Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dødt her om dagen, kjører en dobbel i dag med Augsburg og HIFK (finsk hocky).

 

Så tidligere du holdt deg unna sluttspillet i NHL Alex, men jeg har prøvd meg litt. Ikke har jeg greie på det, men så langt har 2 av 3 bonger gått inn der. Har virket ganske forutsigbart.

Kjører en trippel i natt.

Montreal

Buffalo ML

Detroyt.

 

Edit: Dobbelen gikk jo greit.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Vell bomma med Trippelen, men det var vell noen av lagene som ikke gikk inn sist heller. Kjører Vancover i natt, det er rimelig bankers.

 

Et lite mål til QPR i går hadde gitt fine summer, men det ble selvsagt 0-0. Jeg burde trodd mer på meg selv og skippa den. Har tapt en del på QPR i år.

 

Tror jeg går for Tranmeer og Gais i dag.

Lenke til kommentar

Par muligheter i natt:

 

Tampa Bay Lightning 1.70 @ Pinnacle

 

Tror Lightning avgjør med en bedre keeper i natt og har kniven litt på strupen da de ligger under 2-1 i serien. Dwayne Roloson fixer dette. 3-2 til TB?

 

(2-3 i ot, tapt)

 

 

Oklahoma City Thunder 1.55 @ Pinnacle

 

Oklahoma vant greit i første kamp og leder serien 1-0. Må stole på radarparet Durant og Westbrook, så håper de er i bra shape i natt. 109-103 til OC?

 

(106-89 vunnet)

 

 

St.Louis Cardinals 1.65 @ Pinnacle

 

Dette er kamp 2 i natt. The Nationals har vært ganske dårlig mot Cardinals tidligere (2-11 i fjor) og dette er andre dobbeltkampen på bare 4 dager for dem. De stiller med Zimmermann som er 0-1 med 9.31 ERA over 2 kamper mot Cardinals tidligere. Hjemmelaget kontrer med knallsterke Jaime Garcia (2-0, 1.35) og tror de vinner greit i natt. 6-3 SL?

 

(5-3 vunnet)

Endret av kjensen
Lenke til kommentar

fack..

 

når det var 1-2 til arsenal over spurs, celtics ledet 0-2 og ac milan var 1-1 i første omgang.. tippet jeg 2-1 til milan.. celtics 0-3 og 2-3 til arsenal.. også går 2 av de inn.. men milan scorte ikke.. nesten så 50 kroner ble 10 000..

 

Men prøver igjen i andre omgang med noe lurt!

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar

Boston Red Sox virker som ett ok valg i natt. De har åpnet veldig svakt, men begynner å ta igjen det tapte nå. Vant 9 av 10 mot Angels i fjor og har nå vunnet 4 av de 5 siste etter en slett åpning. Josh Beckett virker veldig i slag med 2 strake seire og 1.80 ERA (bare tillatt 5 hits and 1 run over 15 siste innings). Angels kontrer med Tyler Chatwood som aldri har møtt Red Sox før. 3.75 ERA og 1-1 er greit nok det. 1.67 hos Pinnacle for de som føler for det...

 

(4-2 vunnet)

Endret av kjensen
Lenke til kommentar

Texas Rangers kan være ett ok lag å følge i natt. Kan ta 6 strake seire mot Kansas City og det virker sannsynlig etter de var 7-2 i fjor mot Royals. Stiller med Derek Holland (2-1, 3.66 ERA). Jeff Francis (0-1, 3.00 ERA) stiller for Royals og han er bra han, for all del, men når han ikke får mer støtte enn han gjør, må de jo slite (snitter kun 3 per kamp). Rangers snittet 6.5 mot Royals per kamp i 2010 så jeg har mest tro på dem her igjen. Oddsen har falt over hele linjen, men kan plukkes opp til rundt 1.60 overalt.

 

(11-6 vunnet)

Endret av kjensen
Lenke til kommentar

Jeg tar for andre dag på rad Texas Rangers. De vant greit i går og er enda større favoritter i dag. Det er ett par grunner til det, Kyle Davies som starter for Royals er en av dem. Han har aldri vunnet mot Rangers og er 0-4, 6.38 ERA mot dem. Enda verre i Arlington med 9.27 ERA. Totalt sett har Royals tapt 7 av 7 med ham som pitcher, men bra fått 4 decitions. Rangers kontrer med solide, Alexi Ogando (2-0, 2.33), fikk faktisk ikke ett eneste run mot seg over 13 innings i sine første 2 starter. Jeg tror på Rangers også i dag selv om 1.50 ikke er så mye å rope hurra for.

 

(3-1 vunnet)

Endret av kjensen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...