Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg laget meg moneybookers konto for nå går det vist ikke ann å gjøre innskudd med Visa kort lenger(Norsk lovgivning). (enda jeg gjorde det på Betsson for ikke mange månedene siden.) Skal nå gjøre et innskudd til bet365...

Men hvordan skal jeg gjøre dette? Skal jeg først overføre penger til moneybookers for deretter og overføre til bet365?

 

Forresten er det noen som spiller på Betsafe her og vet hvordan man gjør innskudd der?

Lenke til kommentar

Trond Giske har virkelig gjort sitt for å få innskudd/uttak verre enn det egentlig bør være. Én uke siden jeg ba om uttak fra bet365 til bankkonto, og først i dag får jeg mail fra moneybookers hvor de sier at pengene er på vei.

 

Penger inn på moneybookers-kontoen ja, før du går på innskudd hos bet365. Der står alt rett frem for hver valgmulighet, så det er egentlig ganske enkelt. Entropay er å anbefale om du trenger pengene med en gang, da moneybookers (pga fare for spillegalskap) ikke godtar hurtigoverføring. Likevel må du via moneybookers for å få ut pengene, og det etter å ha snakket med bet365.

Lenke til kommentar

Nå har jeg laget meg moneybookers konto for nå går det vist ikke ann å gjøre innskudd med Visa kort lenger(Norsk lovgivning). (enda jeg gjorde det på Betsson for ikke mange månedene siden.) Skal nå gjøre et innskudd til bet365...

Men hvordan skal jeg gjøre dette? Skal jeg først overføre penger til moneybookers for deretter og overføre til bet365?

 

Forresten er det noen som spiller på Betsafe her og vet hvordan man gjør innskudd der?

 

På betsson funker det fortsatt..gjorde det senest på Torsdag..

Lenke til kommentar

Nå har jeg laget meg moneybookers konto for nå går det vist ikke ann å gjøre innskudd med Visa kort lenger(Norsk lovgivning). (enda jeg gjorde det på Betsson for ikke mange månedene siden.) Skal nå gjøre et innskudd til bet365...

Men hvordan skal jeg gjøre dette? Skal jeg først overføre penger til moneybookers for deretter og overføre til bet365?

 

Forresten er det noen som spiller på Betsafe her og vet hvordan man gjør innskudd der?

 

På betsson funker det fortsatt..gjorde det senest på Torsdag..

Yep, er klar over det og det synes jeg er rart med tanke på at det visstnok ikke skal gå ann pga lovgivningen her i Norge... Men jeg skal nå bytte bettingside for jeg er lei av Betsson og det dårlige utvalget. Noen her som bruker Betsafe og vet hvordan det er der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...