Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Bortsett fra å glo litt på boxen under Tour de France hvert år så har jeg ikke så mye peiling på Hushovd og co.

 

Leste litt tilfeldigvis nettopp dette:

 

Thor Hushovd (33) drømmer om å vinne sin første store klassiker - men to dager før Flandern rundt snakker hele sykkelverden om Fabian Cancellara.

 

Sveitseren viste enorm styrke da han parkerte konkurrerte alt og alle i det samme rittet for et år siden. Og i oppkjøringen til årets Flandern rundt, i E3-Prijs-Vlaanderen - hvor VG Nett er til stede - fremsto Cancellara bortimot like råsterk som for et år siden.

 

Sagt på en annen måte: Mannen er i kjempeform.

 

Sykkelkommentator Johan Kaggestad mener Thor Hushovd er én av 15 ryttere som kan ende på pallen om to dager. Han erkjenner likevel at Cancellara virker overbevisende.

 

Ble da litt overrasket over å se Cancellara listet som vinner hos Pinnacle til 2.60. Tok en slant selv, virket fornuftig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kamp i dag:

 

Colorado Rockies 1.513

 

Rockies med Jimenez møter MLB's mest sannsynlige svakeste lag hjemme i dag. Jimenez åpnet MLB 2010 med 13-1 og 1.15 ERA og manager Jim Tracy's virker veldig positiv til dagens start. Jimenez trives jo også godt mot labra Arizona og vant 2 av 2 på Coors Field i 2010 med en ERA på 0.45 (sjukt bra). Sannsynligvis mye støtte i Carlos Gonzalez og Troy Tulowitzki og kanskje det beste Rockies laget på mange år?

 

Ikke så positivt for Arizona å miste LaRoche og Reynolds og de kommer nok til å slite godt også i år (65-97 i 2010). Kennedy som starter i dag er jo ikke så gærn han og avsluttet sesongen bra i fjor etter en 6-9 4.47 åpning i fjor. Skal jo ikke så mye til å gjøre det bedre for Arizona, men tror de skal slite i dag.

 

Jeg tror rockies vinner greit og 70-75% bør de ha på hjemmebane i dag spør du meg...

Lenke til kommentar

En kamp i dag:

 

Colorado Rockies 1.513

 

Rockies med Jimenez møter MLB's mest sannsynlige svakeste lag hjemme i dag. Jimenez åpnet MLB 2010 med 13-1 og 1.15 ERA og manager Jim Tracy's virker veldig positiv til dagens start. Jimenez trives jo også godt mot labra Arizona og vant 2 av 2 på Coors Field i 2010 med en ERA på 0.45 (sjukt bra). Sannsynligvis mye støtte i Carlos Gonzalez og Troy Tulowitzki og kanskje det beste Rockies laget på mange år?

 

Ikke så positivt for Arizona å miste LaRoche og Reynolds og de kommer nok til å slite godt også i år (65-97 i 2010). Kennedy som starter i dag er jo ikke så gærn han og avsluttet sesongen bra i fjor etter en 6-9 4.47 åpning i fjor. Skal jo ikke så mye til å gjøre det bedre for Arizona, men tror de skal slite i dag.

 

Jeg tror rockies vinner greit og 70-75% bør de ha på hjemmebane i dag spør du meg...

Ser bra ut.

1.53 hos 5Dimes og The Greek

 

Edit: er det bare jeg eller er betcris syk treg nå ?

Endret av MKej
Lenke til kommentar

Uff rockies gjør det vanskelig! 6-6 nå. Spennende kamp! :D

 

EDIT: Blir irritert av så mange errors og dårlig runs... + dommerfeil hjelper ikke akkurat. Extra innings og bra defence av Rockies. Burde bli avgjort nå. Skjønner ikke Rockies at jeg må sove snart..

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Litt matcher her også:

 

Villarreal vs Barcelona | 1.70 Over 2.5

 

Begge lag spiller bra offensiv fotball og Villa scorer litt under 2 i snitt og Barca 3 i snitt. Barca mangler Puyol bak og det har virkelig satt fart på motstanderne. De har nå sluppet inn i 3 strake kamper og Nilmar/Rossi gleder seg nok til i kveld. 5 av de 6 siste møtene H2H har også gått over 2.5.

 

Arsenal vs Blackburn Rovers | 1.72 Arsenal -1.5

 

Blackburn og bortebane er en dårlig kombinasjon for dem. 8 av de 9 siste er tapt og Keen er under ett enormt press om dagen. De slipper inn utrolig med mål (over 3 i snitt borte) og med Van Persie og Fabregas tilbake ville ikke jeg reist til The Emirates og håpt for mye.

 

Bayern Munich vs Moenchengladbach | 1.40 Over 2.5

 

Oddsen er ikke så mye å skryte av her, men denne bør ende over ganske greit. Bayern er jo lekk og er over i 11 av 13 hjemmekamper. Scorer nesten 3 mål hver så de kan fort ta denne over alene. Mangler Van Buyten i dag og da blir det fort kaos bakover. Synd at Camargo mangler for Moenchengladbach, men Arango er i allefall på plass. 10 av 13 bortekamper er over og er jo kjekt for Bayern at de slipper inn 2.38 i snitt. 11 av 14 kamper H2H i Munchen er over.

Lenke til kommentar

Prøver litt forskjellig i dag. Engelske plukket ut selv, mens tyske er hentet fra en blogg.

 

West Ham - Manchester United: 2 @ 1.80

West Bromwich - Liverpool: (Spill uten X) 2 @ 1.65

Stoke City - Chelsea: 2 @ 1.70

 

Fortuna Düsseldorf - Erzgebirge Aue: 1 @ 1.90

Eintracht Braunschweig II - Chemnitzer FC: 2 @ 1.40

Stuttgarter Kickers - Wehen Wiesbaden II: 1 @ 1.35

Unterhaching - Wacker Burghausen: 1 @ 2.00

Rot-Weiss Ahlen - 1. FC Saarbrucken: 1 @ 2.05

Koblenz - Eintracht Braunschweig: 2 @ 2.10

Endret av datating
Lenke til kommentar

Gavepakke inatt!!!

Cavs møter Knicks og er 12 point underdog. Knicks er tragiske, imponerer ingen. Men Cavs har tatt seg opp mot slutten nå, de har slått Knicks før og hvis de ikke dekker spreaden idag skal jeg faen meg løpe naken rundt fotballbanen i Horten :p

 

 

And oh; Nuggets +8 og Sabres/Hurr under 5.5

Lenke til kommentar

Ooooog Cavs faller sammen. Gjorde jo det så bra i 2 og 3 periode! Ser jo hvorfor de ligger der de gjør..

Blir jo voldtatt så til de grader på turnovers. Skulle tro jeg så på little league...

 

EDIT: Satte en tusing på Dallas når de lå under 1-0 etter 10min. Fikk 3.90 i odds. Leder 2-1 nå. Men lenge igjen tho.

 

Hoho da satt den. Annullert goal på Ducks med 2min igjen, men var korrekt avgjørelse. Førte pucken med hånda i mål. Grei natt dette :)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...