justinvernon Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Da var det 1-0 til Inter, og Wesley Sneijder er kommet innpå. Det er Husekleppen også for Bari, uten sammenligning forøvrig. Kan godt si 1-0 til Inter and call it the night Edit: Bummer, føler med dere. 2 mål på solid overtid. Hadde vert bedre om Crawley klarte å putte den elendige ballen i nota. haha, ja, relativt overrasket da jeg så den gikk over, menmen Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Er litt glad for at jeg sjekket etter kampslutt, men likevel er jeg litt pissed nå... Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Prøver meg på disse tre i natt. 2 dogs 1 fav Dallas ML Leafs ML Flyers ML Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Nå tar jeg pause i tippingen tenker jeg. Gått heller dårlig i det siste. Skal kun følge tipsene til sportsprofit en stund. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Heat +1 Bucks +6.5 Lakers - Spurs Under 193.5 Flyers ML Har en god følelse på at flakser min snur snart, men satser mindre beløp fram til jeg føler at tippinga sitter igjen!; ) Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Heat +1 Bucks +6.5 Lakers - Spurs Under 193.5 Flyers ML Har en god følelse på at flakser min snur snart, men satser mindre beløp fram til jeg føler at tippinga sitter igjen!; ) Endelig full pott ; ) 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Litt surt med 1 feil på hver av hockey en, men men. Trodde virkelig Rangers skulle klare biffen. Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Prøver meg på to spill denne helgen, ett på den ordinære måten og ett spill hvor jeg selger hjemmeseiere på veddemålsbørs. Bochum - Oberhausen. Første anstendige odds på et formlag, må være Bochum mot Oberhausen i Tysk 2. Bundesliga. Gjestene har tapt syv av ti bortekamper, og hjemmeseier gir rundt 1.42 i odds. Bochum har vunnet sine syv siste kamper. Clyde - Annan Athletic. Et annet lag med stygg tapsrekke, er skotske Clyde i Scottish 3rd Division. Desidert bunnlag, og tap på sine siste seks. Den eneste seieren denne sesongen, var i andre runde tilbake i August. Dagens gjester, Annan Athletic, er ikke akkurat seriens beste, men med 1,80 på borteseier er det kanskje verdt en innsats? Totalodds: 2,60 Når det gjelder bong nummer to, så selger jeg en dobbel bestående av Everton og Napoli. Førstnevnte fordi de har vært elendige med tre seiere på 11 hjemmekamper denne sesongen, og Blackpool taper ikke seks strake kamper. Napolikampen er med rett og slett fordi oddsen er såpass lav, gjestene Cesena spiller mye uavgjort, og når jeg fikk full klaff på Roma og Udinese tidligere i uken, kan det fort bli en pinne til bortelaget i denne kampen også. Eksponeringen blir på 2.1 for denne bongen. Er selvfølgelig verken gård eller grunn som står på spill. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Heat +1 Bucks +6.5 Lakers - Spurs Under 193.5 Flyers ML Har en god følelse på at flakser min snur snart, men satser mindre beløp fram til jeg føler at tippinga sitter igjen!; ) Endelig full pott ; ) Godt jobbet Tipper du svettet godt på slutten av bucks... Kjører en over i Nederland hvor det tradisjonelt er endel mål på BettingadviceBlog.com: 04 Feb: Fortuna Sittard – Zwolle : Over 2.5 | 1.55 @ Bet365 | 20:00 CET Jupiler League (Netherlands) › Fortuna Sittard home: 2-1-7 14-24 › Fortuna Sittard form: 2-0-4 9-15 › Home form: 1-1-4 10-14 › Zwolle away: 7-2-2 22-11 › Zwolle form: 3-1-2 12-6 › Away form: 4-1-1 13-5 Stats from PreMatches.com Fortuna Sittard is 9-1 over at home, scoring 1.40, conceding 2.40. 9 of their last 10 matches are over, averaging 4.40 goals. Fortuna Sittard is 7-0 over 2.5 playing against good teams like Zwolle the current season. Zwolle is 7-4 over away, scoring 2.00, conceding 1.00. 6 of their last 10 matches are over, averaging 3.50 goals. Zwolle is 5-1 over 2.5 playing against poor hometeams like Fortuna Sittard the current season. H2H @ Fortuna Sittard is 3-3 over 2.5 since 2004. Take the over 2.5 and invest with confidence. Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Noen tanker om RBK - Shaktar? Var riktignok et noe pløsete Spartak Moskva trønderne rundspilte i forrige runde i cupen, men de viste likevel noen utrolig gode takter. I dag stiller de mannsterke (noen endringer siden sist) og sikkert fulle av selvtillit. Jeg kan ikke se noen grunn til at Rosenborg ikke skal ta dette oppgjøret seriøst, og oddsen er det ingenting å si på. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 WTF: oddsen på Juan Ignacio Chela har gått fra 1.57 til 4 på bet365??? Stiger hvert minutt jo. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 WTF: oddsen på Juan Ignacio Chela har gått fra 1.57 til 4 på bet365??? Stiger hvert minutt jo. Jepp! Skjønner ikke det der altså.. Helt sykt! Skulle ha spilt like før start.. