Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Mm. Rangers blir jeg gal av. De er latterlige. Hello? De snur det mot Boston (Playoff on the way) Også roter de det til mot Atlanta.

 

Idag skal det finleses på det som er, fredager har aldri vært min dag. Men idag skal det forandre seg drastisk. tips kommer rundt 22.00

 

i dag skal jeg prøve meg igjen... så venter på dine tips..

 

døgnet i går natt, jobbet 10 timer i dag.. så er relativt trøtt.. hehe.. men skal klare og holde meg våken til 22.00 i det minste :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Indiana Pacers - Atlanta Hawks First Half Spread ( 0 : 3 ) : 1 1.90

Portland Trail Blazers - LA Lakers : 2 1.69

 

Orker ikke å skriv review, men hvis folk absolutt trenger det, kan jeg kanskje vurdere å skrive litt :p

 

 

Holder meg langt unna NHL idag. Mye rart som skjer på slutten av sesongen der!

Lenke til kommentar

Los Angeles Clippers +9 1.952

 

These last few games of the regular season can get pretty ragged. There's a lot of subjective factors involved. A lot of players are wondering what they'll be doing for a living next year. Others are still focused on improving their team's playoff standing, and their own personal stats.

 

Some teams are more-or-less locked into their playoff position, so the goal in that situation is to keep everybody healthy, maybe get backup players more playing time. The Mavericks are currently in that situation, - nothing to lose, nothing to win. They can't improve their playoff position, nor can they make it worse.....and notice they've lost their last 5 games in a row.

 

Kanskje ett poeng der?

Lenke til kommentar

Vurderte den selv Kjetil. Men Clippers borte er ikke noe å skryte av. For å være helt ærlig lukter det risky buisness av denne kampen. De fleste betting sider jeg har kommet over er all over +10 (var det tidligere på dagen). Meeen. Bookies er jo ikke dumme?

 

Mavs på bad streak slutter idag (samme gjelder forsåvidt Lakers) Mavs har vunnet 15/16 møter mot Clippers. Samt ikke alltid dekket spreaden, men jeg tror Mavs vil spille på seg selvtillit inn mot Playoffs og knuse Clippers med 15+ (som ikke akkurat har noe mer å spille for enn Mavs, vil si Mavs har mye mer å spille for enn dette Clippers laget). Ser for meg en 110-95 kamp. Marion +40 points og rebounds?

 

But then again.. jeg rørte den ikke, så står ikke 100 % innenfor det jeg skriver nå :)

 

 

Skal gi en liten analyse på mine to kamper som jeg mener har stor sjanse idag:

Pacers -3 1H

Hawks vel.. hva har de å spille for? Ikke en drit. De hviler spillere som Josh Smith, Jason Collins og Joe Johnson. Hva er det med unge lag? Jo, de trenger selvtillit som fy. De skal snart til playoffs og komme der med flere tap er ikke en drømmesituasjon. Pacers imponerte stort offensivt forrige kamp, mens Hawks kommer fra to strake tap mot Rockets og Spurs (sure tap btw) Pacers har et vinne gjennomsnitt på 3.3 pts avg på hjemmebane, de er det beste 2Q laget i NBA. Dette vil dog være avgjort etter 1Q, ser for meg 8-9 poengs ledelse til 1H og en grei 5-7 poengs seier at the very end.

 

Lakers... 3 strake tap. Klarte kunststykke å tape mot GSW som de vanligvis tar med i barnehagen sin og leker med. Spurs fikk top seeden ut av dette og Lakers må klare seg med 2 seed (ikke at det har en drit å si, de vil nå finalen mot Bulls. Goooo BULLS :D) Blazers vant greit mot Jazz (de kunne ikke satt et par 3 poengere til?...) Lakers går for å sweepe serien mot Blazers ikveld, og jeg tror de tar dette. Lakers taper bare ikke 4 kamper på rad, spreaden er lav også, bare 2.5. Men jeg tror dette kan avgjøres på 1 mål eller så vinner Lakers med 4-7 points. Med mine dårlige fredagserfaring med Spreads holder jeg med til en grei Lakers win, og tar det med godt humør om Lakers vinner 92-83 :)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Ganske deilig 2000 krs bonus der nå. Skulle tatt mavs -9 i stedet.. Oppsummerte meg jo greit til det også. Men men. Tjente meg greit inn med United og Chelsea . Hvis noen lurer på hvorfor jeg ikke posta det, er det fordi jeg kun poster over dammen sport.

 

Fylla idag, så ikke noe action. Tar neste runde imorgen :)

Lenke til kommentar

Traff med Reading, Cardiff og Ipswich på trippel i dag, fin fin odds. Sykt å se 4-3 komme på overtid, etter at Nottingham hadde fått straffe 2 ganger og utlignet. Veldig sterkt av Reading. Cardiff putter 2-1 og 3-1 på overtid :D

Litt i flytsonen om dagen, skal poste forslag her om det forsetter.

Lenke til kommentar

Aston Villa - Newcastle H

Fiorentina - ac milan B

Malaga - Deportivo H

Tromsø - Start B

Valencia - Villareal B

 

50kroner x 88 i odds.

 

Også tok jeg en kupong med Ujah for lillestrøm som første målscorer mot RBK, og zlatan første målscorer for Milan mot fiorentina.. 50 kroner der også..

 

Prøver på dette i dag, det er litt vell usikkert.. Men men..

Lenke til kommentar

Bingolapp det der.

Greit at tippeligaen er lotto, men Tromsø hjemme er vel noe av det mer sikre som finnes.

Skal selv lage meg en morrolapp med alle kampene i TL.

 

For de som skal tippe over dammen idag, anbefaler jeg alle å titte på Dallas og Hawks idag. Must win situation. Ikke at det betyr garantert win, så jo bare Canes igår haha

Lenke til kommentar

Har følgt med her en stund og tenkte kanskje det var på tide å bidra :p

 

Er ikke så vedlig mye igjen..så setter opp en bingokupong fra tippeligaen

 

 

 

1. Mjøndalen - Nybergsund U

2. Strommen - Sandnes H

3. Strømsgodset - Odd Grenland B

4. Tromsø - Start U

5. Aalesund - Haugesund H

6. Sarpsborg - Sogndal U

Lenke til kommentar

Sorry, mente at Chicago Blackhawks - Detroit Red Wings blir U og at Pittsburgh Penguins slår Atlanta Trasher :)

Deadlinen er over på Hawks, men alle betting selskaper har denne kampen på livebetting.

 

Hawks trenger 1 poeng for å kapre spot i playoff, men ser for meg at Red Wings vil gjøre alt de kan for at det ikke skjer. Men skulle Red Wings vinne, så gå rett på Dallas, hvis de vinner hjemme da så får de den viktige 8nd plassen. Men ikke sats hus og bil, Canes dreit på draget igår mot Bolts.

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

"Samt Penguins" - er for lite oppdatert på betting språk. Vil det si at du tror den også blir Uavgjort?

 

"Samt Penguins" - er for lite oppdatert på betting språk. Vil det si at du tror den også blir Uavgjort?

Regner med han mener laget: Pittsburgh Penguins

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...