Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller ikke særlig med håndball siden jeg ikke følger med der. Unntaket er vel mesterskap. Raka inn noen kroner på Norge i OL ;). Men tar gjerne imot tips om gode spill på håndball også.

Bayern München - Lyon er spennende oddsmessig ja. Bayern sliter i serien om dagen. Men ofte gjør jo lag som sliter i serien det desto bedre i CL, og Lyon er ikke helt 100% etter min mening ennå de heller.

Av andre spennende kamper kan jeg nevne; Anorthosis - Panathinaikos, det kyprotiske laget knuste Olympiakos her i kvalifiseringen, og klarte også 0-0 borte mot Werder i første kamp, så de er bedre enn man skulle tro. I tillegg er jo Kypros - Hellas som Sverige - Norge mtp. lag i CL.

Zenit St. Petersburg - Real Madrid, god odds på alle spill. Real er tilsynelatende i kjempeslag, og jeg tror Zenit skal få det vanskelig med å ta alle tre poengene her.

Tror ikke Aalborg har mye å stille opp med mot et United som 'må' vinne. Kanskje sette penger på f.eks. uavgjort til pause i denne kampen, United stanget veeeeldig lenge mot Bolton før scoringen kom og sliter litt med uttellingen foran mål om dagen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Johan Andersson is my man! Det første lyspunktet på lang tid. Med 650kr i kassa og fornya selvtillit YEAH! Daniel Nannskog :D:D Nå er det full fest i fjøset!

Vinnekåt, siden jeg går i taket for femhundre kroner :p

Lenke til kommentar

Jeg har stor tro på Villareal i kveld, som ikke har tapt sine siste femten hjemmekamper (11-4-0), og har vunnet de siste 7.

Har også stor tro på Arsenal, Wenger har lovet at det skal være et helt annet Arsenal som går på banen enn det som så Hull snu kampen på Lørdag. Tror nok revansjelysten er stor også hos spillerne.

Har god tro på Fiorentina, som er bunnsolide hjemme, selv om de har slitt litt med uttellingen i serien så langt. Steaua er også sannsynligvis et av de tre dårligste lagene i årets turnering, så dette tror jeg Fiore fikser.

Tror at ManUtd tar en brukbar seier mot Aalborg, 2-0 eller 3-0. Poenget de fikk med seg mot et tamt Celtic var vel strengt tatt litt heldig. United må nesten vinne denne for å holde et visst trykk rundt å få den viktige puljeseieren.

Har tro på at Lyon tar poeng fra Bayern, og at Dynamo Kiev tar poeng fra Fenerbahce.

BATE Borisov - Juventus er kveldens mest uinteressante odds, et lag jeg ikke kan noe som helst om på en hjemmebane jeg vet enda mindre om, med Juventus til 1,32 i odds på borteseier? Nei takk.

Endret av stonebro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...