Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Dere med Canucks:

Oddly enough, Vancouver isn’t so hot against teams with a losing record. On the season, Vancouver has won 64% of their games but they are only 14-10 against teams with a losing record. As a matter of fact, they only have one win in the last four games versus a team with a losing record.

 

Had to be said :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå satt Lightning, langt inne men.. 21-14 packers neste ;)

Synd det der, skulle tatt steelers vettu :)

Skulle jeg tatt Steelers +3? :p

 

Men alt i alt en grei kveld, ganske mye pluss, men satset litt for mye på -6.5. Faen og nærme de var TD på siste play der, før FG

Næ.. Steelers +7.5 som jeg la ut her og på member's.. selv om oddsen ikke var så bra da.. enig at du lå bra an så var ett kjipt bet å ryke på

Lenke til kommentar

Dere med Canucks:

Oddly enough, Vancouver isn’t so hot against teams with a losing record. On the season, Vancouver has won 64% of their games but they are only 14-10 against teams with a losing record. As a matter of fact, they only have one win in the last four games versus a team with a losing record.

 

Had to be said :)

All statistikk er ikke like viktig tenker jeg, men får se hva natten bringer.

Spiller du noe i natt @lex?

Lenke til kommentar

I USA handler alt om stats. Kommer ikke bort fra det. Jeg synes Senators er et supert spill idag, hvis man liker å gamble litt. Skal selv putte litt på en singel der.

 

Men hovedspillet mitt i dag er foreløpig

Mavs -14 og Hornets -8.

 

Holder på med NHL nå

 

EDIT: Suns +5 er også noe og vurdere. Latterlig høy linje på Suns.. når ble Warrios bedre enn Suns?

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Hvor mye pleier dere å tjene i uken i gjennomsnitt? :)

I måneden pleier jeg og ligge på 10-20 000.

Syns det er helt greit, med tanke på at jeg jobber på rema og tar opp et par fag til neste års skole. Kan ikke satse for mye heller, leia og strømmen må betales ;)

 

Men NHL og NBA coming up. Har hatt 3 på rad med fulltreffere (-Super BOwl i går da, men er jo NHL og NBA vi snakker om nå)

 

Det er jo ekstremt bra :)

 

Bare å komme med tips ;)

 

Har ganske bra peiling på fotball, men ikke nba og nhl...

Lenke til kommentar

I forrige månede endte jeg vel på 135 % tilbakebetaling. Men det er en av de beste månedene jeg har hatt noen gang.

Ganske sjelden man får så høy TBP.

 

Ta Kjensen som et eksempel, jeg er stikk motsatt hans spillestil. jeg satser utrolig variert, kan noen ganger sette 6000kr på en singel og andre ganger bare 500kr. Kan sette 2000kr på en 16 oddser og andre ganger bare 200kr.

Som i dag har jeg satt 1000kr på en 16 oddser, (altså alle kampene i akk.)

 

Men utrolig nok går jeg ut av dette med pluss. Men jeg har dager jeg knapt kan ta meg råd til noe, også setter jeg pengene jeg har igjen på et par sikre kamper, og spiller meg opp igjen.

 

På papiret virker dette utrolig utrykt, og vil ikke gi longterm avkastning, men har faktisk klart meg bra med dette "systemt" om du vil kalle det det. Endte jo greit for hele fjoråret, med en total TBP på 114.6 %

 

 

EDIT: Btw. Ta heller og spill på NHL spillene mine hvis du skal velge ;)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Dagens tips. Ble en del tips, kommer til å mikse og trikse litt, får å blande de sammen til fine dobbler, trippler og selvføgelig singler på alle, + en Akk. play, tilfelle alle skulle gå inn ;)

 

Mavs -14

Hornets -8

Rangers +1.5

Blackhawks ML

Leafs - Trashers over 5.5

 

Her tok jeg under 5.5! :p vi får se..

Lenke til kommentar

I forrige månede endte jeg vel på 135 % tilbakebetaling. Men det er en av de beste månedene jeg har hatt noen gang.

Ganske sjelden man får så høy TBP.

 

Ta Kjensen som et eksempel, jeg er stikk motsatt hans spillestil. jeg satser utrolig variert, kan noen ganger sette 6000kr på en singel og andre ganger bare 500kr. Kan sette 2000kr på en 16 oddser og andre ganger bare 200kr.

Som i dag har jeg satt 1000kr på en 16 oddser, (altså alle kampene i akk.)

 

Men utrolig nok går jeg ut av dette med pluss. Men jeg har dager jeg knapt kan ta meg råd til noe, også setter jeg pengene jeg har igjen på et par sikre kamper, og spiller meg opp igjen.

 

På papiret virker dette utrolig utrykt, og vil ikke gi longterm avkastning, men har faktisk klart meg bra med dette "systemt" om du vil kalle det det. Endte jo greit for hele fjoråret, med en total TBP på 114.6 %

 

 

EDIT: Btw. Ta heller og spill på NHL spillene mine hvis du skal velge ;)

114% er meget bra for et år, hvor mange spill hadde du da ?

 

Selv kom jeg på 106% med 1014 spill, men hadde det ikke vært for et ELENDIG vm så hadde det blitt mer..

Lenke til kommentar

I forrige månede endte jeg vel på 135 % tilbakebetaling. Men det er en av de beste månedene jeg har hatt noen gang.

Ganske sjelden man får så høy TBP.

 

Ta Kjensen som et eksempel, jeg er stikk motsatt hans spillestil. jeg satser utrolig variert, kan noen ganger sette 6000kr på en singel og andre ganger bare 500kr. Kan sette 2000kr på en 16 oddser og andre ganger bare 200kr.

Som i dag har jeg satt 1000kr på en 16 oddser, (altså alle kampene i akk.)

 

Men utrolig nok går jeg ut av dette med pluss. Men jeg har dager jeg knapt kan ta meg råd til noe, også setter jeg pengene jeg har igjen på et par sikre kamper, og spiller meg opp igjen.

 

På papiret virker dette utrolig utrykt, og vil ikke gi longterm avkastning, men har faktisk klart meg bra med dette "systemt" om du vil kalle det det. Endte jo greit for hele fjoråret, med en total TBP på 114.6 %

 

 

EDIT: Btw. Ta heller og spill på NHL spillene mine hvis du skal velge ;)

*Applaus* :)

 

Hva synes du om kampen mellom ManUtd og City? City-seier har en odds på 4,5 og jeg tror de drar i land seieren..

Lenke til kommentar

I forrige månede endte jeg vel på 135 % tilbakebetaling. Men det er en av de beste månedene jeg har hatt noen gang.

Ganske sjelden man får så høy TBP.

 

Ta Kjensen som et eksempel, jeg er stikk motsatt hans spillestil. jeg satser utrolig variert, kan noen ganger sette 6000kr på en singel og andre ganger bare 500kr. Kan sette 2000kr på en 16 oddser og andre ganger bare 200kr.

Som i dag har jeg satt 1000kr på en 16 oddser, (altså alle kampene i akk.)

 

Men utrolig nok går jeg ut av dette med pluss. Men jeg har dager jeg knapt kan ta meg råd til noe, også setter jeg pengene jeg har igjen på et par sikre kamper, og spiller meg opp igjen.

 

På papiret virker dette utrolig utrykt, og vil ikke gi longterm avkastning, men har faktisk klart meg bra med dette "systemt" om du vil kalle det det. Endte jo greit for hele fjoråret, med en total TBP på 114.6 %

 

 

EDIT: Btw. Ta heller og spill på NHL spillene mine hvis du skal velge ;)

114% er meget bra for et år, hvor mange spill hadde du da ?

 

Selv kom jeg på 106% med 1014 spill, men hadde det ikke vært for et ELENDIG vm så hadde det blitt mer..

Hadde 421 spill totalt, men hvis jeg husker riktig, hadde jeg vel hele sommeren fri for spilling + flere uker spredd utover. Tar meg som oftest en god pause når ting går dårlig.

 

I forrige månede endte jeg vel på 135 % tilbakebetaling. Men det er en av de beste månedene jeg har hatt noen gang.

Ganske sjelden man får så høy TBP.

 

Ta Kjensen som et eksempel, jeg er stikk motsatt hans spillestil. jeg satser utrolig variert, kan noen ganger sette 6000kr på en singel og andre ganger bare 500kr. Kan sette 2000kr på en 16 oddser og andre ganger bare 200kr.

Som i dag har jeg satt 1000kr på en 16 oddser, (altså alle kampene i akk.)

 

Men utrolig nok går jeg ut av dette med pluss. Men jeg har dager jeg knapt kan ta meg råd til noe, også setter jeg pengene jeg har igjen på et par sikre kamper, og spiller meg opp igjen.

 

På papiret virker dette utrolig utrykt, og vil ikke gi longterm avkastning, men har faktisk klart meg bra med dette "systemt" om du vil kalle det det. Endte jo greit for hele fjoråret, med en total TBP på 114.6 %

 

 

EDIT: Btw. Ta heller og spill på NHL spillene mine hvis du skal velge ;)

*Applaus* :)

 

Hva synes du om kampen mellom ManUtd og City? City-seier har en odds på 4,5 og jeg tror de drar i land seieren..

Ikke bann i kirka gutt! Hvis City slår United skal jeg personlig løpe naken rundt i Horten by med en sokk på lillegutt.

:p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

City er i en god periode nå og United mangler Ferdinand. Klarer ikke å se for meg at United skal slå City :p

City kommer ikke til å få et mål.. De spiller jo 10-0-0 når de møter United under Mancini.

 

Ikke bann i kirka gutt! Hvis City slår United skal jeg personlig løpe naken rundt i Horten by med en sokk på lillegutt.

Lagret av admin som bevis.. ^^

 

Personlig tipper jeg U som lokaloppgjør.

Men kampem er helt åpen, HUB er det sikreste.

:)

Uff da. Men er sikker i min sak.

Blir U eller H ja, kommer annpå Berbatov, Rooney og Nani. Har de dagen, slår vi City, hvis ikke blir det nok U.

Lenke til kommentar

Dagens tips. Ble en del tips, kommer til å mikse og trikse litt, får å blande de sammen til fine dobbler, trippler og selvføgelig singler på alle, + en Akk. play, tilfelle alle skulle gå inn ;)

 

Mavs -14

Hornets -8

Rangers +1.5

Blackhawks ML

Leafs - Trashers over 5.5

 

Her tok jeg under 5.5! :p vi får se..

3-3 nå, 4 min igjen av andre periode. Synd at du ikke fikk den inn, men må nesten juble litt for meg selv :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...