Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Almería - Barcelona (1.30 NT)

Spansk cup dette her. Barcelona leder serien med 58 poeng og har seks seire på sine seks siste kamper i serien. Almeria ligger på nest nederste plass på tabellen med 17 poeng og en seier og en uavgjort på sine siste seks. Det ble 5-0 til Barcelona i motsatt oppgjør for en uke siden. Dette vinner Barcelona uten problem.

Roma - Brescia (1.18 NT)

Italiensk serie A. Topp mot bunn dette her. Roma ligger på femteplass på tabellen med 38 poeng, ti poeng bak og to kamper mindre spilt en serieleder AC Milan. De har fem seire på sine siste seks kamper. Brescia befinner seg på nest nederste plass på tabellen med 18 poeng og har en seier på sine siste seks spilte. Denne skal Roma vinne.

Bari - Inter (1.38 NT)

Italiensk serie A. Igjen topp mot bunn. Inter ligger på fjerdeplassen, de har som Roma 38 poeng, ti poeng opp til AC Milan, men har to kamper mindre spilt. De har fem seire på sine siste seks. Motstander Bari er sist på tabellen med 14 poeng. De har en seier og en uavgjort på sine siste seks. Inter vinner denne. Denne spilles torsdag(!).

Spiller disse i en trippel og klarer egentlig ikke se for meg at denne ikke går inn. Tre topp mot bunn kamper med favoritter som er i form og scorer mye mål. Trippelen gir 2.12 i odds hos Norsk Tipping.

Lenke til kommentar

Angrer på at jeg satset på Newcastle nå, det virker som en umulighet, men har trua bare, noe sier meg at de vil gjøre en bra jobb i kveld.

Noen andre som opplever at betfair ringer to ganger om dagen eller? Utrolig irriterende. +44 nummer også, gidder ikke betale for deres spørreundersøkelser jeg, spesielt ikke når de er slike regelryttere som gjør det vanskelig for meg å overføre penger.

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...