Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Par spill jeg fikk tilsendt per mail:

 

Indiana State +12 1.971 (fredag)

 

The reason I like this game is that both teams have posted great records this year with AccuScore. After a season of forecasting ATS and Totals for every team eligible for the NCAA Touranment, Indiana State’s ATS record ranked #1 in our daily line report, with a record of 23-6 (79.3%). That is an astounding number and even if you know nothing about the Sycamores, AccuScore’s computers do and they play to their simulations.

 

While Syracuse did not threaten 80% with us, AccuScore’s 58% seasonal record with the Orange is a fantastic number, considering the level of competition they played. It is very rare that you get to this point in the season where AccuScore’s record with the teams playing is 39-18 (68.4%).

 

In this situation, it doesn’t matter if the game forecast is high or low because the trailing accuracy is so strong. However, the fact that AccuScore is saying Indiana State is covering 59% of simulations when getting +11.5 points is fantastic, making it the best bet of the tournament.

 

Cal Santa Barbara/Florida OVER 127.5 1.926 (torsdag) (ser ut som totalen har falt mye)

 

This is purely a math play. This season, AccuScore has 64% accuracy in picking totals when the Florida Gators play, and 58% seasonal accuracy in totals in games when the UCSB Gauchos lace them up.

 

My analysis in this game does not go much further than that. These two teams lend themselves to statistical credibility with their combined accuracy of 62% in totals throughout the season. An added bonus is this hits on a key betting trend we have.

When AccuScore’s line differs from the Vegas line by 4.5 points or more, AccuScore has had 62% accuracy in totals this season. The total number is 130.5 in this game, but AccuScore simulates the game to have 135 total points.

Lenke til kommentar

Miami Heat (0) - Oklahoma City Thunder (6.5)

 

2

 

1.91

New Orleans Hornets (0) - Phoenix Suns (4,5)

 

2

 

1.91

Houston Rockets (0) - Charlotte Bobcats (6.5)

 

1

 

1.91

Utah Jazz (0) - Minnesota Timberwolves (5,5)

 

1

 

1.91

Sacramento Kings (0) - Cleveland Cavaliers (9)

 

2

 

1.91

Vancouver Canucks (0) - Colorado Avalanche (1.5)

 

1

 

1.86

Anaheim Ducks - St. Louis Blues

 

X2

 

1.69

Golden State Warriors (3.5) - Dallas Mavericks (0)

 

1

 

1.91

Los Angeles Clippers (0) - Philadelphia 76ers (1)

 

1

 

1.91

Milwaukee Bucks (6) - Orlando Magic (0)

 

1

 

1.91

 

og

 

Miami Heat - Oklahoma City Thunder

 

Under 202,5

 

1.91

Milwaukee Bucks - Orlando Magic

 

Over 181

 

1.91

New Orleans Hornets - Phoenix Suns

 

Over 197

 

1.91

Houston Rockets - Charlotte Bobcats

 

Under 202,5

 

1.91

Utah Jazz - Minnesota Timberwolves

 

Over 209

 

1.91

Sacramento Kings - Cleveland Cavaliers

 

Over 214

 

1.91

Vancouver Canucks - Colorado Avalanche

 

Over 5.5

 

1.79

Anaheim Ducks - St. Louis Blues

 

Over 5.5

 

1.84

Golden State Warriors - Dallas Mavericks

 

Under 211,5

 

1.91

Los Angeles Clippers - Philadelphia 76ers

 

Under 197,5

 

1.91

 

Hoho :D

 

Noen som vedder imot at jeg får over 60% rett? Kjensen; hva gir du meg i odds på? :p

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Her kommer dagens tips på det meste av amerikansk sport ;)

 

New York Knicks - Memphis Grizzlies

 

Knicks er på en 3 game loosing streak når de idag tar imot Grizzlies.

Grizzlies har vunnet fire av de siste 7 møtene, samt vunnet seks av de siste 9 i NY.

Sist gang møttes i Memphis vant Knicks en knepen 110-108 seier. Knicks siste 6 kamper viser 3-3, med de 3 siste tapt. Gazol er på day to day list, og med spreaden satt til 4, tror jeg Grizzlies skal få noe ut av denne kampen. Jeg syns totalen er for høy med 215.5, selv med de siste meetings viser at disse to lagene skaper mange mål, mitt tips:

Grizz +4 og Under 215.5 101-102?

 

Portland Trailblazers - Cleveland Cavaliers

 

Cavs kommer idag med en seier over Kings i gårsdagens kamp, Blazers viste styrke og slo Mavs på hjemmebane og seiler opp som en klar favoritt i dette oppgjøret.

Sist gang Cavs vant, gikk de på en stor smell mot Hornets å tapte med 15 poeng. Erden er day to day. Tidligere stats mellom disse lagene har ikke så mye og si, med tanke på mannskapsendringene Cavs har foran denne sesongen.

mitt tips:

Blazers -14 og Over 193 115-97?

 

Atlanta Thrashers - Philadelphia Flyers

 

Flyers er på jakt etter revansje! De ledet med 3-0 etter andre periode men klarte å slippe Trashers til og tapte etter OT. Flyers har vunnet 15 av de siste 20 møtene, har vunnet 10 av de siste 12 i Atlanta. Atlanta har vunnet 4 av de siste 6 møtene.

