Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zwolle gjorde jobben i går og pengene skal være tilbakebetalt på Etoile. I dag synes jeg Alcorcon til 1.93 ser bra ut. De er gode på hjemmebane (9-1-3), i god form (4-0-2) og slipper inn lite hjemme. Komplett motsatte for Salamanca med (4-1-8) borte, 9 av de 10 siste er tapt og bare Tenerife slipper inn mer mål.

 

Trippel med Hansa Rostock (70%), Livingston (70%) og Panathinaikos (75%) kan være fornuftig (rundt 3 i odds). Chiasso (54%) har også fått litt vel høy odds i dag.

Lenke til kommentar

Bra at du fikk pengene tilbake da. Hvilken bookmaker var det?

 

Betsafe har vertfall ingen planer om å kansellere, eller oppgi slik informasjon til spillerne i framtiden.

 

Hansa og livingston gikk jo fint inn, takk for det :)

Tror jeg ville finlest terms hos Betsafe. Synes det er utrolig dårlig om de ikke har planer om å oppgi slik informasjon. Andre bookmakere som f.eks Nordicbet har en "Viktig kampinformasjon" sak der de oppgir hvor kampen spilles. Jeg brukte Pinnacle.

Lenke til kommentar

En til natten:

 

Dallas Mavericks -9 - 1.877 @ Pinnacle

 

› Washington home: 13-0-13 2581-2595

› Washington form: 1-0-5 588-670

› Home form: 1-0-5 583-645

 

› Dallas away: 18-0-8 2580-2522

› Dallas form: 5-0-1 674-628

› Away form: 5-0-1 642-618

 

Dallas vant enkelt med 19 over Utah og møter ett lag som ikke akkurat er i form. 8 av de siste 10 er tapt og de slipper inn 104.47 i snitt. Dallas er i ett helt annet slag og har vunnet 9 av sine siste 10. Legger også til at Dallas er 13-3-1 ATS etter å ha vunnet med minst 10.

Lenke til kommentar

4/5 på bloggen i går og går for 3 sterke hjemmelag i dag, blant annet Roma (67%) med ny trener som åpnet bra med seier i midtuken. Parma er dårlig borte og i elendig form. Roma har i tillegg veldig tak på skinkene og står med 12-3-1 H2H.

 

Prøver også litt polsk ball med Polonia Warsaw (71%), samt Estudiantes (69%) sent i kveld...

 

Mye bra over/under i dag og la nettopp utpå 2 bets listet til 82% og 81% på SportsProfit.

Lenke til kommentar

Atlanta Thrashers - Toronto Maple Leafs

 

Over 5.5

 

1.75

Nashville Predators - Columbus Blue Jackets

 

Under 5.5

 

1.65

Cleveland Cavaliers - Philadelphia 76ers

 

Over 208,5

 

1.91

Oklahoma City Thunder - Los Angeles Lakers

 

Under 199

 

1.91

Minnesota Timberwolves - Golden State Warriors

 

Over 212

 

1.91

 

Hundrings på disse i en akk. Tok alt på magefølelsen :p

Lenke til kommentar

Hundrings på disse i en akk. Tok alt på magefølelsen :p

Akk var vel drøyt, men bra profit på singler i allefall :)

 

Noen som satser på Ski-VM? Jeg synes ikke det var så mye spennende akkurat i morgen, men jeg satte en liten slump på at Marit Bjørgen IKKE vinner i morgen (4.00 i odds). Hun må da gå på en smell før eller senere ;)

Må innrømme at jeg kjører marit og petter såfremt de går for underholdningsverdien, er jo ikke mangle slanter en får sette på dette :/

Lenke til kommentar

Jeg har vært så dum i det siste, satset for mer og mer jo mer i minus jeg går, at jeg tar en pause fra tipping. Irriterende å gå over 10k i pluss i januar, for så å bare sitte igjen med 1/3 av det etter Februar pga. dumme valg. Tipping tar også mye oppmerksomhet hvis man skal gjøre en innsats, og satser en del, så kanskje det blir godt med en liten pause :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...