LowBalls Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Atletico spiller fotball som om dem skulle vært i addecoligaen atm. -500kr i dag. Skal jeg satse på å vinne tilbake noe imorra, eller vente til neste helg? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Er jo Champions League om et par dager. Det er der jeg bruker å cashe inn hvertfall. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Gikk noen lapper i pluss i helgen. CL runden i midtuken ser ikke spesielt spennende ut. Ikke noen klare kamper som gir fin odds. Kanskej Real Madrid og Fenerbache. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg syns Lyon virker spennende, sammen med et handycapspill på Chelsea. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Frykter å bli buet ut her, men..... Noen som tipper Norsk eliteseriehåndball? Jeg liker i allefall å slenge med en kamp eller to på en lapp, siden jeg følger med og er såpass up to date med håndballen. Ikke noe som slår å vinne når man setter en 50-lapp på en uavgjortkamp i håndball! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Håndball er ikke min ting, men om du kjenner sporten godt så er det ingen skam å vinne penger på det. Tror også at Bayern kommer til å slippe inn noen mål mot Lyon i morra, og kanskje Aalborg kan prøve på et lite fotballmirakel? FCK klarte det jo. Mulig de var bedre enn det Aalborg er nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 At Lyon får scoring bør være en ganske bankers bet. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg spiller ikke særlig med håndball siden jeg ikke følger med der. Unntaket er vel mesterskap. Raka inn noen kroner på Norge i OL . Men tar gjerne imot tips om gode spill på håndball også. Bayern München - Lyon er spennende oddsmessig ja. Bayern sliter i serien om dagen. Men ofte gjør jo lag som sliter i serien det desto bedre i CL, og Lyon er ikke helt 100% etter min mening ennå de heller. Av andre spennende kamper kan jeg nevne; Anorthosis - Panathinaikos, det kyprotiske laget knuste Olympiakos her i kvalifiseringen, og klarte også 0-0 borte mot Werder i første kamp, så de er bedre enn man skulle tro. I tillegg er jo Kypros - Hellas som Sverige - Norge mtp. lag i CL. Zenit St. Petersburg - Real Madrid, god odds på alle spill. Real er tilsynelatende i kjempeslag, og jeg tror Zenit skal få det vanskelig med å ta alle tre poengene her. Tror ikke Aalborg har mye å stille opp med mot et United som 'må' vinne. Kanskje sette penger på f.eks. uavgjort til pause i denne kampen, United stanget veeeeldig lenge mot Bolton før scoringen kom og sliter litt med uttellingen foran mål om dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Johan Andersson is my man! Det første lyspunktet på lang tid. Med 650kr i kassa og fornya selvtillit YEAH! Daniel Nannskog :D Nå er det full fest i fjøset! Vinnekåt, siden jeg går i taket for femhundre kroner Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hehe Gz TomHel Dette ble min lapp i dag: Villarreal - Celtic 1 1.45 Arsenal - Porto 1 1.5 Bayern München - Lyon Bortelaget scorer? Ja 1.48 Total odds 3,22 innsats: 100kr Lenke til kommentar
Looke Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 1 Villarreal (-1) @ 2.50 2 Arsenal @ 1.50 1 x 100,00 Dobler Innsats: 100,00 Potensiell gevinst: 275,00 dagens dobbel for meg Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 1.50 på Arsenal ser jeg på som det motsatte av betalende odds. Arsenal er sinnsykt varierende, og sliter stort defansivt. De møter et Porto lag som kan score mål. Oddsen på Arsenal burde vært opp mot 1.90 før den var noe "betalende". Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Jeg har stor tro på Villareal i kveld, som ikke har tapt sine siste femten hjemmekamper (11-4-0), og har vunnet de siste 7. Har også stor tro på Arsenal, Wenger har lovet at det skal være et helt annet Arsenal som går på banen enn det som så Hull snu kampen på Lørdag. Tror nok revansjelysten er stor også hos spillerne. Har god tro på Fiorentina, som er bunnsolide hjemme, selv om de har slitt litt med uttellingen i serien så langt. Steaua er også sannsynligvis et av de tre dårligste lagene i årets turnering, så dette tror jeg Fiore fikser. Tror at ManUtd tar en brukbar seier mot Aalborg, 2-0 eller 3-0. Poenget de fikk med seg mot et tamt Celtic var vel strengt tatt litt heldig. United må nesten vinne denne for å holde et visst trykk rundt å få den viktige puljeseieren. Har tro på at Lyon tar poeng fra Bayern, og at Dynamo Kiev tar poeng fra Fenerbahce. BATE Borisov - Juventus er kveldens mest uinteressante odds, et lag jeg ikke kan noe som helst om på en hjemmebane jeg vet enda mindre om, med Juventus til 1,32 i odds på borteseier? Nei takk. Endret 30. september 2008 av stonebro Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Er det en kamp jeg vet går inn i dag, er det Arsenal! Stoltheten dems er svekhet, og vi kan forvente oss en stor seier i dag. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hå derrr er Real i gang mot Zenit. Blir et bra innslag på kupongen det til 2,45. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Tro kopi av stoenbro sitt opplegg. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Litt vel opptimistisk å ikke tippe noe U Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 hehe. jeg har aldri noen gang i mitt liv tippa U på en oddskupong. sikkert derfor jeg ikke vinner heller. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Kupongene for kvelden. Den ene litt mer sannsynlig enn den andre. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ble gevinst for meg idag!' synd jeg ikke hadde mer å satse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå