Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortjener denne trippelen en liten innsats?

Shakhtar Donetsk - Barcelona (1-0) 2 @ 3,95

St Johnstone - Celtic (1-0) 2 @1,92

Manchester United - Chelsea (0-1) 1 @ 4,75

Total odds: 36,02

Shakhtar må ta store sjanser, kan fort åpne for at de får mange baklengs av kontringssterke Barcelona.

St Johnstone har lite å spille for. Celtic har vunnet 5 av 13 bortekamper med klar margin, samtidig som de blir presset av Rangers i gullkampen.

United - Chelsea kan fort ha 0-0 etter 45min, da må Chelsea åpne opp mer, noe som fort kan føre til noen United mål.

Hva tror dere?

Lenke til kommentar

2 kamper som jeg spiller på i MLB i natt:

Kamp: Chicago White Sox - Oakland As (Jackson- Cahill)

Tips: Chicago White Sox ML ( 1,83 @ Pinnacle)

Innsats: 2 Units

Chicago White Sox er nok sugen på og slå tilbake etter et surt 2-1 tapet i går mot Oakland.  De tok ledelsen i 9 omgang og en error kostet dem seieren, Oakland utlignet og fikk et poeng i 10 omgang. Det kommer til og bli en jevnt kamp , men jeg mener Chicago har en fordel med bedre kaster i natt.

Byttehandelen med Edwin Jackson ser bare bedre ut for hver start.  Jackson er 2-0 med 1.93 ERA og 1.000 WHIP denne sesongen for White Sox, slipper igjennom 3 runs, 9 hits, 5 walks og har 20 strikeouts på 14 omganger.  Jackson er 2-1 med 3.08 ERA og 1.101 WHIP på 4 starter mot Oakland.  White Sox slår .295 og scorer 6.3 RPG hittil i sesongen, mens Oakland slår .224 og scorer 3.1 RPG.  Oakland er 4-17 mot AL lag  som har baseprosent på .345 eller bedre over de siste 2 sesongen.

Kamp: Arizona Diamondbacks - St. Louis Cardinals (Galarraga- Carpenter)

Tips: St. Louis Cardinals ML (1,72 @ Pinnacle)

Innsats: 2 Units

Card har vunnet 2 på rad nå og jeg tror de fortsetter i vinnersporet. Carpenter har sett bra ut denne sesongen.

Carpenter er 4-0 (7-3 money line) med en ERA på 2.58 når han har startet mot Arizona.  Cardinals er også 114-54 i hans siste 168 starter, 24-10 i de siste 34 startene mot lag fra NL West. 34-11 i de siste 45 startene med 5 dagers hvile.

Arizona bruker Galarraga som har en ERA på 5.14.

Cardinals er 13-6 i de siste 19 møtene med Arizona.

Ble 1-1 i natt.

-0,34 Units

Endret av MKej
Lenke til kommentar

Noen med tanker om stanley cup i natt?

Jeg har spilt på en total i natt og føler det er greit nok. Er jo litt typisk at de rundene er dominert at unders og homewins, det reflekteres jo endel i oddsen også. Sim'en min spytter ut Washington Capitals som største favoritt i natt med 63%, men det kom jo også bookmakerne fram til. Hvis jeg ble tvunget så kunne jeg tatt Chicago Blackhawks +1.5 til rundt 1.53 da jeg har det til 70%...

Lenke til kommentar

Hadde planer om å holde meg unna europaleague i kveld, med tanke på at det var så klare seire i første kampen. Og mange av lagene dermed ser ut til å gå for å trille ball.

Endte likevel opp med en liten dobbel:

Braga - Dynamo H @ 2,30

PSV - Benfica Pause H @ 3,25

Total odds 7,48, innsats 100,-

Andre som våger seg utpå en "vanskelig" oddskveld?

Lenke til kommentar

Satser på å levere noen kjedelige, men forhåpentligvis vinnende kuponger i dag, har tapt de to siste gangene og hadde vært gøy å ikke gå i minus denne uken på tippingen. :)

Tror derfor jeg kommer til å spille:

Bray Wanderers - Drogheda United H

St. Patricks - UC Dublin H

100 kroner @2.03

Djurgården - Malmö FF B

Norwich - Nottingham Forest H

50 kroner @ 3.15

Vurderer også å slenge inn Haugesund - Brann, men er veldig usikker på den.

Lenke til kommentar

Vurderer å sette 500 på barcelona og Liverpool :)

Litt usikker på liverpool. Tror det ender med seier eller uavgjort...

Tror ikke barca slår real.. Kanskje en av de vanskeligste kampene og forutse noe resultat på.. Men jeg tror på Real seier, eller kanskje uavgjort.. men tror real seier..

Men for all del, det overrasker ingen om barca vinner, særlig etter forrige kamp..

Lenke til kommentar

For å ta litt om Liverpool kampen. Vi har slitt kraftig mot Arsenal, både hjemme og borte. Naturlig nok mest borte(forige bortesier kom i 90 elns). Ikke en gang i 08/09 sessongen hvor liverpool var i kanonform, klarte vi å slå Arsenal i noen av kampene.

Samtidig har Kenny gitt oss et nytt løft, og vi har vunnet flest kamper mot topplagene i år, av alle lag i ligaen. Vi har slått, United, Chelseax2, City osv. Arsenal var første ligakamp, og endte uavgjort. Den kan ikke trekkes så mye ut av.

Vi har 2 nye gode spisser, men også 2 sentrale spillere skadet, i Agger og Gerrrard. Det er førøvrig flere skader i tilegg.

Om jeg hadde masse penger som brant hull i buksen, så ville jeg alikevell ikke spilt på denne kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...