Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Herlig, nå godtar faktisk ikke Nordicbet en eneste krone i innsats fra min konto. Aldri opplevd det før, normalt er det 10kr eller lignende. Svar fra support: "Vi forbeholder oss retten til å nekte å godta et hvilket som helst spill."

 

Så genialt :)

 

Er vel ikke så altfor mange av dere? hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen er såre enkel. Bookingselskapene vil ikke tape penger. Derfor limiterer de spillere som gjør det godt.

Yepp, men det skal sies at de "nordiske" bookmakerne er mye enklere å ha med å gjøre enn f.eks de britiske. Utenom Scandic så er NordicBet de første som har limitert meg. Hos f.eks Centrebet og Expekt kan jeg lett plassere hva jeg vil på kamper enda, noe som jeg synes er litt rart. Kjekt å kunne utnytte kamper nedover i divisjonene så da blir det kjerringen som står for spillene framover hos Nordic.

 

Men Nordicbet synes jeg er pinlig nå de skriver:

 

Hei,

 

Din konto er ikke limitert.

 

Mvh,

Viktor J.

Customer Support

Lenke til kommentar

Alt rett i dass i dag. Tsonga, Wozniacki, diverse drittlag fra øst-blokken og Kongsberg.

 

Noe å hente seg inn på senere...?

 

EDIT: I håp om å redde dagen setter jeg alt jeg har på at Wales (med Bellamy og Ramsey) slår et middelmådig Nord-Irland. Kjør på.

 

EDIT II: Cashed it. :)

Endret av Vamos
Lenke til kommentar

Lindholm - Otterup

Over 2,5 mål

Odds 1,42

Start 13.30

 

Vurderer også og spille på storkampen i kveld, Barca - Manu

Tenker litt på over 1,5 mål og en odds på 1,43...

Hmm litt for lav odds på danskene, men når jeg skriver det så er det nok 3 mål før folk får tyllet i seg første røde pølsen. Jeg er mer underish på storkampen må jeg innrømme. 1.70 for under'en frister meg litt. 2 mål hadde kanskje passet oss?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...