Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Prøver meg på Texas Rangers i natt. Er 8-3 som hjemmefavoritt og møter Toronto Blue Jays som er 3-5 som bortedog. Matt Harrison (1.88 ERA) starter for Rangers og de er 3-1 når han gjør det. Dårlig kamp sist så satser på at han er sulten her. Tapte sin eneste kamp mot Blue Jays på en overtime. Jesse Litsch (1-1, 3.63) pitcher for Blue Jays. Var nettopp nede i Triple-A for Las Vegas han er jo ingen superstjerne. Boston lekte med han 17 April og løp inn 6 mann på 6 innings før han ble byttet. 1.60 er bra nok for meg her...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte litt på Lisburn Distillery - Linfield i dag kl 16.00

Linfield er jo solide borte og også på topp i Northern Ireland premier league. Expekt gir en odds på 1,70 på borte seier.

 

Tenkte også litt på

Cliftonville - Crusaders over 2,5 mål

Portadown - Glentoran over 2,5 mål

 

Vet ikke helt hva det blir til enda, bare lufter tankene litt ;)

 

Kom gjerne med innspill :)

Endret av tempozzz
Lenke til kommentar

I dag prøver jeg en innsats på solide Los Angeles Angels. 8 strake seire mot Oakland Athletics og jeg har tro på dem i dag igjen. Faktisk har A's tapt hele 14-45 i antall runs over disse kampene. Angels stiller med Dan Haren (4-1, 1.46 ERA) i dag og han er den nest beste pitcheren i hele MLB så langt. Han har forøvrig vunnet 2 av 2 mot A's tidligere (3.60 ERA). Oakland stiller med Tyson Ross (1-2, 4.82) og han er ikke så mye å skryte av så langt. Fikk bare 4 1/3 innings mot Seattle på Fredag og har tapt 3 av 3 mot Angels tidligere med en 6.74 ERA. 1.60 synes jeg er greit betalt...

Lenke til kommentar

Tenkte litt på Lisburn Distillery - Linfield i dag kl 16.00

Linfield er jo solide borte og også på topp i Northern Ireland premier league. Expekt gir en odds på 1,70 på borte seier.

 

Kom gjerne med innspill :)

Solid odds, enkel seier, grattis :)

Takk takk, jeg spilte også på Cliftonville - Crusaders på over 2,5 mål og det ble 3 mål i den kampen så den gikk inn samt Linfield som jo er gode borte, så ble litt pluss i går ja :)

 

Skal ta en titt på dagens program så får vi håpe vi finner noe som er like bra og spille på :)

Lenke til kommentar

Har fulgt med i tråden en stund og tenkte å begynne å spille litt mer regelmessig på odds.

Hvilken bookmaker anbefales det å starte med? Ønsker helst 100% startbonus, men har sett litt på Betsson også selv om de har en annen type bonus. Går mest i fotball og positivt med spill fra litt lavere divisjoner. Noen tips fra dere erfarne tippere? :)

Lenke til kommentar

Har fulgt med i tråden en stund og tenkte å begynne å spille litt mer regelmessig på odds.

Hvilken bookmaker anbefales det å starte med? Ønsker helst 100% startbonus, men har sett litt på Betsson også selv om de har en annen type bonus. Går mest i fotball og positivt med spill fra litt lavere divisjoner. Noen tips fra dere erfarne tippere? :)

Hvis du ønsker bonus så blir det jo den vanlige tralten med Nordicbet, Betsafe, Unibet, Betsson, Bet365 etc. Spiller vel ingenting ingen rolle hvem du velger.

Lenke til kommentar

Prøver meg på en kamp i Romania A divisjon i dag

Universitatea Cluj - Poli Timisoara, over 2,5 mål

Kampstart kl 20.00

 

I følge statistikkene ser dette greit ut så vi får se, men setter ikke så mye på denne.

 

Så en kamp når Cluj spilte og hvis de spiller slik de gjorde da jeg så de kan det bli MYE mål. De spilte noe av den dårligste fotballen jeg har sett noensinne! Tror de scorte 7 mål i den kampen.

Lenke til kommentar

Prøver meg på en kamp i Romania A divisjon i dag

Universitatea Cluj - Poli Timisoara, over 2,5 mål

Kampstart kl 20.00

 

I følge statistikkene ser dette greit ut så vi får se, men setter ikke så mye på denne.

 

Så en kamp når Cluj spilte og hvis de spiller slik de gjorde da jeg så de kan det bli MYE mål. De spilte noe av den dårligste fotballen jeg har sett noensinne! Tror de scorte 7 mål i den kampen.

Det er allerede 2 mål i den kampen nå til pause. Begge målene er til Poli, men det spiller ingen rolle for meg. Så lenge ett av lagene scorer 1 mål til er jeg fonøyd :)

 

Edit: Den gikk inn!

Endret av tempozzz
Lenke til kommentar

I dag prøver jeg en dobbel på

Albirex Niigata - Singapore Armed Forces, dnb 2. Odds 1,40

FC Zurich v Neuchatel Xamax, over 2,5 mål. Odds 1,45

Odds fra Betsson

Synes oddsen ble for knapp på den sveitsiske. 60% over for Zürich og 57% for Xamax. Begge lag med 60-70% over siste 10 hjemme og overall. Kom fram til 65-35 o/u selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...