Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal jeg gjøre! : )

 

3 periode i knicks - nets gjorde totalen under i natt, men som sagt, NBA og NHL kun natt underholdning for min del framover nå.

 

Må få litt søvn, opp klokken 10 i morgen for å tippe :=)

Spilte du over i knicks vs Nets?

Jepp. Selv om jeg viste at alle statistikker var i mot meg. Men hadde virkelig trua. Det så lovende ut også, hadde det ikke vært for den dritt 3 perioden. Lå jo ann til 210 + etter 1 half.

Lenke til kommentar

Xelaju MC - CSD Comunicaciones (GUA) U

Vancouver Canucks - Calgary Flames H

Uruguay U20 - Brasil U20 B

Huehueteco Xinabajul - Mictlán H

Atlas - Santos Laguna B

Atlante - San Luis B

 

277 i odds, 50 kroner i innsats.. 5 av 6 gikk inn, san luis spilte uavgjort :p

Var litt surt.. selvsagt var Atlanta - San Luis siste kamp.. så ble sittende oppe til 06.00 :)

 

Tok en kupong i dag..

 

Bolten vs Everton 2-2

Juventus vs Inter Milan 1-2

 

50 kroner x 147 i odds..

 

Jeg føler det er sannsynelig at bolten spiller uavgjort mot everton, og Inter tror jeg tar Juventus.. Men og treffe riktig resultat på en ganske usikker kupong, kreves litt flaks :) men jeg prøver..

Lenke til kommentar

Xelaju MC - CSD Comunicaciones (GUA) U

Vancouver Canucks - Calgary Flames H

Uruguay U20 - Brasil U20 B

Huehueteco Xinabajul - Mictlán H

Atlas - Santos Laguna B

Atlante - San Luis B

 

277 i odds, 50 kroner i innsats.. 5 av 6 gikk inn, san luis spilte uavgjort :p

Var litt surt.. selvsagt var Atlanta - San Luis siste kamp.. så ble sittende oppe til 06.00 :)

 

 

Veldig synd!

 

Har du oddsen på de forskjellige kampene? :) Var det mye favoritter du fikk inn f.eks?

Endret av DiNozzo
Lenke til kommentar

Xelaju MC - CSD Comunicaciones (GUA) U

Vancouver Canucks - Calgary Flames H

Uruguay U20 - Brasil U20 B

Huehueteco Xinabajul - Mictlán H

Atlas - Santos Laguna B

Atlante - San Luis B

 

277 i odds, 50 kroner i innsats.. 5 av 6 gikk inn, san luis spilte uavgjort :p

Var litt surt.. selvsagt var Atlanta - San Luis siste kamp.. så ble sittende oppe til 06.00 :)

 

 

Veldig synd!

 

Har du oddsen på de forskjellige kampene? :) Var det mye favoritter du fikk inn f.eks?

 

Xelaju MC - CSD Comunicaciones (GUA) U = 3.30

Vancouver Canucks - Calgary Flames H = 1.75

Uruguay U20 - Brasil U20 B = 1.70

Huehueteco Xinabajul - Mictlán H = 3.30

Atlas - Santos Laguna B = 2.95

Atlante - San Luis B = 2.90

 

Så Vancouber og Brasil U20 var favoritter.. Resten var ikke.. Føler det er litt lettere og treffe på kamper fra brasil, mexico, argentina osv.. Ser på forrige kamp de møttes, forrige kamp når bortelaget møtte dem på sin hjemmebane.. og hvordan formen har vært i det siste..

Det er ikke fullt så mye overraskelser i de ligaene som det er i Premier League, hvor alle kan slå alle..

Lenke til kommentar

jeg har 0 peiling på ishockey, men jeg prøver å lære meg å spille på det, leverte en kupong for 50 kr idag:

buffalo-new york islanders H

new york rangers- pittsburg penguins H¨

dallas stars- colombus blue jackets H

philadelpia flyers- los angeles kings? H

 

er dette en god kupong, kan den gå inn?. kanskje litt mye med 4 kamper, men hva synes dere?

Lenke til kommentar

jeg har 0 peiling på ishockey, men jeg prøver å lære meg å spille på det, leverte en kupong for 50 kr idag:

buffalo-new york islanders H

new york rangers- pittsburg penguins H¨

dallas stars- colombus blue jackets H

philadelpia flyers- los angeles kings? H

 

er dette en god kupong, kan den gå inn?. kanskje litt mye med 4 kamper, men hva synes dere?

