Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bobcats er dagens spill IMO. Møter Bucks som ikke akkurat har imponert siste 10. 2x win vs Knicks, win vs Cavs og win vs Sixers. Knicks er jo latterlig, eneste gangen de vinner noe er når de ikke skal vinne, og taper når de skal vinne (Sier bare Heat, etter tapet mot Cavs :p )

Det er vel egentlig grunnen til at jeg lar Knicks - Magic stå, uten noe action. Magic skal jo slo Knicks, verste av alt er at spreaden er -1, noe som vanligvis hadde kjørt meg all in på Magic. Men nå er det jo Knicks vi snakker om, forundrer meg ikke om de vinner idag og taper de 10 neste kampene, helt til de møter topp 6 lag og slår til igjen....

 

Bulls -10 er altfor mye. Sixers er et +.500 lag, og når er sist gang et +0.500 lag fortjente å få 10 poeng i mot seg? Bulls er helt klart det heiteste laget i NBA atm, men 10 poeng blir for mye. Sier ikke at det ikke skjer, Bulls har laget til å valse over å vinne med 20 poeng, men mot Grizzlies sleit Bulls. Grizzlies og Sixers kan meget vel sammenlignes i styrkeforholdet.

 

Men selv om jeg går nesten all inn på Bobcats, skal jeg slenge opp en acc. med gode muligheter for dere som vil satse litt mindre og mer action.

 

Bobcats ML (Ofc)

Knicks ML

Bulls Under 191

Ducks - Ava. Over 5.5

Red Wings ML

 

:)

Lenke til kommentar

FY FAEN for en slutt på Bobcats. Sykeste! Kjente hjerte dunke noe inn i helvette de siste sekundene, men holdt inn!

 

Ble det ganske grei pluss idag ja :)

Bare for å forklare hvorfor: Henderson's 21-foot jumper from the right wing off a downscreen with 22 seconds left provided Charlotte an 87-86 lead. He finished with 16 points.

 

After a timeout, Jennings beat his man off the dribble but missed a wide-open left-handed layup with 11 seconds left. But Charlotte threw the ball away, Jennings missed a transition layup and a 3-pointer from the left corner, and Carlos Delfino missed a tip-attempt at the buzzer.

 

Hehe :)

Lenke til kommentar

Litt fotball i dag:

 

Frankrie vs Kroatia | 1.67 Under 2.5

 

Vennskapskamp og det hater jeg egentlig. Kroatia har slitt i det siste og virker trøtte. Spilte borte i Georgia på Lørdag og tapte 1-0, og rapportene sier at de neppe gir full pinne i kveld. Frankrike har forandret seg bra under Laurent Blanc og har nå 6 strake, inkludert en seier mot Brasil. De har ikke sluppet inn mål mot andre enn England.

 

Romania vs Luxembourg | 1.80 Luxembourg +2.5

 

Luxembourg er ikke så dårlig som man umiddelbart tenker og har bare tapt 3 av 6 kamper og ikke sluppet inn mer enn 2 mot lag som Slovakia, Frankrike x 2 og Hviterussland. Romania sliter tungt om dagen og ble presset bakover mot Bosnia og tapte fortjent. Ketchupeffekten kan kanskje slå inn her, men jeg håper Luxembourg kan holde tett.

 

Estland vs Serbia | 2.00 Estland/Uavgjort

 

Har ikke umiddelbare lyster å plassere pengene på Estland merker jeg, men de er faktisk bedre enn man skulle tro. De vant den 3-1 i Serbia, noe som er utrolig sterkt, og sist kamp vant de 2-0 mot Uruguay. De har bare tapt 2 av sine siste 10 hjemmekamper (Italia og Slovenia) og fjorårets friendly endte 0-0 mot nettopp Serbia. Serbia savner Krasic, Stankovic, og Subotic til denne, men dessverre er Zigic tilbake. Elendig kamp sist mot Nord Irland or oddsene er nok basert mye på navnene her?

 

Nord Irland vs Slovenia | 1.83 Draw no Bet på Slovenia

 

De sliter visstnok bra i Nord Irland om dagene og man har faktisk ikke vunnet hjemme på 3 år. De mangler navn som Maik Taylor i mål, Healy i front, Johnson på midten og McCartney bakover. Jonny Evans er vel eneste de kan "skryte av" og han har vel ikke akkurat vært fantastisk i det siste. Slovenia fortsetter å gjøre det bra og har sterke spillene i alle ledd, f.eks midtbaneduoen Bacinovic/Ilicic fra Palermo. Slovenia tapte ufortjent mot Italia sist men har ellers vunnet vanskelige kamper mot både Estland og Albania (borte)

 

Hviterussland vs Canada | 2.00 Hjemmeseier

 

Litt sånn bob-bob om jeg kjører en liten innsats her tilslutt. Canada er ikke akkurat not supert lag og mangler en hel haug med spillere i dag. Borte er spissparet De Rosario og Occean. Mesteparten av midtbanen og forsvaret med navn som Guzman, Bernier, De Jong mangler også. Hviterussland mangler dog også noen som Aliasandar Hleb, men har med både playmaker Krivets og Rubin Kazan's midtbanegeneral Kislyak. Vennskapskamper kan vel leve sitt eget liv, men ok odds her synes jeg.

Lenke til kommentar

Fine tips du la ut her i dag kjensen! :)

 

Hvordan gikk den siste kampen?

Canada vant så den gikk åt skogen, men resten gikk jo bedre. 4 av 5 for @lex i går så good shit det også. Litt stang ut for MKej

Synd med Canada ja, fikk folket med seg Cavs igår? Kan se for meg garderobe stemningen til Heat etter den kampen :p

De to viktigste kampene gikk inn, da ble iPaden overraskende billig gitt :p

 

Tanker om dagens kamper ?

.

Lenke til kommentar

Detroit Red Wings - St. Louis Blues

Detroit Red Wings

1.45

Charlotte Bobcats - Cleveland Cavaliers

Under 189,5

1.91

New York Knicks (0) - New Jersey Nets (8)

1

1.91

Dobbelsystem

 

Jersey Nets

Under 208

1.91

 

Detroit Red Wings - St. Louis Blues

Detroit Red Wings

1.45

Akk.

 

New Jersey Devils - New York Islanders

Under 5.5

1.50

 

Charlotte Bobcats - Cleveland Cavaliers

Under 189,5

1.91

Akk.

 

 

Går dette blir det horer og champagne til helga;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...