Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

10 kroner igjen på Unibet, så satser på 11 kamper..

 

Chivas Guadalajara - New York Red Bulls B 3,75 i odds, men Henry spiller her.. sååe

Edmonton Oilers - Dallas Stars B

Indiana Pacers - Miami Heat B

Memphis Grizzlies - Philadelphia 76ers H

Minnesota Wild - Vancouver Canucks H

Nashville Predators - San José Sharks H

Oklahoma City Thunder - Sacramento Kings H

Phoenix Suns - Utah Jazz H

San Carlos - Brujas H

Tampa Bay Lightning - Philadelphia Flyers H

Montreal Canadiens - Buffalo Sabres under 5.5 mål

 

10 kroner x 1332 i odds..

 

Setter heller inne noen penger i morgen før CL kampene.. Men satser på at jeg har yber yber flaks og får inn en 1332 odds kupong hehe..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JA JA JA! DEILIG! Zlatan scorer på brasse på overtid, men det blir annulert for dytt i ryggen. Ikke vet jeg om det var riktig, men det driter jeg i, for det gir meg 2000,- kroner!

 

Oppe i TBP på 139.20% på Betsafe.

 

Må feire denne gevinsten med fri fra spilling i natt! :)

Altså.. fikk du utbetaling for det spillet? Selv om det ble annulert? Virker litt rart

Lenke til kommentar

JA JA JA! DEILIG! Zlatan scorer på brasse på overtid, men det blir annulert for dytt i ryggen. Ikke vet jeg om det var riktig, men det driter jeg i, for det gir meg 2000,- kroner!

 

Oppe i TBP på 139.20% på Betsafe.

 

Må feire denne gevinsten med fri fra spilling i natt! :)

Altså.. fikk du utbetaling for det spillet? Selv om det ble annulert? Virker litt rart

Det var vel bare målet som ble annulert, og da gikk spillet inn, siden Milan ikke scoret mål.

Lenke til kommentar

Arsenal - Barcelona

Hjemmelag over 4,5 hjørnespark til 2,20 i odds.

 

Tror dere den går inn? :)

 

Sjukt bra odds på den da! Tror den går inn

 

EDIT: Så på litt statisikker nå, ble plutselig litt usikker :p

 

Føler 1x til 1.86 er beste spill på den kampen

Endret av Bosna
Lenke til kommentar

Jess. Så på statistikker over tidligere Arsenal matcher i CL, og 4 av de 5 siste CL kampene hadde Arsenal under 4.5 cornere. Men hell, må ikke bety noe

 

Statistikker er til for og brytes :)

Jepp :tease:

 

Har satt 70 kr på roma og inter til 4,68 i odds...

Hva tror dere om det? :)

Endret av korehoret
Lenke til kommentar

Den kan fort gå inn, men også fort gjort at et av lagene spiller uavgjort eller til og med taper. Fiorentina gjorde det bra sist, da de snudde kampen og vant 4-2. Begge lagene du har valgt er veldig gode på toppnivå, men har vært litt ustabile i år. Tror egentlig den går inn, men langt fra noen sikker bong.

 

Selv har jeg spilt en veldig usikker firling med fire borteseire, Barcelona, Nottigham Forrest, Bolton og Hansa Rostock.

 

Er rimelig sikker på Nottigham Forrest og Hansa Rostock. Frykter uavgjort i Bolton-kampen, men vet de vinner om de kjører på fra start og har en god dag. Barcelona skal også vinne om de ikke har en dårlig dag, men de er nok også ganske godt fornøyd med et uavgjort-resultat.

 

Har bare satset et par kroner på denne. Skal spille noe mer seriøst i kveld.

Lenke til kommentar

Arsenal - Barcelona

Hjemmelag over 4,5 hjørnespark til 2,20 i odds.

 

Tror dere den går inn? :)

 

Sjukt bra odds på den da! Tror den går inn

 

EDIT: Så på litt statisikker nå, ble plutselig litt usikker :p

 

Føler 1x til 1.86 er beste spill på den kampen

 

Er kanskje litt risky, men med walcott i form på kanten kan det fort bli en del cornere. ;)

Lenke til kommentar

Shaktar blir undervurdert av folk flest fordi de er en "ny" klubb fra Ukraina. Men de slo jo Arsenal i gruppespillet og fremstått bra, så det at Roma skulle vinne idag var langt ifra en selvfølge. Over 2 i odds var vel en anntydning av det fra bookmakerne sin side også. Men enig i at 1-3 til pause er litt voldsomt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...