Enya Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Endte vel ca. 1200kr i pluss etter at real scoret på overtid. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Then again, med Barca på banen kan det meste skje. Ahahaha, så sann mine ord. FY FAEEEEN for en dramatisk kamp, jeg har aldri sett noe lignende. For de som ikke så den, her er recap: Espanyol leder 1-0 til pause, og får en mann utvist like før, noe som nok var helt feil av dommeren. Barca trykker på helt til det 70. minutt mens Espanyol lager frispark etter frispark etter frispark, men får ikke scoring. Nå har tydeligvis Espanyol-fansen fått nok av Barca/Dommeren/Kampen og noen av dem bryter gjennom gjerdet, springer ned vaktene og kommer ut på banen. Spillet stoppes i 10 minutter, og idet kampen omsider begynner igjen viser klokka 81. minutt. Barca utligner i det 88., og hvis det ikke kokte på tribunene før...også, 12 minutter på overtid, får Barca straffe. 1-2. Dommeren blåser av rett etterpå, Espanyol får ikke engang tatt avspark. Faen ta lørdagsfilmen, dette er underholdning. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Satan. Jeg satt å lurte på om jeg skulle streame den online, men det ble lørdagsfilm istedet. Uansett så gikk tippinga rakt at skogen i dag og, så det er vel bare å grave frem bankkortet. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Lol Så på bet365 livebet at det var uavgjort 1.72 i odds, selvfølgelig kjøpte jeg den lett, (dum som jeg var) også tenkte jeg hva faen, kampen var lizm på 90 min når jeg spilte, også ble det 4 og 5 min over tiden. fant til slutt fram en spansk stream som jeg ikke skjønte bæret av, men jeg klikket jo vinkel når de ble straffe på slutten der lol Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) I dag har jeg trua på disse kampene. Premier League Wigan - Manchester City B 2,35 Dersom City fremdeles er City skal man ikke se bort fra at de reiser seg i denne kampen og kjører over Wigan etter Ligacup-exiten mot Brighton. Regner ihvertfall med at City stiller et bedre lag enn i den kampen, og da skal de ha kvaliteter til å avgjøre denne kampen. Serie A Roma - Atalanta UB 2,15 Nok en gang er Roma satt til store favoritter på forhånd, uten at det ser ut som om det er noen spesiell grunn til det. Roma har skuffet stort så langt i sesongen, og tapet i sist runde mot Genoa var såpass klart at laget langt fra er friskmeldt. Roma har fortsatt viktige spillere som Totti, og en hel del andre, ute. Atalanta har startet denne sesongen friskt, og jeg tror faktisk de kan vinne denne også til pene 5,60 i odds. Men et UB-spill på > 2.00 er konge uansett. Udinese - Siena H 1,55 Et om dagen meget godt Udinese møter et kjedelig Siena til en hjemmekamp de absolutt bør vinne. Siena med to uavgjorte på de tre siste holde bra defensivt, men borte mot formsterke Udinese skal det holde hardt. Palermo - Reggina H 1,57 Svært hjemmesterke Palermo i kamp mot et tannløst Regginalag. Det skal være kvalitetsforskjell nok på disse to til en klar hjemmeseier, spesielt på en arena hvor Palermo matcher det meste. Adeccoligaen Kongsvinger - Sarpsborg Sparta UB 1,90 "Alle" spiller visst Kongsvinger her. Sant nok, Kongsvinger har to seire på de to siste og trenger fortsatt poeng. Syns derimot ikke at de overbeviste så fryktelig i seieren over Hødd, mens Sparta ser ut til å være i bra slag om dagen. Syns H her til rundt 1,65 i odds er uinteressant når man får UB til hele 1,90. Sandnes Ulf - Hødd UB 2,60 Adeccoligaens desiderte bunnlag Hødd er allerede fortapt, mens Sandnes Ulf kan trygge sin posisjon med en seier her. Hjemmelaget er variabelt, mens Hødd i det minste har scoret litt de siste kampene. Igjen er massive 2,60 for UB her aaaaalt for fristende mens en H til 1,50 er kjedelig. Tippeligaen Aalesund - Rosenborg B 1,75 RBK gjør hele fire rokkeringer på laget som slo HamKam og Brøndby. Annan kommer inn for Tettey, Traore for Strand, Jarstein er tilbake mellom stengene, og Nordvik kommer inn for Lustig. Spesielt det siste er nok en svekkelse for RBK offensivt, men tror allikevel på en klar RBK-seier her. Klar nok til at jeg også spiller litt på Aalesund - Rosenborg (1-0) B til 2,60. HamKam - Bodø/Glimt B 3,05 Et HamKam i mer og mer desperat poengjakt med en vanskelig hjemmekamp mot Glimt. HamKam har vært svært gjerrige hjemme denne sesongen, og har vel et fortjent favorittstempel i denne kampen. Hjemmeoddsen på 2,25 er helt klart spillbar, men jeg har et fingerspitzgefühl på at Glimt tar denne. Så får vi se. Brann - Lyn H 2,05 Brann tok med seg poenget fra et svært så hardtkjempende Lillestrøm i sist runde, men klarte ikke å gjenskape spillet fra Deportivo-kampen. Satser på at det spillet kommer nå, og at et Lyn med dalende formkurve går på nok et tap her. Svært knepen H. Primera Division Numancia - Osasuna H 2,45 Meget fristende odds. Numancia har spilt bra de, til tross for 3 tap på de tre siste. Laget har tross alt møtt motstand av typen Real Madrid og Villareal, men har holdt fortet godt i alle kampene, og stort sett tapt knepent. Slo Barcelona her i den første kampen, og jeg tror på sesongens andre trepoenger for det nyopprykkede laget. Atletico Madrid - Sevilla H 2,15 Kort og godt er det vanskelig å spille mot Atletico i den formen de er i nå. Sevilla har åpnet sesongen greit, men langt fra glimrende. Ny Atletico-seier er høyst sannsynlig