Flyers er 22-9-3 som gjester og Atlanta er 15-14-7 som verter hittil i år.

Pavelec er day to day.

mitt tips:

Flyers -1.5 og Over 5.5 2-4?

 

Columbus Blue Jackets - Detroit Red Wings

 

Red Wings is on fire! Etter en traus periode så er de tilbake i formen vi kjenner dem i, og går for sin 4 strake i dag. Møter en Columbus lag med 3 strake tap på hjemmebane og 16-4-4 som vert. Red Wings kan slå i bordet med 23-9-4 på bortebane. Red Wings har vunnet 9 av de siste 12, vunnet 4 av de siste 6 i Columbus men Columbus har vunnet de to siste møtene. Columbus trenger stårt seier, med tanke på playoffs. Jeg tror dette kan bli en jevn kamp med få mål

mitt tips

Red Wings ML og Under 5.5 1-2?

 

Montreal Canadiens - Tampa Bay Lightning

 

To topp lag møtes, som begge jakter høyere seeding. Canadians kommer fra et tap mot Caps mens Lightning kommer fra 2-6 seier over Toronto.

Tampa Bay har vunnet de to siste møtene og fire av de siste syv møtene, samt åtte av de 15 siste i Montreal. Montreal har vunnet 13 av de siste 26.

Tampa har 17-13-4 på bortebane mens Canadians har 21-9-6 på hjemmebane.

mitt tips:

Bolts ML og Over 5.5 3-3 fulltime, 3-4 OT

 

Ottawa Senators - New Jersey Devils

 

Devils er HOT ATM! De besøker Ottawa som ligger sist i eastern conf. Lett å tenke -1.5 til Devils. Men de siste møtene viser jevne kamper. Devils har vunnet 10 av de siste 13, 5 av de siste 8. Ottawa kan slå i borde med seier i 3 av de siste 4. Men Devils har 23-3-2 over de siste 28 kampene. 15-18-1 på bortebane i år, Ottawa har 11-19-5 på hjemmebane. Anderson er day to day.

mitt tips:

Devils og Under 5.5 2-3?

 

Calgary Flames - Colorado Avalanche

 

Laget som til og med Cavaliers ler av, nemlig Avalanche møter Flames. Men her er litt facts: Colorado har vunnet 7 av de siste 12, og 16 av de siste 28. Flip a coin and pick a winner. Flames har derimot 3 strake seiere mot Avalance. Foote day to day.

mitt tips:

Avalnce +1-5 og Avalance ML 3-4?

 

Dallas Stars - Chicago Blackhawks

 

Stars tar imot Blackhawks, et lag med kraftig offensive kraft. Stars har vunnet de to siste mot Blackhawks, men Hawks har vunnet 7 av de 11 siste. Hawks har vunnet 3 av de 4 siste i Dallas. Blackhawks har 9-1-2 siste 12 kampene. Burish og Eriksson day to day.

mitt tips:

Blackhawks ML, Blackhawks over 2.5 og Over 5.5

 

Orker ikke skrive mer. Siste to tipsene er:

Blues X2 og Over 5.5 3-4?

Sharks og Over 5.5 4-2?

 

 

Happy hunting! Se på det som renter:)

Endret av *@lex*
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har gått for RBK og over 2.5 i dag. Synes det er helt sprøtt å få 2.02/1.86 på disse (Pinnacle). Brann har stinket altfor mye for å få noe tillit av meg og med Opdal i mål bør det bli noen baklengs. Litt spent på banen da været ikke har vært så bra i dag og er meldt mye nedbør mot kvelden.

 

Liten trippel for kvelden:

 

Atlanta Hawks 1.30 (NBA)

 

Syracuse 1.50 (NCAAB)

 

Duke 1.10 (NCAAB)

 

Betaler runt 2.10-2.20 og tar den for underholdningen.

Lenke til kommentar

Hadde tippa på at Luiz skulle score for Chelsea både:

 

First/Last/Anytime - 19/19/8,25

 

Luiz scorer i 2. omgang, klokka går og på 90+ bestemmer Ramires seg for å score..

 

Fikk jo inn first og anytime, men skulle gjerne hatt inn last også. :) Gikk i pluss uansett - men er alltid surt å ryke når man er sååå nære.

Lenke til kommentar

Kom ikke som et sjokk akkurat. Forventet det egentlig. Brann - RBK er en spesiell kamp, alltid vært.

Med tanke på Branns oppladning var de desperate etter å bevise noe, mens RBK som alltid, hadde press på seg. Det måtte ende som det gjorde.

 

Men dette var 1 kamp, første runde. RBK tar ligaen, mens Brann blir topp 10.

 

 

Har 12 000kr ventende på meg når Chicago Bulls vinner sluttspillet btw ;)

 

 

 

Venter forresten på at kjerringa skal komme hjem fra NY med Chicago Bulls jersey med Derrick Rose, dette sluttspillet skal bli utrolig spennende! :D

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...