Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mihaita666 på sbrforum:

 

inter -1 (5%)

lazio (half time/ fuul time) 3%

Palermo ML (5.5%)

Juventus/Napoli over 3 (5%)

 

All-out attack for min del på Groningen til 2.15 i odds. Skal normalt være bedre enn Heracles. Bortemøtet endte 3-2 til Heracles, blant annet etter et sent, rødt kort til Groningen. Må vinne hjemme, noe jeg tror de vil gjøre.

 

Groningen har 12-2-3 hjemme i "regular season", mens Heracles har dårlige 3-3-11 borte. Et Groningen-lag som er relativt forbannet etter å ha misset ut på direkte-kvalifisering til EL, mot et Heracles som med et nødskrik sikret seg plassen i play-offen de nå spiller i, er en kamp hvor jeg ser en klar Groningen seier.

 

Kampstart 14:30. Med seier her blir det mer spill senere.

Endret av Vamos
Lenke til kommentar

Veldig høye odds på betfair for for at ManU vinner CL. Om du kombinerer det med Unibets odds, har du et risikofritt bet. Om du vil cashe ut bonus kan jeg anbefale det.

Jeg kan ikke finne noe sure bets verdi på den..

Medregnet kommisjon taper jeg rundt 15 kr på 500 kroner på betfair og tilhørende unibet-sum.

Lenke til kommentar

Editer ikke nå, så kan folk se posten min. En slik bet øker motiviasjonen - kraftig.

 

Dobbel med Manchester x2:

 

United - Blackpool H

Bolton - City B

Odds: 2.33

 

Ja, Blackpool 'må' vinne. Ja, United piller med 'B-laget'. Uansett, vi får likevel se spillere som Berbatov, Nani, Anderson, Fletcher, Evra og VdS. Berbatov jakter toppscorer-tittelen, noe både Ferguson og Evra har sagt at de skal hjelpe han med. Pool sin form er ikke stor, og det skal være klasseforskjell, uansett lag United starter med. Schalke borte, anyone? Ferguson vil heller ikke bli anklaget for å hjelpe Pool til videre PL-spill med gratispoeng i dag.

 

City. De må vinne for å sikre seg at Arsenal holder seg bak i kampen om 3. plassen. Har flust med stjernespillere som alle vil vise seg fram. Samtidig møter de Bolton som er i ingenmannsland, med niks nada å spille for. City er nærmest hjemme også. Kjør på med B!

 

EDIT: United-laget klart. Van der Sar; Rafael, Vidic, Evans, Evra; Nani, Anderson, Scholes, Fletcher, Park; Berbatov.

 

Pool-seier? Ikke sjangs.

 

BET 2: Stoke - Wigan Draw no Bet - Wigan

 

Wigan må vinne om de skal holde seg. Stoke er ferdigspilte, og stopper neppe Wigan her. N'Zogbia er on fire for tiden. 2.37 på B er bra.

Endret av Vamos
Lenke til kommentar

Aston Villa - Liverpool Antall mål: Over 2.5 mål 1.80

Bolton - Manchester City : 2 1.65

Manchester United - Blackpool : 1 1.40

Stoke - Wigan : 2 3.10

 

12.89

 

Vurderer å satse litt på den her...

Villa-Pool kan ende med to utfall, enten ingen mål, eller mange. Ser for meg at det kan bli en del mål. Bent er kapabel til å score flere mål og Liverpool viser at de scorer svært mye, også borte.

 

Magefølelsen sier også at Wigan slår Stoke. Stoke er ferdigspilte og har mange kamper i beina. Wigan MÅ vinne og er svært motiverte. Bra odds.

Lenke til kommentar

Aston Villa - Liverpool Antall mål: Over 2.5 mål 1.80

Bolton - Manchester City : 2 1.65

Manchester United - Blackpool : 1 1.40

Stoke - Wigan : 2 3.10

 

12.89

 

Vurderer å satse litt på den her...

Villa-Pool kan ende med to utfall, enten ingen mål, eller mange. Ser for meg at det kan bli en del mål. Bent er kapabel til å score flere mål og Liverpool viser at de scorer svært mye, også borte.

 

Magefølelsen sier også at Wigan slår Stoke. Stoke er ferdigspilte og har mange kamper i beina. Wigan MÅ vinne og er svært motiverte. Bra odds.

 

Tviler sterkt på at det blir over 2,5 mål i Aston Villa - Liverpool kampen..

Lenke til kommentar

Har hentet inn litt info om en tennis-kamp i første runde av French Open, fra diverse betting-blogger med kunnskap om tennis. Marcos Baghdatis mot Franseco Gil. Sistnevnte med latterlig form, og skal være langt dårligere enn grekeren Baghdatis.

 

1.83 på Baghdatis hos Bet365.

Endret av Vamos
Lenke til kommentar

Har hentet inn litt info om en tennis-kamp i første runde av French Open, fra diverse betting-blogger med kunnskap om tennis. Marcos Baghdatis mot Franseco Gil. Sistnevnte med latterlig form, og skal være langt dårligere enn grekeren Baghdatis.

 

1.83 på Baghdatis hos Bet365.

Da er det jo litt merkelig at oddsen på Baghdatis stiger hos omtrent samtlige bookmakere. 1.93 er tilgjengelig nå. Hmmm

Lenke til kommentar

Har hentet inn litt info om en tennis-kamp i første runde av French Open, fra diverse betting-blogger med kunnskap om tennis. Marcos Baghdatis mot Franseco Gil. Sistnevnte med latterlig form, og skal være langt dårligere enn grekeren Baghdatis.

 

1.83 på Baghdatis hos Bet365.

 

Følger denne. Men med liten innsats siden jeg ikke har peilig på tennis.

Lenke til kommentar

Har hentet inn litt info om en tennis-kamp i første runde av French Open, fra diverse betting-blogger med kunnskap om tennis. Marcos Baghdatis mot Franseco Gil. Sistnevnte med latterlig form, og skal være langt dårligere enn grekeren Baghdatis.

 

1.83 på Baghdatis hos Bet365.

Da er det jo litt merkelig at oddsen på Baghdatis stiger hos omtrent samtlige bookmakere. 1.93 er tilgjengelig nå. Hmmm

Hmm, er ikke noe tennis-gud jeg. Blir spennende uansett. :p

 

EDIT: Fortsatt 1.83 hos bet65.

Endret av Vamos
Lenke til kommentar

Har hentet inn litt info om en tennis-kamp i første runde av French Open, fra diverse betting-blogger med kunnskap om tennis. Marcos Baghdatis mot Franseco Gil. Sistnevnte med latterlig form, og skal være langt dårligere enn grekeren Baghdatis.

 

1.83 på Baghdatis hos Bet365.

Da er det jo litt merkelig at oddsen på Baghdatis stiger hos omtrent samtlige bookmakere. 1.93 er tilgjengelig nå. Hmmm

Hmm, er ikke noe tennis-gud jeg. Blir spennende uansett. :p

 

EDIT: Fortsatt 1.83 hos bet65.

2.05 hos The Greek f.eks... Bet365 med 1.83/1.83, utrolig dårlig av dem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...