Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liverpool - Birmingham H 1.47

 

Chelsea - West Ham H 1.23

 

Valencia - Real Madrid B 2.70

 

Total odds: 4.88

 

Innsats: 100 kr

real madrid ryker du på.

lagoppstillinga er: Casillas, Albiol, Garay, Carvalho, Nacho, Esteban Granero, Lass, Canales, Ricardo Kakà, Higuaín y Benzema

Endret av johan1
Lenke til kommentar

Liverpool - Birmingham H 1.47

 

Chelsea - West Ham H 1.23

 

Valencia - Real Madrid B 2.70

 

Total odds: 4.88

 

Innsats: 100 kr

real madrid ryker du på.

lagoppstillinga er: Casillas, Albiol, Garay, Carvalho, Nacho, Esteban Granero, Lass, Canales, Ricardo Kakà, Higuaín y Benzema

 

Klar over det..

 

Skal slå valencia med det laget ;)

Lenke til kommentar

Kjørte 3 bongs i natt, men gadd ikke dele ettersom jeg bare taper uansett, ble dog andre boller i natt :)

 

Manchester United - Everton: 1

Texas Rangers - Kansas City Cardinals: 1

Washington Capitals - New York Rangers: 1

Odds: 4,22

 

Baltimore orioles - New York Yankees: -1,5 Yankeees

Texas Rangers - Kansas City Royals: -1,5 Rangers

Odds: 3,80

 

Røyk på den siste, var på PL.

Lenke til kommentar

Går for Philadelphia Phillies i kveld. De trives svært godt mot San Diego Padres, inkludert 10 strake på bortebane. De stiller med NL Cy Young Award winner Roy Halladay i kveld og han må prøve å slå tilbake fra sin verste kamp på lenge (9-0 tap mot Milwaukee). Bare en kamp tidligere mot Padres, endte med en grei seier. The Padres sliter veldig offensivt og scorer lavest i hele major, bare 2 runs i snitt per kamp. De har kalt opp Wade LeBlanc fra Triple-A Tucson og han får sin debut her. Han har bare 6.87 ERA fra 3 starter i minor-league som er mye mye enklere enn MLB. Jeg har mest tro på at Phillies fortsetter sin dominans og prøver 1.55 i kveld...

 

(3-1 vunnet)

Endret av kjensen
Lenke til kommentar

Faen jeg dreit meg greit ut på Livebetting i dag med Miami Heat. Faen heller. Kjørte også en dobbel for fun:

 

Norrköping Dolphins - Sundsvall Dragons X

Valencia Basket Club - Unicaja Málaga X

 

15 i odds på begge, så tippte singel på begge og en dobbel. Helt grei odds med andre ord :p Stillingen: 93-94 og 73-71 - så den var faktisk ganske close.

 

Trippel jeg røk på i natt:

Atlanta Hawks - Orlando Magic: 1, 88-85

New Orleans Hornets - Los Angeles Lakers: 2, 93-88

St. Louis Cardinals - Cincinnati Reds: 1, 3-0

Odds: 5,02

 

Kjipt å ryke på Lakers der.

 

Buffalo Sabres - Philadelphia Flyers: 1, 4-4

Nashville Predators - Anaheim Ducks: Nashville -1.5, 4-2

Odds: 7.05

 

Kjip den også. Heldigvis vant jeg opp det tapte på Nashville og Phillies :) Usikker på hva hva jeg skal tippe i dag, men blir vel noe på TL hvertfall. Noen med tips på amerikansk sport?

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Nye serier i dag, men jeg liker fremdeles Philadelphia Phillies. De er 15-6 så langt i år og har vunnet 5 strake. Meget bra kamp i går og i dag tar solide Cliff Lee (2-1 3.91) over som pitcher. Han kommer fra seier mot Milwaukee, men gjorde ikke en så bra kamp så satser på at han skjerper seg her. Han har vunnet begge tidligere kamper mot Arizona med en 2.57 ERA. Phillies har forøvrig vunnet 10 av de 13 siste innbyrdes. Diamondbacks sliter jo som normalt og har tapt sine 4 siste. Stiller med Ian Kennedy (2-1, 5.64) og han er ok han. Sliter dog med å fullføre kamper og det er godt nytt for oss. Er 1-1 mot Phillies tidligere og jeg tror han ryker i dag. 1.68 er tilgjengelig...

 

(0-4 tapt)

Endret av kjensen
Lenke til kommentar

Alta - Randaberg (0-1): H

Bryne - Asker (0-1): H

Odds: 4.12

 

Arizona Diamondbacks - Philadelphia Phillies: B

Milwaukee Brewers - Cincinnati Reds: H

New York Yankees - Chicago White Sox: H

Odds: 4,25

 

Bristol City - Nottingham Forest: B

Crystal Palace - Leeds United: B

Odds: 4,83

 

Kjører disse samt en del singler på amerikansk (8 for å være presis). Hovedspill for dagen blir dog Phillies, har noen hundre på de. Andre tips kjensen? Basket var vanskelig i dag, har dog lakt inn noen bets der også.

Lenke til kommentar

Kjører disse samt en del singler på amerikansk (8 for å være presis). Hovedspill for dagen blir dog Phillies, har noen hundre på de. Andre tips kjensen? Basket var vanskelig i dag, har dog lakt inn noen bets der også.

Asker spiller bra hver kamp så skjønner ikke helt hvorfor du spiller mot dem, grei nok odds selv med +2. Har 2 andre bets inne på SP, så er bare å sende meg en mail så kan jeg sette deg opp der. Mest fotball og baseball det går i for tiden dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...