Rockna Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Tror jeg setter overtiden min på Blackpool scorer mål idag Pjww 1 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Tampa Bay Lightning - Washington Capitals Under 6.5 St. Louis Blues - Columbus Blue Jackets Under 6.5 Nattens EDIT: Glemte og nevne noe. Jeg setter 70 % av kveldens budsjett på de to over + 30 % på de to, bare under 5.5 Endret 7. mars 2011 av *@lex* Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Tampa Bay Lightning - Washington Capitals Under 6.5 St. Louis Blues - Columbus Blue Jackets Under 6.5 Nattens Følger, prøver meg på Knicks og Clippers med -7/1 i HC også. Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Tampa Bay Lightning - Washington Capitals Under 6.5 St. Louis Blues - Columbus Blue Jackets Under 6.5 Nattens Følger, prøver meg på Knicks og Clippers med -7/1 i HC også. Nba-spillene gikk inn! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hadde Capitals vunnet hadde kontoen sett litt bedre ut.. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Shakhtar Donetsk - Roma Milton Keynes Dons - Charlton Athletic Total odds: 3.79 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ja, nå er det kampstart Barca-Arsenal. Tror barca tar denne greit, men er redd for fabergas ikveld. Ellers er jeg redd for Brann-RBK. Har 2 i odds på RBK, å det tror jeg ikke er uten grunn. Har jeg noe å frykte? Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ellers er jeg redd for Brann-RBK. Har 2 i odds på RBK, å det tror jeg ikke er uten grunn. Har jeg noe å frykte? Er jo endel dager til den kampen så mye kan vel skje enda. Brann har jo vært utrolig svake til nå så sliter seriøst med å se at de skal stelle i stand noe mot RBK. Så lenge man ikke har en spiss som scorer så sliter man mot de fleste. Uferdige sør-amerikanere er kanskje ikke helt hva Brann trenger nå (Mezquida på lån fra i dag). Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Satser på at mitt spill på over 2,5 i Barca-Arsenal går inn nå Prøver meg på Golden State Warriors -4 for natten! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 "Må" se Tottenham - Milan i dag sammen med en kompis. Hvem skal jeg sette pengene på for å få litt spenning? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Over 2,5 mål ser bra ut. Lå høyest på 2 sist jeg sjekket, men sikkert litt lavere nå. Mener det er stor sjanse for at den går inn. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Tar et lite underholdnings spill på tottenham kampen med svært liten innsats. Tottenham - AC Milan (0-1) 1 (4,45) Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Etter å ha lest meg opp litt mer holder jeg Tottenham som en klar favoritt. At de skal klare handicap er ikke helt usannsynelig, men tørr ikke satse på det da de klarer seg med uavgjort. Van der vaar scorer til 3,9 hos Betsson er en gavepakke. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Shakhtar Donetsk - Roma Milton Keynes Dons - Charlton Athletic Total odds: 3.79 Gikk glatt inn igår og prøver på nytt idag: Everton - Birmingham City Hannover 96 II - Hamburger SV II Total odds: 2.93 Tar også med en luring: Tottenham - Milan +1 : U Totalodds: 4. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Tottenham - AC Milan, begge lagene scorer: Ja Everton - Birmingham 1 Totalodds 2.49 - betsson Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Au shit. Gått litt trått i starten her nå, men Milan +1 og Valencia +1 gogo Spurs aaaaltfor ustabile i min mening, Milan har klasse i angrep, og formen i Serie A er jo ganske imponerende. Schalke har Huntelaar ute + Scmiths og Valencia er i mine øyne et bedre lag. Og hvordan i H.. har Everton blitt så store favoritter? Bookies prøver seg igjen gitt. Her går pengene mine på Birmingham til fin fin odds. Latterlig. (Sier bare wolves, wigan, west-ham og west-brom..) Endret 9. mars 2011 av *@lex* Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Tottenham - Milan 1X2 Tottenham - Milan Over 2.5 mål Denne vinner Spurs med flere mål! Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Spurs Milan, uavgjort til pause 1,90 i odds Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hvordan rettferdigjør dere Spurs med hc? Ser det bare ikke.. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Gikk ikke veien igår, får prøve igjen idag med 2 nye bonger. Benfica - PSG Ajax - Spartak Moscow Total odds: 2.48 Dundee United - Hamilton Academical Bayer Leverkusen - Villarreal Total odds: 2.81 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå