Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke tippet på 2 uker, håper jeg vinner i morgen.. tipper:

 

City

Arsenal

Liverpool

 

Får en odds på 6. Noen synspunkter?

 

Wolverhampton er jo gigant killers, men skal litt til og slå Arsenal kampen etter de slo United forrige helg.. + At wolverhampton spilte en god kamp mot united i høst også.. Mens wolverhampton tapte 2-0 for Arsenal i høst.. Så det kan tyde på at de sliter mer med og forsvare seg mot Arsenal sin fotball stil.

 

Alt tyder på Liverpool seier, sååe. Selv om jeg tror på uavgjort.

 

City tror jeg ikke vinner.. i høst når city var på hjemmebane endte kampen 0-0. En rimelig kjedelig kamp hvor begge lagene forsvarte seg bra..

Men på Old Trafford tror jeg blir 1 måls seier til united eller uavgjort .. United er gode på hjemmebane.. Dette kommer fra en united fan, en city fan har nok noen andre tanker angående dette..

Lenke til kommentar

Dallas Stars - Chicago Blackhawks

 

Over 5.5

 

1.84

Atlanta Thrashers - New York Rangers

 

Under 5.5

 

1.75

New York Islanders - Pittsburgh Penguins

 

Pittsburgh Penguins

 

1.72

Boston Bruins - Detroit Red Wings

 

Under 5.5

 

1.9

Columbus Blue Jackets - Colorado Avalanche

 

Over 5.5

 

1.8

 

 

BTW: Jobber med en liten blogg som skal komme opp snart, skal ta for seg 1-2 favoritter over 1-2 dager og få en stabil odds på 1.7 - 2.20. Pluss faste innspill av NHL og NBA, kommer ikke til å vektlegge NBA og NHL så altfor mye, ettersom vi går inn mot våren, og liker ikke helt å spille over dammen da. (Kommer selvfølgelig til å slenge inn bonger, men ikke de store beløpene. Blir nok mer over/under spill)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Dallas Stars - Chicago Blackhawks

 

Over 5.5

 

1.84

Atlanta Thrashers - New York Rangers

 

Under 5.5

 

1.75

New York Islanders - Pittsburgh Penguins

 

Pittsburgh Penguins

 

1.72

Boston Bruins - Detroit Red Wings

 

Under 5.5

 

1.9

Columbus Blue Jackets - Colorado Avalanche

 

Over 5.5

 

1.8

 

BTW: Jobber med en liten blogg som skal komme opp snart, skal ta for seg 1-2 favoritter over 1-2 dager og få en stabil odds på 1.7 - 2.20. Pluss faste innspill av NHL og NBA, kommer ikke til å vektlegge NBA og NHL så altfor mye, ettersom vi går inn mot våren, og liker ikke helt å spille over dammen da. (Kommer selvfølgelig til å slenge inn bonger, men ikke de store beløpene. Blir nok mer over/under spill)

 

:dribble:

Lenke til kommentar

Jeg bare taper for tiden, etter en god periode for en uke siden ca, så går alt i dass. 7k på minus nå, snarlig bedring må til, ellers så er det game over for min del. Det er siden oktober, og jeg har råd til å tape dem, men kan bare ikke forsette å tape liksom.

Har vert max uflask til tider også da. Hvordan kan man feks tape 3-2 når man ikke har tapt borte hele sessongen, og på toppen av alt ledet 0-2, joda, for jeg tippet på dem....

 

Lørdag i morgen da, burde være noen fine muligheter:

 

Jeg har sett på noen kamper, småtips med god odds: Millwall, Leicester, Cardiff(hc), og Hull bla.

 

@ @lex.

NHL virker til å være veldig utforutsigbart, nesten like galt som i Sverige imo. Dog Norsk Hocky treffer jeg alltid bra med.

Lenke til kommentar

Føler meg så sykt snytt. Skulle sette et spill på Meireles som første målscorer til 13 i odds hos Betsafe, da jeg synes det var satt alt for høyt. Men da jeg skulle sette bekrefte spillet gikk sidene ned noen minutter og kom ikke opp igjen før kampen hadde startet. Meireles scorte selvfølgelig det første målet.

 

Men jeg prøver meg på nytt. Denne gangen med første mål til Richardson til 14 i odds hos Betsafe. Nok en gang veldig høyt synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...