Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Haha nå har jeg fått restriksjoner fra Betsson på hvor høy innsats jeg kan ha. Nå får jeg tydeligvis ikke lov til å satse mer enn 400-500 spenn på hver kamp. Synes det er useriøst fra Betsson, har faktisk ikke vunnet mange lappene fra dem heller...

 

Så nå har jeg gått over til Bet365, så skal vi se om de klarer og være seriøse.

Hvor mye vant du ca. hos betsson da? Isåfall, hvordan spilte du? :p singler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha nå har jeg fått restriksjoner fra Betsson på hvor høy innsats jeg kan ha. Nå får jeg tydeligvis ikke lov til å satse mer enn 400-500 spenn på hver kamp. Synes det er useriøst fra Betsson, har faktisk ikke vunnet mange lappene fra dem heller...

 

Så nå har jeg gått over til Bet365, så skal vi se om de klarer og være seriøse.

Hvor mye vant du ca. hos betsson da? Isåfall, hvordan spilte du? :p singler?

Er ikke sikker, men tipper kanskje rundt 5000 spenn. Har i det siste kjørt kun singler ja, og da har det somregel gått bra med meg og det synes Betsson tydeligvis ikke noe om :p

 

Hadde skjønt dem hvis det var snakk om flere titusener i uka, men såppass "lite" som dette over lengre tid synes jeg er dårlig gjort av dem.

Lenke til kommentar

Ja, det hørtes bare latterlig ut.

 

Har aldri hørt om noen som har blitt limita for 5000,- før.

 

Vart selv limita på Unibet, men da vant jeg veldig mye større summer enn 5000,-

Har snakket med Betsson da, dem sier de bruker en såkalt Trading Manager som sjekker brukerkontoer, og kan gi begrensninger. Men har en kamerat som også bruker Betsson, så er spent og se om han også får begrensninger etterhvert.

Endret av tempozzz
Lenke til kommentar

Plager meg at jeg ikke finner live-resultater av Buvik-Verdal. Noen som vet om det er mulig å finne dette?Regner med at norsk 3. divisjon avdeling 10 er litt nedprioritert... :p

live.nettavisen.no

 

Trykk "Vis flere kamper" i menyen til venstre. Bla ned.

 

Kom hjem nå og rakk ikke tippe til 16:00. Noen tips? Vant forrige gang jeg fikk tips herfra :)

Danmark U21 - Sveits U21 H.

Lenke til kommentar

Jevnaker - Raufoss

Over 2,5 mål

Odds 1,40

Start 16.00

Fulgte deg på den, har du fått den utbetalt? (Hvis du fortsatt spiller på Betsson da)

Spilte den på Betsson. Har ikke fått den utbetalt enda, men har skjedd meg et par ganger før at dem har vært litt trege, så vi får bare vente :)

Lenke til kommentar

Ja, det hørtes bare latterlig ut.

 

Har aldri hørt om noen som har blitt limita for 5000,- før.

 

Vart selv limita på Unibet, men da vant jeg veldig mye større summer enn 5000,-

Har snakket med Betsson da, dem sier de bruker en såkalt Trading Manager som sjekker brukerkontoer, og kan gi begrensninger. Men har en kamerat som også bruker Betsson, så er spent og se om han også får begrensninger etterhvert.

Veldig kjekt med andre navn man kan bruke :)

Lenke til kommentar

Har i tillegg et rimelig svært langskudd. Ikke svære innsatsen, men drøy odds.

 

Sandnes Ulf (-1) @ 1.95

Nybergsund IL-Trysil @ 1.90

Lahti @ 1.33

Notodden @ 1.25

Molde (-1) @ 2.30

Haugesund (-1) @ 3.60

 

Totalt: 51.00

 

Sandnes Ulf allerede diskutert. Skal normalt knuse Randaberg. NIL-Trysil hjemme mot Løv-Ham skal i følge mange tippesider sitte bankers. Lahti og Notodden er safe-bets (men potensielle ødeleggere på en slik kupong), Molde slår tilbake etter stortapet sist og Haugesund knuser tafatte Viking (4-0 i fjor).

 

Så en litt "lettere", uten handicap + en par ekstra:

 

Lahti @ 1.33

Notodden @ 1.25

Haugesund @ 2.00

Molde @ 1.57

Sandnes Ulf @ 1.40

Kongsvinger @ 1.70

 

Totalt: 12.42

 

Samme som over, men fjerner alt av handicaps og legger på Kongsvinger som bør gjøre jobben hjemme mot Strømmen. Ingen statistikk på den, men går for magefølelsen, hjemmebanefordel og et par tippesider som melder H.

Endret av Vamos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...