Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tenkt å tippe på Tour de France? Under 2 på Contador sammenlagt, da er det mer spennende å prøve seg på Schleck.

 

Har tippet på Hushovd (2.1) og Hagen (2.55) vinner 1 etappe under touren.

Trenger ikke være dumt det. Leste at første etappe passer Hushovd perfekt. Klarte ikke å finne det spillet på unibet da.

Lenke til kommentar

Noen som har tenkt å tippe på Tour de France? Under 2 på Contador sammenlagt, da er det mer spennende å prøve seg på Schleck.

 

Har tippet på Hushovd (2.1) og Hagen (2.55) vinner 1 etappe under touren.

Trenger ikke være dumt det. Leste at første etappe passer Hushovd perfekt. Klarte ikke å finne det spillet på unibet da.

 

Søk på Hushovd.

 

How many stages will the rider win?

 

Line: 0.5

 

Over: 2.10

Under: 1.65

Endret av DiNozzo
Lenke til kommentar

Garmin kommer jo til å kjøre for Tyler Farrar i spurtene så Hushovd dropper jeg glatt. Håper han gjør min ord til skamme. Hushovd sier selv:

 

"jeg ble litt negativt overrasket da jeg kjørte gjennom etappen i går (onsdag), jeg må ha en ekstremt god dag som det skal være mulig å henge på oppover der"

 

"Samtidig bekrefter Hushovd at han kommer til å være med som opptrekker for Tyler Farrar"

 

Har også liten tro på at Boasson Hagen gjør noe mer enn å rulle gjennom de første etappene og prøve å finne formen igjen etter sykdom. 4-etappen er nok mer han i følge laget selv.

 

Contador som sammenlagtvinner til 1.77 er definitivt mitt spill!

 

Litt cup i kveld:

 

Ind. Medellin - Envigado | Hjemmeseier til 1.72 @ Betsson

Lenke til kommentar

er chile ganske "sikker" i natt? mexico med en langt dårligere tropp enn de kunne brukt

Ikke vet jeg selv om jeg har en gærn chilensk nabo, men han sover dessverre nå. Ser at oddsen har falt veldig på Chile så du har nok ett poeng, men kanskje litt sent for å få ok odds? 2.10-2.20 var tilgjengelig

Lenke til kommentar

Mine to spill i dag:

 

F91 Dudelange v Santa Coloma (H)

Valur Reykjavik kvinner v KR Reykjavik kvinner (H)

Odds: 1,23192

Innsats: 200 kr

 

Dinamo Zagreb v FK Baku (H)

New Zealand kvinner v Mexico kvinner (B)

Odds: 2,688

Innsats: 40 kr

 

Har blitt mye lavodds og små gevinster, men stort sett vunnet siden jeg startet opp 28. juni.

post-233263-0-06662600-1309859895_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Kjempesprekk av Mexico. Ledet 2-0, men endte 2-2 etter to mål oppført ved 90 min. De tre andre gikk inn.

 

Det ga et overskudd på 7,92 kr :p

 

I morgen er det finsk damefotball. Honka er ny serieleder med seier, og Aland (Åland?) møter jumbo-laget.

 

FC Honka kvinner v Nice Futis kvinner (H)

Aland United kvinner v TPS kvinner (H)

Odds: 1.28

Innsats: 200 kr

 

Edit: ble et spill til. Fra en tråd på Oddsen.nu:

 

Norsk 3.div. avd 7. Fyllingen- Sotra. Fyllingen er med i toppen,men de tapte to poeng hjemme mot Stord sist lørdag,mens Sotra vant hele 7-1 borte mot bunnlaget Djerv 1919. Det ble 3-0 til Fyllingen i motsatt oppgjør mot Sotra tidlig i vår. Fyllingen får tilbake spillerene som var ute sist, og de har nærmest fullt lag. Sotra mangler Espen Brown med karantene. Langeland og Myksvold er på ferie. Denne bør Fyllingen vinne ganske så greit. H.

 

Fyllingen v Sotra (H)

Sandhausen v Kaiserslautern (B)

Odds: 1,596

Innsats: 100 kr

Endret av DBM
Lenke til kommentar

Jeg er maks uheldig for tida. De finske damene innfridde, men Kaiserslautern rotet bort 1-0 etter scoring ved 90 min.

 

Satser på denne i morgen:

 

NSI Runavik v Fulham (B)

Tre Penne v Rad Belgrade (B)

Odds: 1,21

Innsats: 400 kr

Endret av DBM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...