kjensen Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Bortsett fra å glo litt på boxen under Tour de France hvert år så har jeg ikke så mye peiling på Hushovd og co. Leste litt tilfeldigvis nettopp dette: Thor Hushovd (33) drømmer om å vinne sin første store klassiker - men to dager før Flandern rundt snakker hele sykkelverden om Fabian Cancellara. Sveitseren viste enorm styrke da han parkerte konkurrerte alt og alle i det samme rittet for et år siden. Og i oppkjøringen til årets Flandern rundt, i E3-Prijs-Vlaanderen - hvor VG Nett er til stede - fremsto Cancellara bortimot like råsterk som for et år siden. Sagt på en annen måte: Mannen er i kjempeform. Sykkelkommentator Johan Kaggestad mener Thor Hushovd er én av 15 ryttere som kan ende på pallen om to dager. Han erkjenner likevel at Cancellara virker overbevisende. Ble da litt overrasket over å se Cancellara listet som vinner hos Pinnacle til 2.60. Tok en slant selv, virket fornuftig. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 En kamp i dag: Colorado Rockies 1.513 Rockies med Jimenez møter MLB's mest sannsynlige svakeste lag hjemme i dag. Jimenez åpnet MLB 2010 med 13-1 og 1.15 ERA og manager Jim Tracy's virker veldig positiv til dagens start. Jimenez trives jo også godt mot labra Arizona og vant 2 av 2 på Coors Field i 2010 med en ERA på 0.45 (sjukt bra). Sannsynligvis mye støtte i Carlos Gonzalez og Troy Tulowitzki og kanskje det beste Rockies laget på mange år? Ikke så positivt for Arizona å miste LaRoche og Reynolds og de kommer nok til å slite godt også i år (65-97 i 2010). Kennedy som starter i dag er jo ikke så gærn han og avsluttet sesongen bra i fjor etter en 6-9 4.47 åpning i fjor. Skal jo ikke så mye til å gjøre det bedre for Arizona, men tror de skal slite i dag. Jeg tror rockies vinner greit og 70-75% bør de ha på hjemmebane i dag spør du meg... Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) En kamp i dag: Colorado Rockies 1.513 Rockies med Jimenez møter MLB's mest sannsynlige svakeste lag hjemme i dag. Jimenez åpnet MLB 2010 med 13-1 og 1.15 ERA og manager Jim Tracy's virker veldig positiv til dagens start. Jimenez trives jo også godt mot labra Arizona og vant 2 av 2 på Coors Field i 2010 med en ERA på 0.45 (sjukt bra). Sannsynligvis mye støtte i Carlos Gonzalez og Troy Tulowitzki og kanskje det beste Rockies laget på mange år? Ikke så positivt for Arizona å miste LaRoche og Reynolds og de kommer nok til å slite godt også i år (65-97 i 2010). Kennedy som starter i dag er jo ikke så gærn han og avsluttet sesongen bra i fjor etter en 6-9 4.47 åpning i fjor. Skal jo ikke så mye til å gjøre det bedre for Arizona, men tror de skal slite i dag. Jeg tror rockies vinner greit og 70-75% bør de ha på hjemmebane i dag spør du meg... Ser bra ut. 1.53 hos 5Dimes og The Greek Edit: er det bare jeg eller er betcris syk treg nå ? Endret 1. april 2011 av MKej Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Setter min tillit til Rockies idag da. Satser på det beste;) Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Uff rockies gjør det vanskelig! 6-6 nå. Spennende kamp! EDIT: Blir irritert av så mange errors og dårlig runs... + dommerfeil hjelper ikke akkurat. Extra innings og bra defence av Rockies. Burde bli avgjort nå. Skjønner ikke Rockies at jeg må sove snart.. Endret 1. april 2011 av *@lex* Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 JEEZ. Vel, da kjører jeg på spillet jeg egentlig hadde tenkt å ta idag. Lakers Under Coyotes/Avalance Under Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 West Ham - Manchester United 2 1.8 West Bromwich - Liverpool 2 2.4 Wigan - Tottenham Over 2.5 1.94 Stoke City - Chelsea Under 2.5 1.9 Everton - Aston Villa Under 2.5 1.85 Litt minus igår, men setter singler på disse kampene;) Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Litt matcher her også: Villarreal vs Barcelona | 1.70 Over 2.5 Begge lag spiller bra offensiv fotball og Villa scorer litt under 2 i snitt og Barca 3 i snitt. Barca mangler Puyol bak og det har virkelig satt fart på motstanderne. De har nå sluppet inn i 3 strake kamper og Nilmar/Rossi gleder seg nok til i kveld. 