LowBalls Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) http://doubleyourwinnings.blogg.no/1297698736_fotballtips_for_manda.html Nye tips for idag! Gårsdagen endte med et greit overskudd, satser på det samme i dag Endret 14. februar 2011 av *@lex* Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 http://doubleyourwinnings.blogg.no/1297698736_fotballtips_for_manda.html Nye tips for idag! Gårsdagen endte med et greit overskudd, satser på det samme i dag Fint bilde Lenke til kommentar
_dieseL Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) På onsdag gjelder det, setter alle penga jeg har tjent på Arsenal. En fin odds på 4,15 for de som vil tjene For Barcelona er Puyol utilgjengelig Arsenal er i bra form og på Emirates tror jeg de skal klare seg. Endret 14. februar 2011 av _dieseL 2 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 På onsdag gjelder det, setter alle penga jeg har tjent på Arsenal. En fin odds på 4,15 for de som vil tjene Barcelona har Puyol Arsenal er i bra form og på Emirates tror jeg de skal klare seg. Puyol er blant verdens beste midtstoppere... Lenke til kommentar
_dieseL Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 På onsdag gjelder det, setter alle penga jeg har tjent på Arsenal. En fin odds på 4,15 for de som vil tjene Barcelona har Puyol Arsenal er i bra form og på Emirates tror jeg de skal klare seg. Puyol er blant verdens beste midtstoppere... Mente selvfølgelig at han ikke er tilgjengelig Lenke til kommentar
Terminat0r Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 På onsdag gjelder det, setter alle penga jeg har tjent på Arsenal. En fin odds på 4,15 for de som vil tjene For Barcelona er Puyol utilgjengelig Arsenal er i bra form og på Emirates tror jeg de skal klare seg. Arsenal har en sjanse men tror det ender uavgjort.. Råder deg å ikke kaste bort penga dine! Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Haha, fantastisk header @lex, den gjorde at jeg fikk lyst til å følge med bloggen din litt nøyere. Jeg er veldig usikker før dagens kamp mellom Fulham og Chelsea. Jeg tror nok det enten vil bli en kamp hvor Chelsea sliter veldig og det ender for eksempel 1-1 eller at Chelsea kjører på og vinner 4-0. Må si Fulham-ledelse til pause er fristende, uten at jeg har sjekket statistikk på dette. Tror nok jeg står over, blir kanskje et live-spill. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Måtte friske opp bloggen litt Fenerbache starter bra med 1-0, spilt 70min. Chelsea får en tøff oppgave ja, men tror de skal klare det. Under 2.5mål er vel et annet alternativ og spille? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Noen som får spille på Athletic Bilbao på Unibet? Irriterer vettet av meg akkurat nå. Glem det. Logget ut, og så inn igjen og da funket det. Uansett, dagens bong blir Chelsea og Athletic Bilbao til en pen odds på 5.25. Endret 14. februar 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Kom su Chelsea! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Ja Justin! Må da kunne gå ann å slå Fulham hvis man vil vinne Premier League.. De skyter jo i hytt og pine.. Treff i hvertfall målet! Endret 14. februar 2011 av *@lex* Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Sånn går det når torres har teknikk som en midddelmådig 6 divisjon spiller... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Så lenge Athletic Bilbao ser ut til å tape så må gjerne Chelsea gå på en storsmell for min del. Når det gjelder Torres, håper jeg kan quote denne mange ganger: Han drar nok Chelsea med seg ned i EL skal dere se. Endret 14. februar 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Essien! Åpent mål.. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Luiz har jo bedre teknikk enn Torres. Faen at Chelsea skal ødelegge bongen Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Spennende ekstraminutter. Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Spiller du noe NHL/NBA i natt eller @lex? Jeg har litt lyst til å prøve meg på over 202,5 i twolves mot trailblazers.. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Noen tips for nattens NHL? Selv prøver jeg meg på uavgjort i alle tre kampene. Kan bli interessant. Ser jo ut som ganske jevne kamper på papiret i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå