Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror Sleipner tar Motala i dag i Division 1 Sødra. 2-1-0 hjemme, scorer ok med mål og på 2 plass i ligaen. Verre med Motala som er 0-0-3 borte, kun scoret 1 mål. 14 plass i ligaen, helt sist og satser på at de fortsetter å ligge der. Sleipner er 7-1 når de spiller mot svake bortelag (Motala) siste 3 sesonger. Motala 1-5 mot defensivt sterke lag (Sleipner) siste 3 sesonger. Ble en enkel 4-0 seier for Sleipner i 2009.

 

1.45 over hele linjen føler jeg er greit nok.

 

Edit: ser kampen spilles først i morgen 19:00

Lenke til kommentar

Tror Sleipner tar Motala i dag i Division 1 Sødra. 2-1-0 hjemme, scorer ok med mål og på 2 plass i ligaen. Verre med Motala som er 0-0-3 borte, kun scoret 1 mål. 14 plass i ligaen, helt sist og satser på at de fortsetter å ligge der. Sleipner er 7-1 når de spiller mot svake bortelag (Motala) siste 3 sesonger. Motala 1-5 mot defensivt sterke lag (Sleipner) siste 3 sesonger. Ble en enkel 4-0 seier for Sleipner i 2009.

 

1.45 over hele linjen føler jeg er greit nok.

 

Edit: ser kampen spilles først i morgen 19:00

Følger deg på denne i morgen Kjensen! Ser at du også har tipset om under 2.5 på bloggen.

Lenke til kommentar

Tror Sleipner tar Motala i dag i Division 1 Sødra. 2-1-0 hjemme, scorer ok med mål og på 2 plass i ligaen. Verre med Motala som er 0-0-3 borte, kun scoret 1 mål. 14 plass i ligaen, helt sist og satser på at de fortsetter å ligge der. Sleipner er 7-1 når de spiller mot svake bortelag (Motala) siste 3 sesonger. Motala 1-5 mot defensivt sterke lag (Sleipner) siste 3 sesonger. Ble en enkel 4-0 seier for Sleipner i 2009.

 

1.45 over hele linjen føler jeg er greit nok.

 

Edit: ser kampen spilles først i morgen 19:00

Følger deg på denne i morgen Kjensen! Ser at du også har tipset om under 2.5 på bloggen.

Bloggen som i Sportsprofit, eller har du en blogg også, kjensen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...