Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går for få mål i lavere div i Italia på BettingadviceBlog.com:

 

07 Feb: Andria BAT – Taranto : Under 2.5 | 1.55 @ Betsson | 20:45 CET

 

Serie C1 B (Italy)

 

› Andria BAT home: 4-5-2 12-6

› Andria BAT form: 2-1-3 6-8

› Home form: 3-2-1 9-3

 

› Taranto away: 0-5-5 4-10

› Taranto form: 2-2-2 6-7

› Away form: 0-3-3 3-7

 

Stats from PreMatches.com

 

Andria BAT is 8-3 under at home, scoring 1.09, conceding 0.55. 7 of their last 10 matches are under, averaging 2.20 goals. Andria BAT is 16-1 under 2.5 playing against defensively good awayteams like Taranto the last 3 seasons. Taranto is 8-2 under away, scoring 0.40, conceding 1.00. 7 of their last 10 matches are under, averaging 1.90 goals. Taranto is 21-4 under 2.5 playing against defensively good hometeams like Andria BAT the last 3 seasons. H2H @ Andria BAT is 0-1 under 2.5 since 2009. Take the under 2.5 and invest with confidence.

Lenke til kommentar

Dette har vært en god dag pengemessig etter den dårlige helga. Har fått inn 1000,- kroner på Unibet etter å ha vervet to venner.

 

Lite å spille på i dag. Går kun for Canucks i natt så langt ser det ut til. I tillegg legger jeg ut et annet tips som ikke er før på lørdag.

 

Vancouver v Ottawa

 

Blackpool v Aston Villa

 

Meget viktig at Canucks ikke driter seg ut, er avhengig av en god start på uka! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor mye pleier dere å tjene i uken i gjennomsnitt? :)

I måneden pleier jeg og ligge på 10-20 000.

Syns det er helt greit, med tanke på at jeg jobber på rema og tar opp et par fag til neste års skole. Kan ikke satse for mye heller, leia og strømmen må betales ;)

 

Men NHL og NBA coming up. Har hatt 3 på rad med fulltreffere (-Super BOwl i går da, men er jo NHL og NBA vi snakker om nå)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...