Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Spiller selv ingenting i dag. Har nettopp casha ut for en Tyrkia reise til sommeren, så tar meg 14 dagers pause fram til neste lønning før jeg spiller igjen. Vil nødig sette meg i en posisjon hvor jeg må leve på billig nuddler i 2 uker, hvis jeg skulle hitte en badstreak :)

Er en grei test for meg selv også, klarer jeg meg i 14 dager er jeg jo ikke spilleavhengig :p

EDIT: Wolves går under 202.5, maks 190 mål der. Caps vinner, Avalanche vinner og Blues vinner, Lakers over 185, Clippers dekker HC, og Hawks vinner.

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller selv ingenting i dag. Har nettopp casha ut for en Tyrkia reise til sommeren, så tar meg 14 dagers pause fram til neste lønning før jeg spiller igjen. Vil nødig sette meg i en posisjon hvor jeg må leve på billig nuddler i 2 uker, hvis jeg skulle hitte en badstreak :)

Er en grei test for meg selv også, klarer jeg meg i 14 dager er jeg jo ikke spilleavhengig :p

EDIT: Wolves går under 202.5, maks 190 mål der. Caps vinner, Avalanche vinner og Blues vinner, Lakers over 185, Clippers dekker HC, og Hawks vinner.

Hvem er Caps?

tror du blues vinner?

21/12-10 NHL St Louis vs. Vancouver Canucks 1-3

06/12-10 NHL Vancouver Canucks vs. St Louis 2:3

5 siste hjemme kamper for Vancouver

3-0-3-3-3-3

5 siste borte kamper for Blues:

0-3-0-0-0-0

vet ikke hvor hjemme/borte bane har noe og si.. Og vancouver kan ha ett mye lettere program..

Men det kan godt hende du har rett..

Lenke til kommentar

To av NHL-kampene endte 2-3 og en 9-1. Med litt flaks hadde en endt uavgjort og jeg hadde gått i overskudd, men satset bare et ubetydelig beløp for underholdningens skyld.

I dag er det Champions League og Milan virker ganske bankers hjemme. Tottenham har faktisk klart å karre til seg de fleste poengene i de siste kampene, men det med store problemer. De sliter hardt med skader.

Lenke til kommentar

Jeg prøver meg på 2 usikre kuponger. Har en skremmende god følelse :p

AC Milan - Tottenham 2-0

Birmingham - Newcastle United 2-0

Valencia - Schalke 04 1-0

50kroner x 563 i odds..

OG

Birmingham - Newcastle United H

Valencia - Schalke 04 1-0

AC Milan - Tottenham Zlatan første målscorer..

100kr x 71odds..

EDIT: FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIL!

newcastle er i ledelsen allerede

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar

Jeg har funnet et meget spennende spill som jeg kjører hardt på.

Flest mål Zlatan - Robinho

Like mange mål - 2.95.

Spilt på Betsafe rett etter kampstart. Slashet kraftig nå, til 2.45, men jeg synes fortsatt den kan være verdt et par kroner, selv om verdien ikke er like klar.

Lenke til kommentar

Hvor spiller du Hyperio? Den der fås til 9.15 hos Betsafe, uten at jeg har sjekket med andre sider. Er sikkert ikke umulig å få den høyere heller. Selv tror jeg at jeg skal stå over 1x2 på den kampen, men mulig jeg finner noen spennende spesialspill. Har hvertfall nok av skoletimer til å granske markedet i morgen. :)

Lenke til kommentar

Sport: College Basket (NCAA)

Kamp: Toledo - Ball State (7:00 PM Eastern)

Tips: Toledo +14 (1,88 @ Pinnacle)

Toledo har fått veldig høy spread denne sesongen fra +12 helt opp til +18.5. De er 10-1 ATS.

Ball State har ikke slått noen lag med mer enn 10 poeng i de siste 13 kampene, så tror ikke det skjer her heller.

Endret av MKej
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...