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Synes også det var merkverdig at oddsen forsatte å være på 3.5 når Chele hadde brutt serven og ledet 2-0. Slike ting pleier jo å gjøre store utslag på liveoddsen. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Synes også det var merkverdig at oddsen forsatte å være på 3.5 når Chele hadde brutt serven og ledet 2-0. Slike ting pleier jo å gjøre store utslag på liveoddsen. Det var jo veldig merkelig! Noe muffens her ja Edit: 1 - 0 til Giraldo.. Endret 4. februar 2011 av DiNozzo Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Tar meg tippepause fram til søndag. Taper alltid på fredag og lørdag. Skal lære av mine feil, og være fornuftig Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Kjipt å være jinxed for life på ukas beste tippedag da Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Dere som har tippet en god stund nå, har dere gått i overskudd? Jeg tipper kun for å gi kampene mer spenning når jeg ser de på TV, altså jeg gjør det ikke for å tjene penger, men hva med dere? Jeg har overført en del kroner til betfair nå og analyserer noen kamper for å finne de med verdi før jeg better, men når det gjelder systemet der, exchange betting, er det ikke da mulig å "lure" folk til å bette feil, når man ved å SELGE odds kan være "ens egen bookmaker"? Hvis man er først ute i noen kamper, samtidig som de er ukjente og du selv har mer informasjon enn andre, da kan man jo forandre oddsen slik at taperen har minst odds, men den sannsynlige vinneren har størst odds? Jeg mener å "manipulere" oddsen nettopp fordi mange better kun på hva den overfladiske oddsen forteller dem. Dette kan man jo utnytte? Noen innvendinger? Bookmakere gjør jo dette de også, de har et matematisk system for å faktiskt tjene på dette, dermed setter de "feil" odds på enkelte kamper med vilje, nettopp fordi de dermed vet hva folk vil bette på. For ikke å snakke om de som virkelig sitter på verdifull informasjon, og da snakker jeg om de italienske seriene hvor mafiaen er koblet inn for å kunne hvitevaske penger blandt annet. Det var jo en kamp for ikke så lenge siden (nå husker ikke jeg hvilke lag det gjaldt eller hvilken serie) hvor bookmakerne hadde satt utrolig lav odds på uavgjort, dvs at kampen var fikset. Uavgjort ble det også. Endret 4. februar 2011 av NicolasDarvas Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Kjipt å være jinxed for life på ukas beste tippedag da Haha ja.. Men er som regel fylla både fredag og lørdag, så er like greit, er halvbrisen Kl 6 begge dagene, så tipping da er ikke det smarteste jeg gjør. Been there done that. Søndag tho... Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Dere som har tippet en god stund nå, har dere gått i overskudd? Jeg tipper kun for å gi kampene mer spenning når jeg ser de på TV, altså jeg gjør det ikke for å tjene penger, men hva med dere? Jeg har overført en del kroner til betfair nå og analyserer noen kamper for å finne de med verdi før jeg better, men når det gjelder systemet der, exchange betting, er det ikke da mulig å "lure" folk til å bette feil, når man ved å SELGE odds kan være "ens egen bookmaker"? Hvis man er først ute i noen kamper, samtidig som de er ukjente og du selv har mer informasjon enn andre, da kan man jo forandre oddsen slik at taperen har minst odds, men den sannsynlige vinneren har størst odds? Jeg mener å "manipulere" oddsen nettopp fordi mange better kun på hva den overfladiske oddsen forteller dem. Dette kan man jo utnytte? Noen innvendinger? Bookmakere gjør jo dette de også, de har et matematisk system for å faktiskt tjene på dette, dermed setter de "feil" odds på enkelte kamper med vilje, nettopp fordi de dermed vet hva folk vil bette på. For ikke å snakke om de som virkelig sitter på verdifull informasjon, og da snakker jeg om de italienske seriene hvor mafiaen er koblet inn for å kunne hvitevaske penger blandt annet. Det var jo en kamp for ikke så lenge siden (nå husker ikke jeg hvilke lag det gjaldt eller hvilken serie) hvor bookmakerne hadde satt utrolig lav odds på uavgjort, dvs at kampen var fikset. Uavgjort ble det også. Dessverre ikke så god tid nå, men til litt inspirasjon, Billy Walters på 60 minutes: http://www.youtube.com/watch?v=WVQDHOyi9MU Ellers er jo Midas skapt også: http://www.wired.com/magazine/2010/11/ff_midas/all/1 Selv driver jeg SportsProfit.com og har bra profit som alle kan nyte godt av. Bruker kun tall for å vinne, men jeg spiller kun for å tjene penger langsiktig. 1 Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg hadde faktisk ikke ønsket meg et liv som Walters, jeg tviler sterkt på at fyren kan se på sport kun for underholdningens skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå