Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Trond Giske har virkelig gjort sitt for å få innskudd/uttak verre enn det egentlig bør være. Én uke siden jeg ba om uttak fra bet365 til bankkonto, og først i dag får jeg mail fra moneybookers hvor de sier at pengene er på vei.

 

Penger inn på moneybookers-kontoen ja, før du går på innskudd hos bet365. Der står alt rett frem for hver valgmulighet, så det er egentlig ganske enkelt. Entropay er å anbefale om du trenger pengene med en gang, da moneybookers (pga fare for spillegalskap) ikke godtar hurtigoverføring. Likevel må du via moneybookers for å få ut pengene, og det etter å ha snakket med bet365.

Men det er jo ikke Moneybookers sin feil at Bet365 er trege?

 

Skjønte heller ikke hva du mener med spillegalskap og hurtigoverføring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Betsafe, og sjekket nettopp. Det er fortsatt et alternativ å sette penger inn på tippekonto med Visa hos dem.

 

Skjønner derimot ikke hvorfor dette ikke skal være lov? De fleste bettingsider er vel stasjonert i utlandet og følgelig utelandske lover?

Betsafe tar ikke imot pengene selv, de bruker en 3part for å unngå lovgivningen. Bettingsider er jo i utlandet og tar imot penger fra alle, MEN poenget med loven er jo at det er de norske bankene som ikke har lov til å overføre til betalingsterminaler merket med ett spesielt nummer (noe som er kjipt når du skal kjøpe avisen hos en svensk butikk som også tar spill fra svenska spel og derfor har dette nummeret). Når du prøver kortet ditt blir det blokkert fra banken din, ikke hos bookmakerne.

Lenke til kommentar

Noen spill i dag:

 

Tom Tomsk | 1.83 (fotball)

 

Nest-Sotra - Førde Over 3.5 | 1.80 (fotball)

 

Czech Republic U17 1.73 (fotball)

 

Verdasco | 1.62 (tennis)

 

Parmentier | 2.10 tennis)

 

Errani | 1.51 tennis)

 

På ferie og koblet opp med 2g på mobilen så derfor litt slapt fra min side om dagen...

Lenke til kommentar

Bet365 var raske. Tok noen timer før pengene manuelt var sendt over til moneybookers. En del knot der for å få de videre.

 

For å forhindre at pengene raskt gårtil gambling, tar det to-tre dager før moneybookers får de sendt. Greia er vel å forhindre at man skal pøse inn penger kjapt for å spille.

Lenke til kommentar

Kan Åsane være ett spill i dag? Fåes til 2.20 hos Gamebookers etter at resten av markedet har senket oddsen kraftig til rundt 1.80.

 

› Asane home: 3-1-1 13-6

› Asane form: 3-1-2 12-9

› Home form: 4-1-1 16-7

 

› Vindbjart away: 2-1-2 12-12

› Vindbjart form: 2-1-3 10-16

› Away form: 2-1-3 12-14

Lenke til kommentar

Åsane til 2.10 hos NT. Kanskje jeg prøver meg der med noen kroner.

 

Skeid er i bra form og skal greit kunne slå Harstad hjemme: Skeid - Harstad (0-1) H 1.45 (kunne fint spilt 0-2 her men NT har ikke det spillet).

 

Prøver meg også i Tippeligaen til totalt 2.33 i odds:

Start - Vålerenga Over 2.5

Odd - Molde Over 2.5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Skader og lignende som gjør at du går for Brantford? Tabbellsituasjonen (om man skal bry seg mye om det) er ikke i fordel Brantford.

Kun markedet som gjør spillet interresant... (Pinnacle åpnet f.eks med Brantford til 2.51 og har sunket som en stein til 1.68).. lukter litt fishy og noen vet noe mest sannsynlig

Endret av kjensen
Lenke til kommentar

Geyland skal vel vinne greit mot svake Woodlands i dag. Vunnet 3 strake og er i en teknisk uptrend. Woodlands har en seier mot svakt plasserte Young Lions, men ellers tapt 7 av sine 8 siste.

 

› Geylang United home: 5-0-3 8-7

› Geylang United form: 3-1-2 9-9

› Home form: 4-0-2 6-5

 

› Woodlands Wellington away: 1-1-5 2-16

› Woodlands Wellington form: 1-0-5 5-21

› Away form: 1-1-4 2-15

 

1.35 er riktignok ikke så mye, men i allefall tilgjengelig hos Nordic og Betsson, mens resten av markedet har flyttet den ned på 1.20 tallet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...