Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått med meg at det er topp mot bunn i 2. divisjon, men er det verdt å risikere 10 000 kr for å tjene 2000 kr? Typiske følger av en slik bet er at Førde endelig får seg en sjokkseier, eller eventuelt sliter til seg 1 poeng.

 

Bottom line: gi faen!

Lenke til kommentar

Har fått med meg at det er topp mot bunn i 2. divisjon, men er det verdt å risikere 10 000 kr for å tjene 2000 kr? Typiske følger av en slik bet er at Førde endelig får seg en sjokkseier, eller eventuelt sliter til seg 1 poeng.

 

Bottom line: gi faen!

 

100 prosent sikker på at førde går på et stygt tap. Mangler 3 av de faste forsvarspillerene. Den ene er lagets beste spiller. Spissen mangler også...

 

Da var det 1-0.. Angrer på at eg ikkje spilte handicap 0-2 til 1,58 i odds :p

Endret av korehoret
Lenke til kommentar

jeg tippet hernandez første målscorer og at united vinner 2-1.. 65 i odds, 100 i innsats.. Man kan si det er og kaste 100 kroner i søppla, men det er litt for gøy bet..

 

Det er umulig og forutse åssen den kampen skal gå, men barca er nok favoritter.. Jeg håper og tror united vinner, og vist noen skal score. Ut i fra formasjonen.. så tror jeg det blir hernandez..

Lenke til kommentar

jeg tippet hernandez første målscorer og at united vinner 2-1.. 65 i odds, 100 i innsats.. Man kan si det er og kaste 100 kroner i søppla, men det er litt for gøy bet..

 

Det er umulig og forutse åssen den kampen skal gå, men barca er nok favoritter.. Jeg håper og tror united vinner, og vist noen skal score. Ut i fra formasjonen.. så tror jeg det blir hernandez..

 

Hehe, men gøy hvis det skjer da ;) håper også på M Utd :-)

Lenke til kommentar

Bare unitedfolk her inne heller, uff :) Tar meg en øl og håper på en ok 2 omgang... (og at ungene sover gjennom kampen...)

Jeg holdte med barca da :)

Bra jeg spilte på over 1,5 mål :p Har ikke sett så mye på barca før men pokker for et nivå de driver med, manu er gode men her var barca noen "nivåer" bedre altså.

 

Hva kjører du i dag? Ser ut som det ligger noen greie over (2,5) kamper man kan spille på...

Lenke til kommentar

Bare unitedfolk her inne heller, uff :) Tar meg en øl og håper på en ok 2 omgang... (og at ungene sover gjennom kampen...)

Jeg holdte med barca da :)

Bra jeg spilte på over 1,5 mål :p Har ikke sett så mye på barca før men pokker for et nivå de driver med, manu er gode men her var barca noen "nivåer" bedre altså.

 

Hva kjører du i dag? Ser ut som det ligger noen greie over (2,5) kamper man kan spille på...

Jeg fikk inn dagens første nettopp mellom Elite 3000 Helsingør og B93 København. Vært 4 timer med lek i barnehage nå så litt kjekt med kampen inn helt mot slutten. Har kjørt ett par Serbiske og noe baseball senere. Tenker litt på Tromsø DNB også, men ser an kampen litt live tror jeg...

 

Hva kjører du og hvilke 2.5 tenkte du på?

Endret av kjensen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...