DiNozzo Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Derby - Ipswich Jimmy Bullard scorer mål til 5 i odds hos Bet365 syntes jeg er et meget fint spill i aften! Bullard kommet på lån til Ipswich, fra Hull, han er en god spiller og burde holde et høyt nivå, i divsjonen under den han er vant til. 3 units Der gikk Bullard inn! Grattis! Lenke til kommentar
Brad Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Takk, takk. Var ikke lange tiden det tok. Resten av kvelden ser mørk ut for min del Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Vet ikke helt om jeg tør å poste noe tips her inne om dagen... Men er like greit, så får dere selv bedømme om det er verdt og følge Arsenal - Everton Both Teams to Score @ 1.70 2.5 units West Bromwich - Wigan Both Teams to Score @ 1.77 2.5 units Villa to Score against United? NO @ 1.80 1 unit Happy hunting Greit overskudd dette. Bommet på United, men var jo liten innsats der. Kommer tilbake med nattkamper snart Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Synd at WBA underpresterer, gjør at jeg går såvidt i minus istedenfor veldig i pluss, men venter spent på @lex's tips for natten, nå snur det ;D Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Objekt 1: AC Milan - Lazio (DnB) [1,16] Objekt 2: Watford - Crystal Palace (DnB) [1,25] Objekt 3: Manchester United - Aston Villa [1,33] Objekt 4: Aberdeen - Celtic [1,45] Objekt 5: Queens Park Rangers - Portsmouth [1,55] Total odds: [4,33] :D Endret 1. februar 2011 av DiNozzo Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Ikke verst den der DiNozza. Men hvordan forsvarer du Milan DnB til 1.16 i odds? Endelig NHL gametime! Sett meg ut to picks foreløpig som har god value: Bruins ML @ 1.87 3/5 units Coyotes ML @ 2.29 2/5 units Får se om jeg slenger på en kamp til, men disse to er virkelig å anbefale Endret 1. februar 2011 av *@lex* Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Ikke verst den der DiNozza. Men hvordan forsvarer du Milan DnB til 1.16 i odds? Endelig NHL gametime! Sett meg ut to picks foreløpig som har god value: Bruins ML @ 1.87 3/5 units Coyotes ML @ 2.29 2/5 units Får se om jeg slenger på en kamp til, men disse to er virkelig å anbefale Hehe! Takk for det.. Var vel bare for å komme over 4 i odds Men fant fort ut at det kunne gått feil med den kampen! Så aldri mer så lav odds! Men traff veldig godt med de to DnB'ene! Hva betyr ML? Edit: Bruins = Boston Bruins? Coyotes = Phoenix Coyotes? Endret 1. februar 2011 av DiNozzo Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Ikke verst den der DiNozza. Men hvordan forsvarer du Milan DnB til 1.16 i odds? Endelig NHL gametime! Sett meg ut to picks foreløpig som har god value: Bruins ML @ 1.87 3/5 units Coyotes ML @ 2.29 2/5 units Får se om jeg slenger på en kamp til, men disse to er virkelig å anbefale Hehe! Takk for det.. Var vel bare for å komme over 4 i odds Men fant fort ut at det kunne gått feil med den kampen! Så aldri mer så lav odds! Men traff veldig godt med de to DnB'ene! Hva betyr ML? Burde aldri slenge på en kamp, bare for å komme over en viss odds. I´ve learned the hard way Moneyline - Inkludert overtime og penalties Boston og Phoenix ja Endret 1. februar 2011 av *@lex* Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ikke verst den der DiNozza. Men hvordan forsvarer du Milan DnB til 1.16 i odds? Endelig NHL gametime! Sett meg ut to picks foreløpig som har god value: Bruins ML @ 1.87 3/5 units Coyotes ML @ 2.29 2/5 units Får se om jeg slenger på en kamp til, men disse to er virkelig å anbefale Hehe! Takk for det.. Var vel bare for å komme over 4 i odds Men fant fort ut at det kunne gått feil med den kampen! Så aldri mer så lav odds! Men traff veldig godt med de to DnB'ene! Hva betyr ML? Burde aldri slenge på en kamp, bare for å komme over en viss odds. I´ve learned the hard way Moneyline - Inkludert overtime og penalties Boston og Phoenix ja Jepp, er nok ikke så lurt å bare slenge på en nei! Okey, kanskje jeg skulle prøvd en liten lapp med seier til Boston og Phoenix! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Sikler veldig på Under 5.5 i Caps - Canadians kampen. Tanker? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Dagens tre Bruins ML Coyotes ML Under 5.5 Caps - Canadians. All singles Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Spilte Bruins og Coyotes sammen jeg.. kan bli spennende da isåfall! Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hva tror dere om City og Tottenham i morgen? Vurderer å satse relativt mye (for meg å være) på en dobbel der. Innspill? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 To vanskelige bortekamper. Tottenham kommer fra et 4-0 tap i FA-cupen og et dårlig overgangsvindu. City har ikke vært i superform i det siste. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jaja, 3 av seks bonger gikk inn i dag, tilbakebataling på 240%. Hadde det ikke vert for at @lex har knekt selvtilitten min så skulle jeg ha postet dem her Neida. Det var noen gode tips, men noe var også Hockey som er ganske åpent. Ivertfall svensk og finsk. Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hva tror dere om Blackpool - West Ham og Fulham - Newcastle? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Hva tror dere om Blackpool - West Ham og Fulham - Newcastle? Both teams to score i Blackpool - West Ham i hvertfall. Fulham burde også kunne slå Newcastle, til en veldig god pris EDIT: Første kamp inne, Bruins 3-2 EDIT 2: Fulham win to nil @ 3.00 er et meget bra spill¨ EDIT 3: Der satt under 5.5 caps - canadians Come on Coyotes Endret 2. februar 2011 av *@lex* Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Hva tror dere om City og Tottenham i morgen? Vurderer å satse relativt mye (for meg å være) på en dobbel der. Innspill? Spurs er vanskelig å spille i morgen. Føler at Both teams to score er det beste valget. City derimot er U et godt alternativ. Evt under 2.5 mål. (HU er til rundt 2.00, ikke så dumt det heller) Da legger jeg meg endelig, med coyotes up by 2. Endret 2. februar 2011 av *@lex* Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 meeeh, hvorfor telles OT med i over/under =( Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hva skal folk spille på idag? Tenker selv på Bolton, men vil ha en til i en dobbel. Forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå