kjensen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Fin kveld og natt, i dag kjører jeg litt lite mål i england på BettingadviceBlog.com: 08 Feb: Gillingham – Rotherham : Under 2.5 | 1.87 @ Pinnacle | 20:45 CET League Two (England) › Gillingham home: 7-4-4 15-12 › Gillingham form: 2-3-1 6-6 › Home form: 4-1-1 7-3 › Rotherham away: 5-2-5 12-11 › Rotherham form: 2-0-4 8-8 › Away form: 2-0-4 3-6 Stats from PreMatches.com Gillingham is 11-4 under at home, scoring 1.00, conceding 0.80. 6 of their last 10 matches are under, averaging 2.30 goals. Gillingham is 12-4 under 2.5 playing against defensively average teams like Rotherham the current season. Rotherham is 9-3 under away, scoring 1.00, conceding 0.92. 4 of their last 10 matches are under, averaging 2.80 goals. Rotherham is 10-3 under 2.5 playing against defensively good hometeams like Gillingham the last 3 seasons. H2H @ Gillingham is 4-4 under 2.5 since 1996. Take the under 2.5 and invest with confidence. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg følger deg i dag kjensen! Ser ikke ut som et dårlig spill, selv om de siste oppgjørene mellom disse to lagene ikke alltid har gått under. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Leyton Rochdale Gillingham - Rotterdam both teams to score litt kvelds action før nba og nhl Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 @Alex: hvorfor tror du både Gillingham og Rotherham goller i dag? Bare så litt på stats her og begge goller bare 1.00 selv, Gillingham har ikke gollet i 2 av sine 3 siste hjemme, Rotherham har ikke gollet i sine 3 siste borte, ei heller i de 2 siste H2H i Gillingham. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Prøver meg på en liten med kjensen sitt tips. Gillingham v Rotherham: under 2.5 Leyton Orient v Swindon: H Odds: 3.7 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) @Alex: hvorfor tror du både Gillingham og Rotherham goller i dag? Bare så litt på stats her og begge goller bare 1.00 selv, Gillingham har ikke gollet i 2 av sine 3 siste hjemme, Rotherham har ikke gollet i sine 3 siste borte, ei heller i de 2 siste H2H i Gillingham. Just a hunch Så de statsa selv, men følte bare at dette blir en kamp med et par mål evt fler. Houston -9 er et meget bra spill idag, Beardsly er ute for Wolves, og de er et elendig away team. Blir disse kampene i natt: Magic -9 Hawks Panthers HU Caps Under 5.5 Rockets -9 Tror dere? EDOT: Over i Thunder burde også sterkt vurderes. Endret 8. februar 2011 av *@lex* Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 @Alex: hvorfor tror du både Gillingham og Rotherham goller i dag? Bare så litt på stats her og begge goller bare 1.00 selv, Gillingham har ikke gollet i 2 av sine 3 siste hjemme, Rotherham har ikke gollet i sine 3 siste borte, ei heller i de 2 siste H2H i Gillingham. Just a hunch Så de statsa selv, men følte bare at dette blir en kamp med et par mål evt fler. Ingen bombe om det sitter nei, bare lurte Engelske lag kan jo være vrirne til tider, men 1-1 hadde passet oss fint! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 1-0 allerede gitt.. Håpe at det ikke blir 2-0 nå da Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Gillingham v Rotherham: under 2.5 Bye bye Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Peru - Panama H 1.6 Skulle bare sette inn 100 kr. på Unibet nå. Og da det var fullført hadde jeg plutselig 125 kr. inne. (hadde 0 fra før) Er det noe bonus de driver med for tida? Endret 8. februar 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 @Alex: hvorfor tror du både Gillingham og Rotherham goller i dag? Bare så litt på stats her og begge goller bare 1.00 selv, Gillingham har ikke gollet i 2 av sine 3 siste hjemme, Rotherham har ikke gollet i sine 3 siste borte, ei heller i de 2 siste H2H i Gillingham. Just a hunch Så de statsa selv, men følte bare at dette blir en kamp med et par mål evt fler. Ingen bombe om det sitter nei, bare lurte Engelske lag kan jo være vrirne til tider, men 1-1 hadde passet oss fint! Payback is a bitch. Ikke tro jeg har glemt at du jinxet Packers -7 bettet mitt, med å bette motsatt Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Er så typisk at motstander laget som ligger under får rødt kort.. men allikevell scorer 1-1 målet. @ rochdale - rovers Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Se der ja, Peru 1-0 rett før pause. Må dere holde ut da! Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 @Alex: hvorfor tror du både Gillingham og Rotherham goller i dag? Bare så litt på stats her og begge goller bare 1.00 selv, Gillingham har ikke gollet i 2 av sine 3 siste hjemme, Rotherham har ikke gollet i sine 3 siste borte, ei heller i de 2 siste H2H i Gillingham. Just a hunch Så de statsa selv, men følte bare at dette blir en kamp med et par mål evt fler. Ingen bombe om det sitter nei, bare lurte Engelske lag kan jo være vrirne til tider, men 1-1 hadde passet oss fint! Payback is a bitch. Ikke tro jeg har glemt at du jinxet Packers -7 bettet mitt, med å bette motsatt Bøyer meg i støvet! De brukte kortere tid på å gjøre 1-1 enn jeg brukte på å skrive analysen, fantastisk. Ser forresten at Houston er 10-0-0 siste 3 år, har dem listet på 83% SU i dag. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Lo av det samme Rockna. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 @Alex: hvorfor tror du både Gillingham og Rotherham goller i dag? Bare så litt på stats her og begge goller bare 1.00 selv, Gillingham har ikke gollet i 2 av sine 3 siste hjemme, Rotherham har ikke gollet i sine 3 siste borte, ei heller i de 2 siste H2H i Gillingham. Just a hunch Så de statsa selv, men følte bare at dette blir en kamp med et par mål evt fler. Ingen bombe om det sitter nei, bare lurte Engelske lag kan jo være vrirne til tider, men 1-1 hadde passet oss fint! Payback is a bitch. Ikke tro jeg har glemt at du jinxet Packers -7 bettet mitt, med å bette motsatt Bøyer meg i støvet! De brukte kortere tid på å gjøre 1-1 enn jeg brukte på å skrive analysen, fantastisk. Ser forresten at Houston er 10-0-0 siste 3 år, har dem listet på 83% SU i dag. Hehe! Ja, Rockets skal ta dette. Som nevnt, måtte Beardsly ut med skade i siste periode mot Hornets. Han var dems second top scorer den kvelden, og dette vil Wolves merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå