Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Håper ingen har satsa mye på real madrid :tease:

 

Sier ikke at Rangers taper, men hvis hukommelsen min stemmer nogenlunde, så har faktisk Penguins spilt helt OK under det skadeomfanget dem har (minus Islanders kampen)

Har en knapp på Penguins, men hadde ikke satt penger på Penguins.. Men for all del, får håpe Rangers tar fram noe i ermet. Ellers sørger de får den lengste tapsrekken på 4 år :p

 

Johan1: Er vel bare å se kampene, finne deg bettingsider med "free picks", forums osv... Sier jeg ikke at du skal hoppe på første tips du ser og ta det. Noe som jeg pleier å gjøre er at jeg gjør først opp min egen mening om kampene, for deretter å lese meg opp på stats, reviews, skader osv.. Etter dette gjør jeg final decision.

Sikkert flere tips angående dette, men er i hvertfall min metode.

 

Kan nevne et par sider du kan begynne med: http://www.sbrforum.com/ og sportstap.mobi for enkle reviews og SIM av alle kampene. :)

 

EDIT: Der var første NHL kamp inne. Håpe resten går like bra :)

 

Hvilken side tipper du på? Gikk ikke an å følge nhl tipsene dine på betsson...

Madrid 0-1 :w00t:

UHm.. Over / Under har vel alle bookies?

 

2-2 Penguins.. yeye. der røyk den kampen :p

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper ingen har satsa mye på real madrid :tease:

 

Sier ikke at Rangers taper, men hvis hukommelsen min stemmer nogenlunde, så har faktisk Penguins spilt helt OK under det skadeomfanget dem har (minus Islanders kampen)

Har en knapp på Penguins, men hadde ikke satt penger på Penguins.. Men for all del, får håpe Rangers tar fram noe i ermet. Ellers sørger de får den lengste tapsrekken på 4 år :p

 

Johan1: Er vel bare å se kampene, finne deg bettingsider med "free picks", forums osv... Sier jeg ikke at du skal hoppe på første tips du ser og ta det. Noe som jeg pleier å gjøre er at jeg gjør først opp min egen mening om kampene, for deretter å lese meg opp på stats, reviews, skader osv.. Etter dette gjør jeg final decision.

Sikkert flere tips angående dette, men er i hvertfall min metode.

 

Kan nevne et par sider du kan begynne med: http://www.sbrforum.com/ og sportstap.mobi for enkle reviews og SIM av alle kampene. :)

 

EDIT: Der var første NHL kamp inne. Håpe resten går like bra :)

 

Hvilken side tipper du på? Gikk ikke an å følge nhl tipsene dine på betsson...

Madrid 0-1 :w00t:

UHm.. Over / Under har vel alle bookies?

 

På betsson er det med overtid og straffe og den ene kampen var ikke der.

Endret av korehoret
Lenke til kommentar

Kan vel betraktes som et mirakel(med tanke på hvordan det har gått med NBA-tipping for folk her på forumet :p), men fikk inn en NBA-bong inatt! I know, helt utrolig haaha. Spilte på Bulls borte mot New Orleans og Oklahoma borte mot Sacramento til 3.11

 

Idag prøver jeg meg derfor igjen med Sacramento +9.5 og Clippers borte mot Raptors. Odds 3.36

Lenke til kommentar

Ja, høres ikke dårlig ut det @lex, selv om det spørs om det ikke blir et par mål til. Hadde hvertfall vært bedre om Rangers hadde fått inn en scoring litt tidligere, så jeg hadde sluppet å være sååå nærvøs.

 

Forresten, hvor jeg kan se hvem som har assists og hvem som scorer? Når jeg tenker meg om satte jeg et spill på det.

Lenke til kommentar

Tror faktisk at det blir under 6 mål i Rangers. Men er vel bare optimisten i hodet mitt som snakker.

 

Men så lenge Madrid tar med seg 3 poeng hjem, så blir det pluss i boka, og litt NBA spill.

Ikke verst Bosna! Cavs -1.5 ser jo pent ut nå da. Kanskje de endelig begynner og vinne litt igjen, etter OT seieren forrige gang ;)

Lenke til kommentar

jeg har 0 peiling på ishockey, men jeg prøver å lære meg å spille på det, leverte en kupong for 50 kr idag:

buffalo-new york islanders H

new york rangers- pittsburg penguins H¨

dallas stars- colombus blue jackets H

philadelpia flyers- los angeles kings? H

 

er dette en god kupong, kan den gå inn?. kanskje litt mye med 4 kamper, men hva synes dere?

Tror du ryker på Jackets og Islanders. Men har ikke tid til å skrive hvorfor and such. Har selv ingen HUB spill idag, kun over/under. Som ser ut til å begynne veldig bra :)

 

Nisterlooy; Mye lurere å spille Under på Rangers, er tross alt Rangers som spiller :p

Better luck next time! ;)

Synd med kampene, men NHL svinger veldig i år, så er litt vanskelig å tippe

Lenke til kommentar

Tenkte selv på Mallorca, men lot den passere. Men DnB borte ser jo ikke så verst ut!

 

Forresten har folk sett quick tip på betsafe? noe nytt de har laget. Er gratis å spille (må ha satt et oddsspill iløpet av 60dager før man kan spille tho..) Samlet premiepott på 1000euro, vinneren stikker av med 300euro. Litt vanskelig tippelapp, men så lenge det er gratis og en grei premie er det jo grei underholdning.

 

Blogg tips kommer snart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...