5 av de 6 siste møtene H2H har også gått over 2.5. Arsenal vs Blackburn Rovers | 1.72 Arsenal -1.5 Blackburn og bortebane er en dårlig kombinasjon for dem. 8 av de 9 siste er tapt og Keen er under ett enormt press om dagen. De slipper inn utrolig med mål (over 3 i snitt borte) og med Van Persie og Fabregas tilbake ville ikke jeg reist til The Emirates og håpt for mye. Bayern Munich vs Moenchengladbach | 1.40 Over 2.5 Oddsen er ikke så mye å skryte av her, men denne bør ende over ganske greit. Bayern er jo lekk og er over i 11 av 13 hjemmekamper. Scorer nesten 3 mål hver så de kan fort ta denne over alene. Mangler Van Buyten i dag og da blir det fort kaos bakover. Synd at Camargo mangler for Moenchengladbach, men Arango er i allefall på plass. 10 av 13 bortekamper er over og er jo kjekt for Bayern at de slipper inn 2.38 i snitt. 11 av 14 kamper H2H i Munchen er over. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Prøver litt forskjellig i dag. Engelske plukket ut selv, mens tyske er hentet fra en blogg. West Ham - Manchester United: 2 @ 1.80 West Bromwich - Liverpool: (Spill uten X) 2 @ 1.65 Stoke City - Chelsea: 2 @ 1.70 Fortuna Düsseldorf - Erzgebirge Aue: 1 @ 1.90 Eintracht Braunschweig II - Chemnitzer FC: 2 @ 1.40 Stuttgarter Kickers - Wehen Wiesbaden II: 1 @ 1.35 Unterhaching - Wacker Burghausen: 1 @ 2.00 Rot-Weiss Ahlen - 1. FC Saarbrucken: 1 @ 2.05 Koblenz - Eintracht Braunschweig: 2 @ 2.10 Endret 2. april 2011 av datating Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Gavepakke inatt!!! Cavs møter Knicks og er 12 point underdog. Knicks er tragiske, imponerer ingen. Men Cavs har tatt seg opp mot slutten nå, de har slått Knicks før og hvis de ikke dekker spreaden idag skal jeg faen meg løpe naken rundt fotballbanen i Horten And oh; Nuggets +8 og Sabres/Hurr under 5.5 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Ooooog Cavs faller sammen. Gjorde jo det så bra i 2 og 3 periode! Ser jo hvorfor de ligger der de gjør.. Blir jo voldtatt så til de grader på turnovers. Skulle tro jeg så på little league... EDIT: Satte en tusing på Dallas når de lå under 1-0 etter 10min. Fikk 3.90 i odds. Leder 2-1 nå. Men lenge igjen tho. Hoho da satt den. Annullert goal på Ducks med 2min igjen, men var korrekt avgjørelse. Førte pucken med hånda i mål. Grei natt dette Endret 4. april 2011 av *@lex* Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Når skal du løpe naken nå da? 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Fikk inn en pen liten bong i dag: Lillestrøm - Brann B Elfsborg - Häcken H FSV Frankfurt - Bochum B Queens Park Rangers - Sheffield Utd (0-1) H Odds på 25.26 hos NT og en 50-lapp ble satset. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Nice, traff også på Brann, QPR og Bochum, dog lave innsatser og liten gevinst. Men morrsomt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ja, det er morsomt nok. Hadde jeg satset mer hadde den onde tippe spiriten sørget for LSK-seier eller noe. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Noen som vet hvorfor Chelsea konstant blir betraktet som større favoritter enn Manu til å gå videre til semi-finale? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Kanskje fordi Chelsea muligens prioriterer CL mer nå enn PL. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ja, men de har ligget på lavere odds helt siden sesongstart. Samme med FA-cupen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Før sesongen var Chelsea i vært fall klare favoritter i PL. En hver vinner av den foregående sesongen vil jo bli det. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg snakker om Champions League. Det virker som om Chelsea regnes som bedre cup-spillere enn Manu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå