Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Tror Sleipner tar Motala i dag i Division 1 Sødra. 2-1-0 hjemme, scorer ok med mål og på 2 plass i ligaen. Verre med Motala som er 0-0-3 borte, kun scoret 1 mål. 14 plass i ligaen, helt sist og satser på at de fortsetter å ligge der. Sleipner er 7-1 når de spiller mot svake bortelag (Motala) siste 3 sesonger. Motala 1-5 mot defensivt sterke lag (Sleipner) siste 3 sesonger. Ble en enkel 4-0 seier for Sleipner i 2009.

 

1.45 over hele linjen føler jeg er greit nok.

 

Edit: ser kampen spilles først i morgen 19:00

Følger deg på denne i morgen Kjensen! Ser at du også har tipset om under 2.5 på bloggen.

Bloggen som i Sportsprofit, eller har du en blogg også, kjensen?

Leste det på bettingadviceblog.com, som også drives av kjensen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har en tekstbasert live-oppdatering av IK Sleipner - Motala AIF FK?

 

Skulle akkurat til å spør om det samme...:)

Du finner en på 365bet under liveodds. Står 2-1 til Sleipner foreløpig. Fant den nettopp.

 

Bra :) Gidder du å skrive sluttresultatet ? :)

Selvsagt :) Står 2-2 nå. Ti min igjen av ordinær tid.

 

Går mot en dårlig betting-dag.

Lenke til kommentar

Da endte det 3-2 til IK Sleipner!

 

Noen gode tips for morgendagen?

 

Yeah!

 

Falkenberg - Öster H 1.90 i odds. Litt risikabel, men skal kjøre et par hundrelapper på den ;)

Lurer på om jeg kjører på med en slik en selv. Ser kjensen har tipset om over 2.5 mål, litt usikker på om jeg tar med den. Har hatt litt uflaks med over/under bettingene.

Lenke til kommentar

Da endte det 3-2 til IK Sleipner!

 

Noen gode tips for morgendagen?

 

Yeah!

 

Falkenberg - Öster H 1.90 i odds. Litt risikabel, men skal kjøre et par hundrelapper på den ;)

Lurer på om jeg kjører på med en slik en selv. Ser kjensen har tipset om over 2.5 mål, litt usikker på om jeg tar med den. Har hatt litt uflaks med over/under bettingene.

Har jeg det?

Lenke til kommentar

Da endte det 3-2 til IK Sleipner!

 

Noen gode tips for morgendagen?

 

Yeah!

 

Falkenberg - Öster H 1.90 i odds. Litt risikabel, men skal kjøre et par hundrelapper på den ;)

Lurer på om jeg kjører på med en slik en selv. Ser kjensen har tipset om over 2.5 mål, litt usikker på om jeg tar med den. Har hatt litt uflaks med over/under bettingene.

Har jeg det?

Mulig jeg blander nå, men mener bestemt at jeg leste det på blogg-siden din.

 

Edit:

Our bettingadvice for this game: Homewin (42%) and Over 2.5 goals (54%)
Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Da endte det 3-2 til IK Sleipner!

 

Noen gode tips for morgendagen?

 

Yeah!

 

Falkenberg - Öster H 1.90 i odds. Litt risikabel, men skal kjøre et par hundrelapper på den ;)

Lurer på om jeg kjører på med en slik en selv. Ser kjensen har tipset om over 2.5 mål, litt usikker på om jeg tar med den. Har hatt litt uflaks med over/under bettingene.

Har jeg det?

Mulig jeg blander nå, men mener bestemt at jeg leste det på blogg-siden din.

 

Edit:

Our bettingadvice for this game: Homewin (42%) and Over 2.5 goals (54%)

Kunne sverget på at jeg så 50/50 selv... my bad

Lenke til kommentar

Liten dobbel:

 

Otterup - Svendborg : Over 2.5

 

Otterup er 10-3 over hjemme, scorer 1.46, slipper inn 2.46. 7 av deres 10 siste er over, snitt på 3.70. Er 8-1 over 2.5 mot offensivt gode bortelag som Svendborg. Svendborg er 8-5 over borte, scorer 1.38, slipper inn 1.38. 8 av de siste 10 er over, snitt på 3.50. Svendborg er 7-1 over mot defensivt svake hjemmelag som Otterup.

 

Middelfart - Naesby : Over 2.5

 

Middelfart er 12-1 over hjemme, scorer 2.23, slipper inn 2.54. 9 av deres site 10 er over, snitt på 4.50. Er 9-0 over mot offensivt gode bortelag som Naesby. Naesby er 7-6 over borte, scorer 2.00, slipper inn 1.38. 5 av deres siste 10 er over, snitt på 2.80. Naesby er 36-14 over mot defensivt svake lag som Middelfart.

 

Victor Chandler betaler 2.06 og de andre er ikke langt bak. Jeg er sånn ca 80% og 75% på disse kampene og burde være ok verdi da med 60% samlet.

Lenke til kommentar

... Jeg er sånn ca 80% og 75% på disse kampene og burde være ok verdi da med 60% samlet.

 

Aldri helt skjønt de prosent greiene, kan noen forklare hva de går ut på? :)

Jeg har satt 80% for over i første kampen og 75% over på andre kampen. For å finne samlet verdi ganger (at begge utfallene går inn) du dem med hverandre, 0.80 x 0.75 = 60%. Verdien på spillet blir da 2.06 x 60% = 124%. Hvis prosentsettingen skulle stemme over tid vil det være i snitt 24% rente på denne kampen, noe som synes høyt. Vanligvis satser jeg på 10% rente over tid og deler da 110 på sjansen for å finne minimumodds på spillene, i dette tilfellet 110/60% = 1.833. Jeg ville da hatt minimum 1.833 for å plassere innsatsen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...