Tror du ryker på Jackets og Islanders. Men har ikke tid til å skrive hvorfor and such. Har selv ingen HUB spill idag, kun over/under. Som ser ut til å begynne veldig bra :)

 

Nisterlooy; Mye lurere å spille Under på Rangers, er tross alt Rangers som spiller :p

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

jeg har 0 peiling på ishockey, men jeg prøver å lære meg å spille på det, leverte en kupong for 50 kr idag:

buffalo-new york islanders H

new york rangers- pittsburg penguins H¨

dallas stars- colombus blue jackets H

philadelpia flyers- los angeles kings? H

 

er dette en god kupong, kan den gå inn?. kanskje litt mye med 4 kamper, men hva synes dere?

Tror du ryker på Jackets og Islanders. Men har ikke tid til å skrive hvorfor and such. Har selv ingen HUB spill idag, kun over/under. Som ser ut til å begynne veldig bra :)

 

Nisterlooy; Mye lurere å spille Under på Rangers, er tross alt Rangers som spiller :p

har du noen tips til meg som prøver å lære å spille på ishockey?

Lenke til kommentar

johan1: Synes du har tatt litt for mange kamper. Jeg synes hvertfall det er nesten umulig å prikke inn så mange rette. Hvertfall så pleier jeg å bomme når jeg gjør det. Er jo ikke sjelden det ender uavgjort til fulltid heller. Men så har jeg jo heller ikke veldig peiling på hockey. Ønsker deg lykke til!

 

*@lex*: Jeg er faktisk uenig med deg her. Kanskje fordi jeg allerede har levert spillet? :p Skal jo sies at jeg ikke har allverdens med peiling, men Penguins sliter jo volsomt for tiden. NY Rangers har jo også vært veldig svake i det siste, med seks tap på rad om jeg ikke tar feil. Men skadeproblemene til Penguins er jo helt utrolige. Forover på banen kunne de nesten ikke hatt større problemer. Her har Rangers en alle tiders mulighet til å komme tilbake på vinnersporet. 9-3 tap ble det for Penguins sist, da de møtte for Islanders, men Rangers skal vel være bedre. Er mulig under-spillet også går inn, men føler dette spillet er veldig bra!

Lenke til kommentar

Sier ikke at Rangers taper, men hvis hukommelsen min stemmer nogenlunde, så har faktisk Penguins spilt helt OK under det skadeomfanget dem har (minus Islanders kampen)

Har en knapp på Penguins, men hadde ikke satt penger på Penguins.. Men for all del, får håpe Rangers tar fram noe i ermet. Ellers sørger de får den lengste tapsrekken på 4 år :p

 

Johan1: Er vel bare å se kampene, finne deg bettingsider med "free picks", forums osv... Sier jeg ikke at du skal hoppe på første tips du ser og ta det. Noe som jeg pleier å gjøre er at jeg gjør først opp min egen mening om kampene, for deretter å lese meg opp på stats, reviews, skader osv.. Etter dette gjør jeg final decision.

Sikkert flere tips angående dette, men er i hvertfall min metode.

 

Kan nevne et par sider du kan begynne med: http://www.sbrforum.com/ og sportstap.mobi for enkle reviews og SIM av alle kampene. :)

 

EDIT: Der var første NHL kamp inne. Håpe resten går like bra :)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Håper ingen har satsa mye på real madrid :tease:

 

Sier ikke at Rangers taper, men hvis hukommelsen min stemmer nogenlunde, så har faktisk Penguins spilt helt OK under det skadeomfanget dem har (minus Islanders kampen)

Har en knapp på Penguins, men hadde ikke satt penger på Penguins.. Men for all del, får håpe Rangers tar fram noe i ermet. Ellers sørger de får den lengste tapsrekken på 4 år :p

 

Johan1: Er vel bare å se kampene, finne deg bettingsider med "free picks", forums osv... Sier jeg ikke at du skal hoppe på første tips du ser og ta det. Noe som jeg pleier å gjøre er at jeg gjør først opp min egen mening om kampene, for deretter å lese meg opp på stats, reviews, skader osv.. Etter dette gjør jeg final decision.

Sikkert flere tips angående dette, men er i hvertfall min metode.

 

Kan nevne et par sider du kan begynne med: http://www.sbrforum.com/ og sportstap.mobi for enkle reviews og SIM av alle kampene. :)

 

EDIT: Der var første NHL kamp inne. Håpe resten går like bra :)

 

Hvilken side tipper du på? Gikk ikke an å følge nhl tipsene dine på betsson...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...