder det med 1-2 sider. senere så kan du lage en slags paypal/moneybookers account som alle betting sider bruker til å overføre og ta ut penger fra på 1 min.

 

Da kan du bruke oddsportal for å se hvilke odds som er best på alle slags sider hver gang du skal bette noe stort :)

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...