Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

... Jeg er sånn ca 80% og 75% på disse kampene og burde være ok verdi da med 60% samlet.

 

Aldri helt skjønt de prosent greiene, kan noen forklare hva de går ut på? :)

Jeg har satt 80% for over i første kampen og 75% over på andre kampen. For å finne samlet verdi ganger (at begge utfallene går inn) du dem med hverandre, 0.80 x 0.75 = 60%. Verdien på spillet blir da 2.06 x 60% = 124%. Hvis prosentsettingen skulle stemme over tid vil det være i snitt 24% rente på denne kampen, noe som synes høyt. Vanligvis satser jeg på 10% rente over tid og deler da 110 på sjansen for å finne minimumodds på spillene, i dette tilfellet 110/60% = 1.833. Jeg ville da hatt minimum 1.833 for å plassere innsatsen.

Driver selv på og tester ut såkalt "verdi tipping".

Har en del spm:

Hva er mest lønnsomt når man spiller på kamper som har kun verdi over en viss prosent:

Flatbetting eller 1-5 units system ?

Har du et forslag på et slik system ?

Hvor ofte finner man kamper som har 130+ i verdi ?

 

 

Ble en del spm, håper du tar deg tid til og svar :)

Lenke til kommentar

 

Liten dobbel:

 

Otterup - Svendborg : Over 2.5

 

Otterup er 10-3 over hjemme, scorer 1.46, slipper inn 2.46. 7 av deres 10 siste er over, snitt på 3.70. Er 8-1 over 2.5 mot offensivt gode bortelag som Svendborg. Svendborg er 8-5 over borte, scorer 1.38, slipper inn 1.38. 8 av de siste 10 er over, snitt på 3.50. Svendborg er 7-1 over mot defensivt svake hjemmelag som Otterup.

 

Middelfart - Naesby : Over 2.5

 

Middelfart er 12-1 over hjemme, scorer 2.23, slipper inn 2.54. 9 av deres site 10 er over, snitt på 4.50. Er 9-0 over mot offensivt gode bortelag som Naesby. Naesby er 7-6 over borte, scorer 2.00, slipper inn 1.38. 5 av deres siste 10 er over, snitt på 2.80. Naesby er 36-14 over mot defensivt svake lag som Middelfart.

 

Victor Chandler betaler 2.06 og de andre er ikke langt bak. Jeg er sånn ca 80% og 75% på disse kampene og burde være ok verdi da med 60% samlet.

 

Betsson har selvsagt ikke disse kampene -.-

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Prøver å finne frem til en redningsbet i dag. Hva tror dere om:

 

Kina U20 - Ungarn U20 B 1.61

Velez - Penarol H 1.36

Frankrike U20 - Mexico U20 Draw No Bet H 1.28

Akranes - Vikingur H 1.33

 

Totalt: 3.77

 

Ungarn-tipset hentet fra en tips-side, med Ungarn på vei ned i odds mot kampstart om 15 min. Velez er klasse og må vinne for å gå videre i Copa Libertadores. U20-frankrike bør ha nok klasse til å unngå tap mot Mexico, mens det er topp mot bunn i 1. div på Island.

Lenke til kommentar

... Jeg er sånn ca 80% og 75% på disse kampene og burde være ok verdi da med 60% samlet.

 

Aldri helt skjønt de prosent greiene, kan noen forklare hva de går ut på? :)

Jeg har satt 80% for over i første kampen og 75% over på andre kampen. For å finne samlet verdi ganger (at begge utfallene går inn) du dem med hverandre, 0.80 x 0.75 = 60%. Verdien på spillet blir da 2.06 x 60% = 124%. Hvis prosentsettingen skulle stemme over tid vil det være i snitt 24% rente på denne kampen, noe som synes høyt. Vanligvis satser jeg på 10% rente over tid og deler da 110 på sjansen for å finne minimumodds på spillene, i dette tilfellet 110/60% = 1.833. Jeg ville da hatt minimum 1.833 for å plassere innsatsen.

Driver selv på og tester ut såkalt "verdi tipping".

Har en del spm:

Hva er mest lønnsomt når man spiller på kamper som har kun verdi over en viss prosent:

Flatbetting eller 1-5 units system ?

Har du et forslag på et slik system ?

Hvor ofte finner man kamper som har 130+ i verdi ?