i denne kampen, spesielt med tanke på at de i neste runde skal ut borte mot et Barcelona i flyt. Særdeles spillbar H. Atletico Madrid - Sevilla (0-1) H 4,45 ser jeg også på. Valencia - Deportivo H 1,70 Ser ikke hvordan et Valencia i storslag kan rote bort et eneste poeng her mot et svært blekt Deportivo. Valencia - Deportivo (0-1) H 2,95 er også høyst spillbar. Får se litt etterhvert hva jeg kombinerer av dette. Plukker nok ut en 5-6 forskjellige kuponger ihvertfall på en dag med så mange bra spill som i dag. Endret 28. september 2008 av stonebro Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Mye på engang dette Stonebro. Ser du tar store sjangser med å sette UB på Roma og Kongsvinger. Men skal selv legge inn en lapp med Atletico og Valenica til 3.38 odds. Skal legge ut mer om 1times tid. Betsafe kontoen min er tom, og jeg får ikke lagt over mer penger før i morra. Så må tippe med NT:/ Lenke til kommentar
Enya Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Mange gode tips der stonebro. Tenker litt i samme retning selv, men eneste kampen jeg er sikker på at skal med er en B på Wigan Athletic - Manchester City. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Atletico Madrid - Sevilla. Atletico har starta sesongen veldig bra, mye å takke for en angrepsrekke mange lag misunner. 4-0-1 så langt i serien for Atletico som møter et lag med 2-2-0. Atletico vant begge kampene forrige sesong. Ser ut som trenden kommer til å fortsette Valenica - D. Coruna. D.Villa kommer til å bli forskjellen mellom disse to lagene i dag. Coruna fikk en forrykende start mot Barcelona, men etter det har det gått nordover for laget. Med 1-2-1 er de plassert mitt på tabellen med rare 2-2 i målforskjell. Mens Valencia seiler gjennom med 3-1-0 og 8-2 i målprotokollen. Sist gang Coruna vant var i 2006, og de må nok vente til et år eller to til før det skjer igjen. Coruna har nok mye å tenke på, med tanke på Cupen til onsdag, og de vil kanskje hvile et par spillere før denne kampen. Bordeaux - St. Etienne. Bordeaux har startet med respektable 3-1-2 og en ok 7 plass. De har spilt uavgjort mot Marseille og slått Grenoble 0-1 borte i siste kamp etter å ha spilt med 9 mann siste 30 minuttene. Etienne har ikke vunnet mot Bordeaux siden 2000 og med en 16 plass og 2-0-4 i bagasjen skal de måtte vente enda litt til før det skal skje igjen Total odds: 5.75 Ute etter sikre peng? ta disse tipsene Endret 28. september 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
Looke Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ok kjøper den @lex, da payer du om jeg taper sparepengene mine Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ok kjøper den @lex, da payer du om jeg taper sparepengene mine Hehe, alltid en feilprosent. Men er en stund sida jeg har vært så sikker som idag. Likte ikke helt at jeg må bruke NT i dag, gir meg litt dårligere odds. Hvor mye satser du på trippelen Looke? Jeg går for 500kr. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 På bet 365 fikk jeg 6.47 total odds, satset 200 kr. Lenke til kommentar
Enya Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Her er mine to bonger, som vanlig vedlagt screenshot grunnet latskap. De er ikke like sikker som @lex sin trippel, men har som vanlig god tro. Den ene bongen med 36kr på er litt gambling, men med raske Sigurdsson ute i midtforsvaret til Brann tror jeg de vil slite mot de raske spissene til Lyn. Jeg kan heller ikke helt se hvem som skal klare å score for Brann, eneste er Karadas, men han er som kjent ute med skade. Erik Huseklepp bommer som regel på mål i likhet med Armann Björnsson. Satser på en knepen Lyn seier til 3,35 i odds. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Cuntsvinger leder til pause ihvertfall , og Roma knuser Atalanta, så de to tipsene går vel i dass. Ellers ser det bra ut så langt Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Haha! jeg ser over resultatene så langt. Hvis jeg skulle ha tippa på kamper før kl 18.00 i dag hadde jeg tapt penger med glans. Bra jeg holdt meg unna Serie A, Premier League og 1. divisjon! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Lot meg inspirere av resten her. Aalesund - Rosenborg Dine veddemål: 2 1,75 28.09.08 ' Bordeaux - Saint-Étienne Dine veddemål: 1 1,80 28.09.08 Valencia - Deportivo La Coruña Dine veddemål: 1 1,60 28.09.08 Dine veddemål: trippel kr 50,00 5,04 Skulle også plassere et par til de kampene klokka 6, men glemte tiden. Uavgjort i bergen, seier til Kamma og Viking. Oddsen var hvertfall pen, så om den går inn blir det bråk i heimen.. Viking leder. :| Lenke til kommentar
Looke Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 ja der ligger valencia under mot deportivo også Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 De må gjøre det litt spennende for oss vettu Looke Gi det 20minutter or so Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 1-1, og det er Valencia som har scoret begge målene. Tror nok Valencia snur dette greit. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) What did I say? <3 Huh.. på min stream scorte Valencia målet nå. Dårlig stream dette her Endret 28. september 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Håper BG holder ut, så er 545kr et faktum. Visst Stæbæk skulle kontrollere inn, så blir det 500kr til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå