Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Har ennå bare lagt inn dagnes lille luring med 10kr i innsats.

Når City kan score seks ganger mot Portsmouth bør de klare å hente inn 1-0 i denne kampen.

Chelsea spilte svakt mot United i 1.omgang, men skjerpet seg i andre og spilte bra. I følge tv2 er både Drogba og Ballack med da disse trenger kamptrening og de vil nok prøve å vise at de fortjener en plass i start elleveren.

Det er semifinale i cupen, Molde har alt å vinne mens Stabæk fremdeles har seriegullet å tenke på. Mener at 4,50 for uavgjort fortjener en plass på dagens lure bong.

Lokaloppgjør i Laliga Getafe - Atlético Madrid ingen spesielle grunner til at jeg setter borte her annet enn at Atlético har statistikken for de siste årene på sin side.

Kommer tilbake senere med de mere seriøse bongene.

post-83475-1222273647_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Kjører litt mindre safe idag:

82. Brighto-Mac 1-0 B 2,30 On 20:45

84. Newcast-Tottenh B 2,35 On 20:45

85. Blackbu-Everton B 2,80 On 21:00

-

Total odds: 15,13

Mulig premie: 303,-

79. Aston V-Qpr H 1,35 On 20:45

86. Getafe-Atl Mad B 2,35 On 21:00

99. Våleren-Odd B 5,10 To 19:00

-

Total odds: 16,18

Mulig premie: 162,-

Supertips: 5,10 i odds på Vålerenga - Odd, sikkert mer på andre bettingsider. Vålerenga har formsvikt, Odd har ingenting å tape.

Lenke til kommentar

hehe, er tragisk. Er ikke alltid det hjelper å ha mye penger i kassen nei.

Noen som tørr å satse på odd i morgen da? Unibet gir 5,00 i odds. Vålerenga har jo 1-2-3 på de seks siste mot Odd som har 3-1-2. Virker som at Odd er i bra driv og har en reell (leif) sjanse til å stikke av med seieren. Eller?

Lenke til kommentar

Jaja, Real Madrid 6-1 Sporting Gijon og det er fortsatt en halvtime igjen av kampen. Det tipser sitter nå ihvertfall. :D

Edit: Dagens regnskap ... satset totalt 6*50, og vant igjen 5.95*50, så var vel ikke så altfor ille.

Edit 2: Vålerenga - Odd Grenland UB til 2,27 hos NordicBet er jo fristende.

Endret av stonebro
Lenke til kommentar

Ikke mye interesant å spille på i dag, men er er to små bonger som jeg har lagt inn.

Det virker som at Valencia nærmer seg ett bra driv, og skal de heve seg fra den dårlige sesongen i fjor bør de slå Malaga.

Almeria er i god form med 4-1-0 på de seks siste, blir en tett og jevn kamp men satser på at det tipper Almeria sin vei.

Har tippet Odd med 0-1 handycap, samme som UB. Odd er i bra form i motsetning til Vålerenga som har slitt i det siste. Odd er vel så godt som klar for opprykk og VIF har vel ikke annet enn cupen å spille for. Blir nok en gjevn kamp som fort kan gå mot ekstraomganger.

post-83475-1222354654_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Må innrømme jeg tenker mye i de samme baner.

Fant et godt spill hos NordicBet som jeg foreløpig setter mine sedvanlige 50 kroner på.

Vålerenga - Odd Grenland (Pause) U 2,45.

Litt bingo kanskje, men greit å satse på at Odd holder fortet (evt. VIF holder fortet :D) til pause. Ble jo 0-0 mot Aalesund i sist kamp for VIF, mens Odd haltet seg til en 3-2 seier hjemme over Moss, så ser ikke bort fra at begge lagene blir stående å stange i første omgang.

Skal komme med insights rundt kampene i Primera når det nærmer seg avspark. Må rote opp litt mer info først, er mange i utgangspunktet jevne kamper i kveld.

Lenke til kommentar

Pass på Valencia i kveld. De mangler mange spillere til denne kampen. Ser ikke bort fra at HU kan gi bra utbytte i den kampen.

Unngår spill på den selv, istedet satser jeg på en dobbel og en singel.

Real Valladolid - Almeria U 3,20

Har alltid brukt å være tett og jevnt i tilsvarende møter. Valladolid er sterke hjemme, noe de beviste med 2-1 seieren over Atletico, mens Almeria er i meget god form med 4-1-0. Helt åpen kamp, 3,20 på U er spillbart.

Mallorca - Numancia H 2,00

Mallorca har mistet mange bra spillere foran denne sesongen, og må nok vinne slike kamper som denne hjemme for å holde seg noenlunde unna streken på sikt. Numancia har spilt godt i flere kamper, men har sjelden marginene med seg. Kan fort bli en overraskelse her, men Mallorca er normalt sterke hjemme på øya.

Mallorca - Numancia (Under/Over: 2.5) Under 1.60

Begge lag scorer veldig lite mål om dagen, hhv. 1.2 og 0.6 i snitt pr. kamp de siste 5 kampene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...