 

 

Ble en del spm, håper du tar deg tid til og svar :)

 

Vet ikke helt om jeg kan gi deg noen fornuftige svar men normalt vil jo ett unit system gi mest lønnsomhet, men det forutsetter jo igjen at du faktisk klarer å dele opp betsene slik at en 5 unit gir mer profit enn en 4 unit. Det er jo slikt man nesten må se om man klarer over tid. Jeg har sjelden kamper på over 130+, men klart noen ganger ser jeg dem. Hvis man tenker seg at man spiller over/under med en bookmaker som tilbyr 1.952/1.952 så krever det jo bare at man setter 67-33% på en kamp.

 

Prøver å finne frem til en redningsbet i dag. Hva tror dere om:

 

Kina U20 - Ungarn U20 B 1.61

Velez - Penarol H 1.36

Frankrike U20 - Mexico U20 Draw No Bet H 1.28

Akranes - Vikingur H 1.33

 

Totalt: 3.77

 

Ungarn-tipset hentet fra en tips-side, med Ungarn på vei ned i odds mot kampstart om 15 min. Velez er klasse og må vinne for å gå videre i Copa Libertadores. U20-frankrike bør ha nok klasse til å unngå tap mot Mexico, mens det er topp mot bunn i 1. div på Island.

Ser bra ut foreløpig :) Nå er det bingen her, fikk en times søvn i natt, så back i morgen!

Lenke til kommentar

Noen som har noen tanker om EM-kvalikkampene idag?

 

Tenker at mange av dem er relativt bankers og vurderer å slenge inn en åtter:

 

 

Hellas - Malta

1 1,04

Russland - Armenia

1 1,20

England - Sveits

1 1,36

Hviterussland - Frankrike

2 1,52

Italia - Estland

1 1,15

Østerrike - Tyskland

2 1,33

San Marino - Finland

2 1,02

Moldova - Sverige

2 1,60

 

TOTALODDS 6,44

Lenke til kommentar

Sitter og putler litt med en kupong eller to for kvelden også, og vurderer så langt en dobbel:

 

San Marino - Finland over 3.5 mål @ 1,60

Færøyene - Slovenia over 2.5 mål @ 1,67

 

Samlet odds hos Betsafe blir da 2,67.

 

Kunne også tenkt meg å spille disse to kampene på en kupong med en kamp eller to til, men må se litt på det utover kvelden.

Lenke til kommentar

Noen som har noen tanker om EM-kvalikkampene idag?

 

Tenker at mange av dem er relativt bankers og vurderer å slenge inn en åtter:

 

 

Hellas - Malta

1 1,04

Russland - Armenia

1 1,20

England - Sveits

1 1,36

Hviterussland - Frankrike

2 1,52

Italia - Estland

1 1,15

Østerrike - Tyskland

2 1,33

San Marino - Finland

2 1,02

Moldova - Sverige

2 1,60

 

TOTALODDS 6,44

Skal godt gjøres at du tipper alle kampene rett. Synes også noen av kampene har altfor dårlig odds til at det er spillbart. Men du får ha lykke til :)

 

Sitter og putler litt med en kupong eller to for kvelden også, og vurderer så langt en dobbel:

 

San Marino - Finland over 3.5 mål @ 1,60

Færøyene - Slovenia over 2.5 mål @ 1,67

 

Samlet odds hos Betsafe blir da 2,67.

 

Kunne også tenkt meg å spille disse to kampene på en kupong med en kamp eller to til, men må se litt på det utover kvelden.

For min del frister det med Østerrike - Tyskland over 2,5 mål. Men har jo ikke så altfor mye statistikker å se på, så blir jo litt gjetting da...

Lenke til kommentar

Betsson kjører en kampanje i morgen: taper Norge, får du pengene igjen på inntil 300 kr. (med spill på Norge-seier, selvsagt) Med 8.5 i odds synes jeg dette var verdt en liten slant.

Jeg prøver meg på denne selv. 300 kr på Norge, og skulle den gå inn blir det 2500,- i gevinst.

 

Men man får vel ikke igjen hvis det blir uavgjort? Liten sjanse for det også.

Lenke til kommentar

Betsson kjører en kampanje i morgen: taper Norge, får du pengene igjen på inntil 300 kr. (med spill på Norge-seier, selvsagt) Med 8.5 i odds synes jeg dette var verdt en liten slant.

Jeg prøver meg på denne selv. 300 kr på Norge, og skulle den gå inn blir det 2500,- i gevinst.

 

Men man får vel ikke igjen hvis det blir uavgjort? Liten sjanse for det også.

Nei. Og det er vel her Betsson vil tjene pengene sine antar jeg. Uansett en god deal!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...