Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det enkleste er over 2.5 i den kampen. Begge lagene har fått angrepet greit i gang og LSK f.eks er 8-0 over 2.5 mot svake bortelag som Brann siste 3 årene. Begge lagene er generelt overish og siste 10 kampene deres, seff mye basert på fjoråret er 70% og 80% over med snitt på 4.30 og 3.80 mål. H2H hos LSK er 3-1 over siden 2007 med snitt på 4.25 mål. Får 1.70 hos Nordic f.eks og det er jo greit betalt. Bør være mer enn 59% her etter min mening...

 

Hvis Piotr Leciejewskil står for Brann blir jeg litt mer forsiktig dog...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg savner en klar vinkling mot oddsene når folk kommer med oddstips. Om nettavisen kommer frem til at det er en stor sjanse for at Man.U slår Everton, er det helt irrelevant om du ikke får en odds som mener det er liten sannsynlighet.

 

Det er det jeg liker med dine spill Kjensen, du vinkler det mot odds. Jeg vil vite hvor odds-selskapene har over- eller undervurdert et lag. Om jeg skal få noen til å tippe et resultat for meg, spør jeg helst oddsselskapene selv, de pleier å ha god peiling.

Lenke til kommentar

Det er det jeg liker med dine spill Kjensen, du vinkler det mot odds. Jeg vil vite hvor odds-selskapene har over- eller undervurdert et lag. Om jeg skal få noen til å tippe et resultat for meg, spør jeg helst oddsselskapene selv, de pleier å ha god peiling.

Yepp, må nesten ha odds og %sjanse, ellers kan man ikke vite om man har verdi eller ei. Skal jo sies at noen også klarer å finne langsiktig verdi uten å tenke for mye på %sjanse eller odds, men jeg har ikke møtt for mange av dem.

Lenke til kommentar

Noen som har noen tanker om landskampen på lørdag? Vi er jo normalt underish når vi møter gode lag og Danmark ser jeg er mye det samme. Vi er over mot Island og Kypros, mens vi gikk under mot Portugal. Danskene med 2 under og 1 over så langt.

 

Tok en titt på Danmark sin siste vm-kvalik og der står de med 4-5, 2 av overne kom mot svake Malta. Norge var 3-5 i sin kvalik, men ikke så positivt 3-1 på hjemmebane.

 

1.75 hos Nordic tenkte jeg var bra, men litt mer skeptisk nå. Ingene av lagene bør jo tape så en uavgjort er vel kanskje i kortene? (3.36 hos Pinnacle)

Lenke til kommentar

Sport: College Basketball

Kamp: BYU Cougars @ Florida Gators

Tips: BYU Cougars +3 (1.92)

 

16 lag igjen i NCCA Turneringen,BYU er 32-4 denne sesongen. Jimmer Fredette har vært strålede i år med 28.8 poeng, 3.5 rebounds og 4.3 assists per kamp.

BYU slo Florida 99-92 i dobbel overtid i første runde i fjor, der scoret Fredette 37 poeng.

Tror ikke forsvaret klarer og stoppe Fredette i år heller og tror de dekker spreaden.

Lenke til kommentar

Sport: College Basketball

Kamp: BYU Cougars @ Florida Gators

Tips: BYU Cougars +3 (1.92)

 

16 lag igjen i NCCA Turneringen,BYU er 32-4 denne sesongen. Jimmer Fredette har vært strålede i år med 28.8 poeng, 3.5 rebounds og 4.3 assists per kamp.

BYU slo Florida 99-92 i dobbel overtid i første runde i fjor, der scoret Fredette 37 poeng.

Tror ikke forsvaret klarer og stoppe Fredette i år heller og tror de dekker spreaden.

Veldig uheldig der :/

Lenke til kommentar

Sport: College Basketball

Kamp: BYU Cougars @ Florida Gators

Tips: BYU Cougars +3 (1.92)

 

16 lag igjen i NCCA Turneringen,BYU er 32-4 denne sesongen. Jimmer Fredette har vært strålede i år med 28.8 poeng, 3.5 rebounds og 4.3 assists per kamp.

BYU slo Florida 99-92 i dobbel overtid i første runde i fjor, der scoret Fredette 37 poeng.

Tror ikke forsvaret klarer og stoppe Fredette i år heller og tror de dekker spreaden.

Veldig uheldig der :/

Ja, det er slik mars har vært. 82 TBP % :(

Gleder meg til ny måned og ikke minst MLB ;)

Lenke til kommentar

MLB er i og for seg greit nok, men det er litt kjedelig. Stor sport, men syns det ikke kan måle seg med NFL, NHL og NBA.

Men det er nå min mening. Leste at MLB er ranked som nr 3 i popularity, mens NHL blir overgått av NCAA og NBA.

 

C. Poulsen to recieve a booking til 3.5 i odds @ Betsafe ser interessant ut.

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Noen som har innspil om kampen mot Danmark? Jeg synes oddsen som tilbys på Danmark gir muligheter for verdispill på flere nettsider, men vurdere å heller gå for UB.

Er vel absolutt ingenting som tyder på at det er value i Danmark. Bare se på form, resultater siden Drillo kom tilbake og Drillos statistikk.

Lenke til kommentar

Analyse på Norge fra en dyktig engelsk blogger:

 

Norway lost Carew to injury but anyone would think it's the end of the world by the way people are going on about it on forums! Admittedly, he brings a great target man to their attack but with the way Abdellaoue has played at Hannover 96 this season, the pace and trickery of Huseklepp, the experience of Iversen, and the set pieces of Gamst Pedersen, I don't see a terrific problem for the hosts. Goalscoring has long been an enemy of Norway's but they've been really good over the last couple of years despite a lengthy barren spell. They've won an impressive seven times from eight home games with only Ukraine winning here with both sides resting players in that game. Norway have beaten France, Portugal, Finland, and Scotland during that time so they do need to be taken seriously here, in my view - they're rapidly beginning to become a force again as a nation.

 

Visitors Denmark have the scintillating Eriksen in midfield and he'll give them a chance whether they play well or not against local rivals Norway. However, hit-and-miss Bendtner doesn't convince me in attack whatsoever! Junker has done well in the Eredivisie but he's not a striker for this level, in my view. Rommedahl brings great experience and movement for the Danish attack but he's not really what I call a striker, as much as I've listed him as one in the squad list - he's a creator. Without Eriksen in midfield and Rommedahl dropping into space, this Denmark side is horribly bereft of creavity and I think Norway bring a better team to this game than their opponents for the first time in a long time. Denmark had important defender Kjaer and regular Bendtner both injured in training lately and both are reportedly doubts for this game. If Kjaer misses this game then that matches up very well indeed with Carew's absence for Norway in terms of importance for each respective side and ultimately, I just don't see anything but a Denmark struggle here.

 

Derbies are never easy to call so be careful here. However, Norway look to have a much more potent and able side than Denmark do nowadays so my call is the generously priced home win today.

 

Verdict: Norway to win at 11/8.

Lenke til kommentar

VCU imporerte stort i NCAA i kveld, slå Kansas 71-61 som er 1 seedet(VCU er 11 seedet). Hadde den liten innsats på VCU +11.5. Og den dekket de til det grader..

Må poste det :) Sjokkerende med VCU vs Butler i final four nå...

 

Canucks gikk greit inn. Next up:

 

Blazers +4

Lakers Under 188.5

Mavs ML

 

Go go :)

Synd med Blazers.. ellers gikk det jo glimrende

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...