Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

"Samt Penguins" - er for lite oppdatert på betting språk. Vil det si at du tror den også blir Uavgjort?

 

"Samt Penguins" - er for lite oppdatert på betting språk. Vil det si at du tror den også blir Uavgjort?

Regner med han mener laget: Pittsburgh Penguins

 

Såppass forstod jeg ;) Det jeg ikke forstod var hvilket resultat han trodde det ville bli i den kampen.

 

EDIT: Og takk for oppklaringen Alex :)

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nope NHL. Dallas Stars. Ettersom Hawks ikke fikk med seg poeng mot Hot Wings, trenger Stars seier her for å komme seg til Playoff hvor de btw skal møte Canucks.

 

Latterlig lav linje nå, tidligere idag var det vel 2.25 på Stars regulation, nå rundt 1.70, 1.45 med OT.

 

Bare å spørre;) men anbefaler deg å lese deg opp på amerikanske sportsforum, mye bra der:)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Fikk inn en grei trippel i dag:

 

Atlanta Thrashers - Pittsburgh Penguins - 2

Miami Heat - Boston Celtics - 1

Orlando Magic - Chicago Bulls - 2

 

4,77 i odds.

 

Hev også inn litt penger på Heat på live betting. Tippte bla. at de skulle vinne med over 14,5 - 18,5 og 22,5. Så du kan si jeg ble passe lettet når de vant med 23 etter å ha ledet med bare 10 poeng kort tid etter at jeg plasserte betsa :p

 

Inatt har jeg:

 

Minnesota Wild - Dallas Stars - 2

Indiana Pacers - New York Knicks - Indiana Pacers -2.5

 

og en singel på Pacers.

Lenke til kommentar

Pacers er utrolige... jeg så kampen, så mange personlige feil siste quarter.. fortjente ikke å vinne. Og når de ikke klarer å utnytte at Stoudmire fikk 5 fouls i 3q, da er det like så greit spør du meg.

 

Lakers er helt i playoff modus, men er forsåvidt greit. Er vel ett av de få laga som ikke trenger å spille på seg selvtillit inn mot playoffen. Men syns det er rart at de ikke prøvde hardere mot Thunder, er en matchup som kan skje i playoff, dumt å gi Thhunder "edgen" før et evt møte.

Lenke til kommentar

Jeg ville personlig tippa på Tottenham, Shaktar og Inter :) De vil prøve alt de kan selv om sjansene er små. Burde være grei odds også.

United kanskje U? :)

 

ja kanskje ikke dumt.. tenker litt sånn 1-1 mellom united og chelsea.. men som united supporter tenker jeg fort at united skal vinne..

 

Real vs tottenham er vanskelig og forutse ja, særlig med mourinho.. uavgjort kan fort skje.. hmm!

Lenke til kommentar

Barnsley - Queens Park Rangers B

Brighton & Hove Albion - Dagenham & Red H

Leicester City - Crystal Palace H

Leyton Orient - Carlisle H

Manchester United - Barcelona H fantasi kamp

Shakhtar Donetsk - Chelsea H fantasi kamp

St Johnstone - Celtic B

Swansea - Hull City H

 

Også en med

 

United - Chelsea U

Shakhtar - barca H

Spurs - Real H

schalke - Inter B

 

Noen som tror jeg vinner, hehe..

 

Jeg faila litt her, for jeg tror chelsea spiller 1-1 mot united.. og tror barca får 1 mål på bortebane.. noen som gjør at den øverste kupongen går i dass.. og vist det blir 2-2 mellom united og chelsea, så må shakhtar score mer enn 2 mål..

Så det må bli uendelig - 0 mellom shakhtar og barca. også 1-1 elns mellom chelsea og united.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...