AnewZ Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) "Samt Penguins" - er for lite oppdatert på betting språk. Vil det si at du tror den også blir Uavgjort? "Samt Penguins" - er for lite oppdatert på betting språk. Vil det si at du tror den også blir Uavgjort? Regner med han mener laget: Pittsburgh Penguins Såppass forstod jeg Det jeg ikke forstod var hvilket resultat han trodde det ville bli i den kampen. EDIT: Og takk for oppklaringen Alex Endret 10. april 2011 av AnewZ Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Dagens hovedspill: Pacers -2.5! Rop ut hvis analyse trengs Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hopp på Dallas ASAP! Oddsen kommer til å droppe massivt nå. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Dallas hvem? Går utifra du mener NBA, men kan jo også være NHL Ny i amerikansk sport, så er ikke så lett - hehe. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Nope NHL. Dallas Stars. Ettersom Hawks ikke fikk med seg poeng mot Hot Wings, trenger Stars seier her for å komme seg til Playoff hvor de btw skal møte Canucks. Latterlig lav linje nå, tidligere idag var det vel 2.25 på Stars regulation, nå rundt 1.70, 1.45 med OT. Bare å spørre;) men anbefaler deg å lese deg opp på amerikanske sportsforum, mye bra der:) Endret 10. april 2011 av *@lex* Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Fikk inn en grei trippel i dag: Atlanta Thrashers - Pittsburgh Penguins - 2 Miami Heat - Boston Celtics - 1 Orlando Magic - Chicago Bulls - 2 4,77 i odds. Hev også inn litt penger på Heat på live betting. Tippte bla. at de skulle vinne med over 14,5 - 18,5 og 22,5. Så du kan si jeg ble passe lettet når de vant med 23 etter å ha ledet med bare 10 poeng kort tid etter at jeg plasserte betsa Inatt har jeg: Minnesota Wild - Dallas Stars - 2 Indiana Pacers - New York Knicks - Indiana Pacers -2.5 og en singel på Pacers. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hoho fikk 2 i odds på under 6.5 i Dallas kampen nå. Idioter. Kommer til maks å bli 5 mål. Ikke verst det der Anewz! Må huske å poste litt tidligere Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 ble fler mål enn antatt her ja, ser ut som stars driter seg kraftig ut, må være noe feil med psyken dems.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Når vi snakker om å drite seg ut: Det samme gjorde Lakers og Pacers, så ble ikke noe gevinst i natt. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Pacers er utrolige... jeg så kampen, så mange personlige feil siste quarter.. fortjente ikke å vinne. Og når de ikke klarer å utnytte at Stoudmire fikk 5 fouls i 3q, da er det like så greit spør du meg. Lakers er helt i playoff modus, men er forsåvidt greit. Er vel ett av de få laga som ikke trenger å spille på seg selvtillit inn mot playoffen. Men syns det er rart at de ikke prøvde hardere mot Thunder, er en matchup som kan skje i playoff, dumt å gi Thhunder "edgen" før et evt møte. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Var synd, men hadde likevel ikke gått i overskudd - da Stars og Lakers også tapte. Tenkte meg nesten at Lakers var i chill-mode pga playoffs, men ville tro at Thunders skulle gå greit på hjemmebane. Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Setter 2000 på Malmø og strømmen, med og uten handicap. Håper noen fulgte, fikk en pen sum innpå konto idag. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Noen som skal tippe på CL kampene? Personlig så tenker både seier til United, barcelona, schalke og real seier.. Mens det fort kan bli uavgjort i united kampen og real vs tottenham kampen.. schalke og barca seier føler jeg er ganske sikkert.. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg ville personlig tippa på Tottenham, Shaktar og Inter De vil prøve alt de kan selv om sjansene er små. Burde være grei odds også. United kanskje U? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Ikke glem at Mourinho er og blir en taktiker. Spørs på hva han gidder å legge i returen som allerede er avgjort. Men igjen så er Real så sterke at de lett kan vinne igjen. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Noe å spille på over dammen i dag? Setter 2000 på Malmø og strømmen, med og uten handicap. Håper noen fulgte, fikk en pen sum innpå konto idag. Fulgte uten hc.. Takker Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg ville personlig tippa på Tottenham, Shaktar og Inter De vil prøve alt de kan selv om sjansene er små. Burde være grei odds også. United kanskje U? ja kanskje ikke dumt.. tenker litt sånn 1-1 mellom united og chelsea.. men som united supporter tenker jeg fort at united skal vinne.. Real vs tottenham er vanskelig og forutse ja, særlig med mourinho.. uavgjort kan fort skje.. hmm! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 United supporter selv, men U er like bra som H:) Spurs vinner med 2 mål, Shaktar med 1 mål, Inter 3 mål? Skal lett prøve meg på dette Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Barnsley - Queens Park Rangers B Brighton & Hove Albion - Dagenham & Red H Leicester City - Crystal Palace H Leyton Orient - Carlisle H Manchester United - Barcelona H fantasi kamp Shakhtar Donetsk - Chelsea H fantasi kamp St Johnstone - Celtic B Swansea - Hull City H Også en med United - Chelsea U Shakhtar - barca H Spurs - Real H schalke - Inter B Noen som tror jeg vinner, hehe.. Jeg faila litt her, for jeg tror chelsea spiller 1-1 mot united.. og tror barca får 1 mål på bortebane.. noen som gjør at den øverste kupongen går i dass.. og vist det blir 2-2 mellom united og chelsea, så må shakhtar score mer enn 2 mål.. Så det må bli uendelig - 0 mellom shakhtar og barca. også 1-1 elns mellom chelsea og united. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Fantasikamp, vil det bare si hvem som scorer flest mål i sin kamp? I så fall burde du jo satse på Barca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå