Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man Utd (-1) @ 2.05

Real Madrid @ 2.50

Dobler, 1 spill * 100,00 kr

denne gikk bra inn, angrer litt på at jeg satte 1- på villa real men men.

Villarreal @ 1.44

Man Utd @ 1.33

Arsenal @ 1.50

Chelsea @ 1.44

4-folds, 1 spill * 100,00 kr

antar denne også er rimelig safe nå da chelsea er den eneste som mangler :p

Lenke til kommentar

Synst det er vanskelig å finne noen sikre kamper i dag. Har foreløpig bare satt opp Chelsea -1 til 2,24 på bongen.

Har en liten følelse av at Inter kan gå på en skrell mot Werder Bremen og 6,50 i odds er jo nesten vert ett evt lite tap :p

Noen som har noen gode synspunkter på dagens kamper?

Lenke til kommentar

Call me crazy, men i kveld setter jeg faktisk litt penger på følgende (blant annet):

Anorthosis Famagusta - Panathinaikos (0-1) H 8.55

Anorthosis har innledet serien med 4-0-0. Greit, kypriotisk serie. De greske lagene var elendige på bortebane i europacupen forrige sesong, og med Olympiakos' 4-1 tap her ser det vel ut til at den trenden fortsetter. Anorthosis greide 0-0 borte mot et hardt pressende Werder Bremen i første kamp, et Bremen som i sin neste slo Bayern München 5-2 på bortebane! Anorthosis virker å være svært solide defensivt. Panathinaikos tapte alle sine bortekamper i CL sist sesong med 2 mål eller mer, så jeg satser litt på denne til 8.55 i odds :D.

Ellers har jeg tro på at Chelsea kjører over Cluj, 0-2/0-3 er mine resultattips. Cluj tok Roma på senga, men nå har de ikke lenger overaskelsesmomentet, og kommer til å få svi for sin semi-offensive fotball mot Chelsea. Drogba er tilbake, vi husker jo hvordan det gikk for Rosenborg sist sesong. Prøver både -1 og -2 handicap på Chelsea her.

Inter bør virkelig slå Werder, men jeg spiller ikke hardt på den kampen.

Sporting Lisboa må slå Basel for å holde følge med toppen i gruppa, og jeg spiller H her med og uten -1 handicap på Sporting.

Barcelona har aldri slått Shakhtar i Ukraina, så jeg prøver meg med et HU-spill her til brukbare 1.90 i odds.

Endret av stonebro
Lenke til kommentar

Tapte litt på Chelsea, men ellers har det vært en sykt bra kveld.

Seieren til Anorthosis alene ga jo nesten 500 kroner i kassa, ellers håvde jeg inn på Liverpool, Sporting Lisboa, og at Barcelona ikke slo Shakhtar. Totalt over 1800 kroner i overskudd.

Edit: Vent, Barcelona slo faktisk Shakthar. Okey da, fortsatt rundt tusenlappen i overskudd.

Endret av stonebro
Lenke til kommentar

Jaja, litt penger ble det i dag og. Kunne fort blitt mer viss Chelsea hadde spilt fotball og Bordeaux ikke fått ett strengt dømt rødt kort.

Hvor mye hadde du på Anorthosis stonebro?

Endret av Enya
Lenke til kommentar

Jeg vant i går på Anorthosis, Roma og Lisboa så har litt penger å spille nå :!: Trenger derfor noen tips til i kveld. Er litt høyere odds på flere kamper idag enn i går. Hva tror dere f.eks om milan på bortebane mot Zurich. Milan vant sist serie kamp mot Inter, men er litt usikker.

Endret av Corel
Lenke til kommentar

Idiotchelsea ødela for meg. Ellers hadde jeg vunnet om Barca hadde spilt uavgjort, så jeg var veldig happy i 4 minutt eller no..

Hadde en fin bong på U på barca-kampen, U i Inter-kampen og H på Lazio. Småfrekke 24 i odds, men selvsagt ødelegger Barca alt.. =)

Chelsea var bare en bong med Mufc, L'pool, Arsenal og Chelsea. Tenkte at de var relativt sikre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...