Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Dere som har tippet en god stund nå, har dere gått i overskudd? Jeg tipper kun for å gi kampene mer spenning når jeg ser de på TV, altså jeg gjør det ikke for å tjene penger, men hva med dere?

Jeg har overført en del kroner til betfair nå og analyserer noen kamper for å finne de med verdi før jeg better, men når det gjelder systemet der, exchange betting, er det ikke da mulig å "lure" folk til å bette feil, når man ved å SELGE odds kan være "ens egen bookmaker"?

Hvis man er først ute i noen kamper, samtidig som de er ukjente og du selv har mer informasjon enn andre, da kan man jo forandre oddsen slik at taperen har minst odds, men den sannsynlige vinneren har størst odds? Jeg mener å "manipulere" oddsen nettopp fordi mange better kun på hva den overfladiske oddsen forteller dem. Dette kan man jo utnytte? Noen innvendinger?

Bookmakere gjør jo dette de også, de har et matematisk system for å faktiskt tjene på dette, dermed setter de "feil" odds på enkelte kamper med vilje, nettopp fordi de dermed vet hva folk vil bette på.

For ikke å snakke om de som virkelig sitter på verdifull informasjon, og da snakker jeg om de italienske seriene hvor mafiaen er koblet inn for å kunne hvitevaske penger blandt annet. Det var jo en kamp for ikke så lenge siden (nå husker ikke jeg hvilke lag det gjaldt eller hvilken serie) hvor bookmakerne hadde satt utrolig lav odds på uavgjort, dvs at kampen var fikset. Uavgjort ble det også.

Dessverre ikke så god tid nå, men til litt inspirasjon, Billy Walters på 60 minutes:

http://www.youtube.com/watch?v=WVQDHOyi9MU

Ellers er jo Midas skapt også:

http://www.wired.com/magazine/2010/11/ff_midas/all/1

Selv driver jeg SportsProfit.com og har bra profit som alle kan nyte godt av. Bruker kun tall for å vinne, men jeg spiller kun for å tjene penger langsiktig.

Meget interessant video! Har vurdert å prøve meg på sportsprofit siden din, men blir litt for dyrt for meg, selv om tilbakebetalings-prosenten er veldig god. Men prematches er jeg meget godt fonøyd med! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@ Liquidkey: ja, hvis abbavgiften er for dyr så er det lite vits. Flott PreMatches kan hjelpe :)

Går for endel mål i nord-irsk ball i dag (av alle ting) på BettingadviceBlog.com:

05 Feb: Donegal Celtic – Portadown : Over 2.5 | 1.60 @ Youwin | 16:00 CET

IFA Premiership (Northern Ireland)

› Donegal Celtic home: 3-1-7 18-29

› Donegal Celtic form: 2-0-4 8-11

› Home form: 2-0-4 10-15

› Portadown away: 4-1-8 15-26

› Portadown form: 3-1-2 8-9

› Away form: 3-0-3 9-11

Stats from PreMatches.com

Donegal Celtic is 10-1 over at home, scoring 1.64, conceding 2.64. 8 of their last 10 matches are over, averaging 4.00 goals. Donegal Celtic is 13-1 over 2.5 playing against defensively poor teams like Portadown the current season. Portadown is 7-6 over away, scoring 1.15, conceding 2.00. 7 of their last 10 matches are over, averaging 3.10 goals. Portadown is 9-2 over 2.5 playing against offensively good hometeams like Donegal Celtic the last 3 seasons. H2H @ Donegal Celtic is 1-0 over 2.5 since 2010. Take the over 2.5 and invest with confidence.

Endret av kjensen
Lenke til kommentar

Jeg føler meg veldig dum nå, men noen som kan forklare meg hvor man ser oversikt over sine "placed bets" på bet365? Klarer ikke å finne det...

Trykk øverst på "Historie," finnes like under "Liveodds."

Btw, Sunderland spillet i dag ser meget bra ut! Bookmakerne var helt ute å kjøre med 4.33 på Sunderland.

Lenke til kommentar

Sunderland-spillet gikk ut pga dårlige dommere. Stoke scoret to mål som skule vært annulert. Det første målet skulle vært annulert for offside på Carew. Det andre målet skulle vært annulert for offside på Carew, hands på Carew og offside på Huth. Jeg hadde fått pengene tilbake ved uavgjort...

I dag har jeg spilt United AH -1 med stor innsats. Det betyr at United må vinne med mer enn et mål, men man får pengene tilbake om de vinner med ett.

Spiller ikke noe mer enda, men tror City skal klare å dekke et handicap også.

Har en underholdningsbong med United, City, Arsenal og Everton.

Lenke til kommentar

Synes det er et par kandidater med brukbar odds i dag. Blackburn, Forest(event hc), Millwall, Ipswich. Kvelds kampene har jeg ikke studert så veldig enda, men ivertfall Udinese.

Kjørte en hc på Oilers og Munchen til å begynne med i dag, har startet veldig bra.

Snipp

Kort sagt veldig surt når det er sånn, jeg skulle spille på denne men rakk det ikke. Føler med deg.

Lenke til kommentar

Nja, vil ikke si det var offside på andre målet. Skal dog sies at jeg hadde spilt 1x :p

Mangler cityseier og Arsenal DNB for å få den inn

fjo, hadde ikke spilt arsenal dnb, men x2. Dobbeltsjekka da det var 4-3. Det var da jammen meg godt, da Newcastle faen meg utligna også :tease:

Lenke til kommentar

Both teams to score virker ganske sannsynelig. Vet ikke oddsen, men rundt 1,8 vil jeg tro den ligger på.

Ferdinand var først i startoppstillingen, men han må ha pådratt seg en skade under oppvarming. Evans kommer inn, noe som svekker United defensivt.

Håper du satt noe på det, jeg gjorde det ikke ;)

Lenke til kommentar

I dag har jeg spilt United AH -1 med stor innsats. Det betyr at United må vinne med mer enn et mål, men man får pengene tilbake om de vinner med ett.

Spiller ikke noe mer enda, men tror City skal klare å dekke et handicap også.

Har en underholdningsbong med United, City, Arsenal og Everton.

Hvorfor har du egentlig spilt United -1 med AH? De har jo ikke dekket spread borte i en eneste kamp til nå denne sesongen:

Sun 22/08/10 PRL Fulham 2 - 2 Manchester United View events More info

Sat 11/09/10 PRL Everton 3 - 3 Manchester United View events More info

Sun 26/09/10 PRL Bolton Wanderers 2 - 2 Manchester United View events More info

Sat 02/10/10 PRL Sunderland 0 - 0 Manchester United More info

Sun 24/10/10 PRL Stoke City 1 - 2 Manchester United View events More info

Wed 10/11/10 PRL Manchester City 0 - 0 Manchester United More info

Sat 13/11/10 PRL Aston Villa 2 - 2 Manchester United View events More info

Tue 28/12/10 PRL Birmingham City 1 - 1 Manchester United View events More info

Sat 01/01/11 PRL West Bromwich … 1 - 2 Manchester United View events More info

Sun 16/01/11 PRL Tottenham Hotspur 0 - 0 Manchester United View events More info

Tue 25/01/11 PRL Blackpool 2 - 3 Manchester United

Er jo litt typisk om de klarer det i dag når jeg skriver dette :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...