Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Fin kveld og natt, i dag kjører jeg litt lite mål i england på BettingadviceBlog.com:

 

08 Feb: Gillingham – Rotherham : Under 2.5 | 1.87 @ Pinnacle | 20:45 CET

 

League Two (England)

 

› Gillingham home: 7-4-4 15-12

› Gillingham form: 2-3-1 6-6

› Home form: 4-1-1 7-3

 

› Rotherham away: 5-2-5 12-11

› Rotherham form: 2-0-4 8-8

› Away form: 2-0-4 3-6

 

Stats from PreMatches.com

 

Gillingham is 11-4 under at home, scoring 1.00, conceding 0.80. 6 of their last 10 matches are under, averaging 2.30 goals. Gillingham is 12-4 under 2.5 playing against defensively average teams like Rotherham the current season. Rotherham is 9-3 under away, scoring 1.00, conceding 0.92. 4 of their last 10 matches are under, averaging 2.80 goals. Rotherham is 10-3 under 2.5 playing against defensively good hometeams like Gillingham the last 3 seasons. H2H @ Gillingham is 4-4 under 2.5 since 1996. Take the under 2.5 and invest with confidence.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Alex: hvorfor tror du både Gillingham og Rotherham goller i dag? Bare så litt på stats her og begge goller bare 1.00 selv, Gillingham har ikke gollet i 2 av sine 3 siste hjemme, Rotherham har ikke gollet i sine 3 siste borte, ei heller i de 2 siste H2H i Gillingham.

Just a hunch ;) Så de statsa selv, men følte bare at dette blir en kamp med et par mål evt fler.

 

 

Houston -9 er et meget bra spill idag, Beardsly er ute for Wolves, og de er et elendig away team.

Blir disse kampene i natt:

 

Magic -9

Hawks

Panthers HU

Caps Under 5.5

Rockets -9

 

Tror dere? :)

 

EDOT: Over i Thunder burde også sterkt vurderes.

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

@Alex: hvorfor tror du både Gillingham og Rotherham goller i dag? Bare så litt på stats her og begge goller bare 1.00 selv, Gillingham har ikke gollet i 2 av sine 3 siste hjemme, Rotherham har ikke gollet i sine 3 siste borte, ei heller i de 2 siste H2H i Gillingham.

Just a hunch ;) Så de statsa selv, men følte bare at dette blir en kamp med et par mål evt fler.

Ingen bombe om det sitter nei, bare lurte :) Engelske lag kan jo være vrirne til tider, men 1-1 hadde passet oss fint!

Lenke til kommentar

@Alex: hvorfor tror du både Gillingham og Rotherham goller i dag? Bare så litt på stats her og begge goller bare 1.00 selv, Gillingham har ikke gollet i 2 av sine 3 siste hjemme, Rotherham har ikke gollet i sine 3 siste borte, ei heller i de 2 siste H2H i Gillingham.

Just a hunch ;) Så de statsa selv, men følte bare at dette blir en kamp med et par mål evt fler.

Ingen bombe om det sitter nei, bare lurte :) Engelske lag kan jo være vrirne til tider, men 1-1 hadde passet oss fint!

Payback is a bitch. Ikke tro jeg har glemt at du jinxet Packers -7 bettet mitt, med å bette motsatt :p

Lenke til kommentar

@Alex: hvorfor tror du både Gillingham og Rotherham goller i dag? Bare så litt på stats her og begge goller bare 1.00 selv, Gillingham har ikke gollet i 2 av sine 3 siste hjemme, Rotherham har ikke gollet i sine 3 siste borte, ei heller i de 2 siste H2H i Gillingham.

Just a hunch ;) Så de statsa selv, men følte bare at dette blir en kamp med et par mål evt fler.

Ingen bombe om det sitter nei, bare lurte :) Engelske lag kan jo være vrirne til tider, men 1-1 hadde passet oss fint!

Payback is a bitch. Ikke tro jeg har glemt at du jinxet Packers -7 bettet mitt, med å bette motsatt :p

Bøyer meg i støvet! De brukte kortere tid på å gjøre 1-1 enn jeg brukte på å skrive analysen, fantastisk.

 

Ser forresten at Houston er 10-0-0 siste 3 år, har dem listet på 83% SU i dag.

Lenke til kommentar

@Alex: hvorfor tror du både Gillingham og Rotherham goller i dag? Bare så litt på stats her og begge goller bare 1.00 selv, Gillingham har ikke gollet i 2 av sine 3 siste hjemme, Rotherham har ikke gollet i sine 3 siste borte, ei heller i de 2 siste H2H i Gillingham.

Just a hunch ;) Så de statsa selv, men følte bare at dette blir en kamp med et par mål evt fler.

Ingen bombe om det sitter nei, bare lurte :) Engelske lag kan jo være vrirne til tider, men 1-1 hadde passet oss fint!

Payback is a bitch. Ikke tro jeg har glemt at du jinxet Packers -7 bettet mitt, med å bette motsatt :p

Bøyer meg i støvet! De brukte kortere tid på å gjøre 1-1 enn jeg brukte på å skrive analysen, fantastisk.

 

Ser forresten at Houston er 10-0-0 siste 3 år, har dem listet på 83% SU i dag.

Hehe!

Ja, Rockets skal ta dette. Som nevnt, måtte Beardsly ut med skade i siste periode mot Hornets. Han var dems second top scorer den kvelden, og dette vil Wolves merke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...