Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt lenge over hva jeg ska velge i United-kampen, men har enda ikke kommet frem til noe helt sikkert. Det er United på bortebane, og det har jo ikke akkurat vært festfotball i år. United går vel ut i den vanlige 4-5-1 formasjonen, som de vanligvis gjør ute i Europa. Jeg tror ikke akkurat det skal bli mye mål i denne kampen, så under 1,5 mål virker som et godt valg. 1-0 til et av lagene eller 1-1 virker å være mest sannsynelig. United har spilt borte mot United en gang tidligere, da ble det 1-0 tap, men det var over 10 år siden. Marseille har endel skadeproblemer, og jeg tror det kan bestemme utfallet. Dersom spillerne som er usikre ikke blir klare kan fort United putte et par. Vanskelig kamp, må se litt til på den...

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt lenge over hva jeg ska velge i United-kampen, men har enda ikke kommet frem til noe helt sikkert. Det er United på bortebane, og det har jo ikke akkurat vært festfotball i år. United går vel ut i den vanlige 4-5-1 formasjonen, som de vanligvis gjør ute i Europa. Jeg tror ikke akkurat det skal bli mye mål i denne kampen, så under 1,5 mål virker som et godt valg. 1-0 til et av lagene eller 1-1 virker å være mest sannsynelig. United har spilt borte mot United en gang tidligere, da ble det 1-0 tap, men det var over 10 år siden. Marseille har endel skadeproblemer, og jeg tror det kan bestemme utfallet. Dersom spillerne som er usikre ikke blir klare kan fort United putte et par. Vanskelig kamp, må se litt til på den...

Jeg heller mest mot DnB United til 1.56. Kanskje ikke beste oddsen, men føler det skal mye til at de taper. Men mine "tips" når det gjelder united er mer med hjertet enn hjernen :)

Følger deg med en unit Mkej ;)

Endret av justinvernon
Lenke til kommentar

Sport: College Basketball

Kamp: Western Carolina Catamounts @ NC Greensboro Spartans

Tips: Western Carolina Catamounts -3.5 (1,97 @ Pinnacle)

 

Tror Catamounts forsetter med sin fine form og slår hjemme svake Spartans.

 

Noen trends:

Catamounts are 5-1-1 ATS in their last 7 games following a ATS win.

Spartans are 8-26-3 ATS in their last 37 games as a home underdog.

Gikk akkurat inn den, 70-66 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville ikke tippet på københavn seier, jeg tror Chelsea kommer til og vinne..

 

De er ute av FA cup, de må kjempe hardt for og sikre seg 4 plassen i PL og de siste kampene har de spilt så dårlig det kan virke sannsynelig at de taper i dag også.

 

Men det er typisk at ett lag vinner når man tror at de skal gå på en smell.

Abramovich er helt gal etter og vinne CL.

Chelsea sin siste sjangse for og vinne noe i år.

Ancelotti må vinne for jeg tror han sin jobb henger i en tynn tråd.

Torres har endelig sjangsen til og spille i CL, som han tydeligvis hadde veldig lyst til.

 

Ut i fra de punktene tror jeg på 1-1 resultat eller seier til Chelsea. Torres første målscorer har jeg lyst til og tippe på.

 

Men det er bare mine tanker angående kveldens kamp, det er ikke lett og forutse. Det er jo bra odds på køben da.. Og de er jo ikke ett dårlig lag heller..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...