Mr.SS Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Må begynne å følge denne tråden litt, virker som mange har bra med peilig her. Har vunnet ca. 175kr på oddsen i dag. Men hva skjer med bongen hvis en kamp blir utsatt? Blir kampen satt i 1? (NorskTipping) Har noen forøvrig ett bra og enkelt sted å tippe, bortsett fra Norsk tipping? Synes UniBet fungerer veldig fint! Helt ok selskap, men Bet365 har 100% innskuddsbonus på opp til 1000 kroner. Og de har alt du kan tenke deg av spill, samt flink til å gi deg nye bonustilbud. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 men Bet365 har 100% innskuddsbonus på opp til 1000 kroner Det har Unibet også. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 I forhold til Nordicbet, hvordan er det å ta ut penger fra andre siter, som Unibet, Bet365 etc. Hos Nordicbet så kan du både sette inn penger med visa og ta ut ved å skrive bankkontonr + swift, har pengene på konto etter noen dager. og det første utaket i månedne er gratis, bortsett fra det så er det 10kr per gang elns. Slipper å bruker moneybookers osv. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 No offence Alex, men vi tippa på Lakers eller? Kanje jeg bare skal krysse av motsatt på det du velger? Til Alex sin støtte, så var Lakers og Denver i mine øyne også "sikre" seiere inatt. Det vanskelige med NBA sesongen er at det er 82 kamper, og spesielt de store laga kjører på med 80% mot de mindre noen ganger. Lakers så jeg på som "sikker" fordi Celtics har svingt mye frem og tilbake i det siste og ikke opparbeidet noe særlig til streak, men når jeg tenker meg om har det for det meste skyldtes back-to-back kamper hvor Celtics har vært svake i år. Hadde nok tippa på de to, hadde det ikke vært for at jeg sovna Nei, Play-off er nok mye lettere. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jada, jeg bare tøyser med han. Glad for tipsene jeg. Vurderer å ta en pause fra tippingen, gått dårlig i det siste. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Dagens dobler: 1. FC Augsburg - VfL Bochum under 3.5 mål 1.28 2. Almere City FC - Sparta 2 1.62 Samlet odds: 2.07 Racing Santander - Valencia over 1.5 mål 1.30 Almere City FC - Sparta halvtid 2 2.05 Samlet Odds: 2.67 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Bochum 2 Vanelcia2 Bochum 2 1-0 Valencia 2 De 2 siste før pausen. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Forøvrig utrolig stille her idag Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jepp, var veldig stille. tipset over gjelder ikke til "pause" men min tippe pause, bare så det er avklart. Derfor er den litt wild også, siste rest på kontoen. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Er ikke rart det er stille her når man ser på utvalget. Eneste kampen jeg vurderer i dag er Racing Santander v Valencia. Heller mest mot borteseier. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Guttorm: Du har hatt utrolig uflaks som begynte å følge meg de siste dagene. Begynte å gå i minus med engang du slang deg på... So.. kan ikke du droppe av lasset og ikke følge meg mer? haha Bosna: Ja, det er veldig vanskelig. Lakers rota jo noe sykt. Så mange turnovers at jeg kunne begynt og grine.. Men jeg dekte meg opp litt med Warriors og Suns tho. Tørte ikke å legge ut tipset her Ikke mye action i kveld. Får vente til i natt. Er kjipt at NHL har en liten pause atm. Er jo der pengene er og hente på denne tiden av sesongen. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Valencia DnB Frosinone - Atalanta Under 3.0 Go go Uflaksen min må vel snu snart? (guttorm: Stay away! ) Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Valencia DnB Frosinone - Atalanta Under 3.0 Go go Uflaksen min må vel snu snart? (guttorm: Stay away! ) Skal jeg følge deg på denne da? Forhåpentligvis bringer ikke jeg noe ulykke! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hehe, tenkte tanken jeg også. Jeg bringer uflask. Faktisk har jeg tapt mye penger på deg, snill du Nei, det er bare 3 av kupongne jeg har spilt på. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Kjører singel på Valencia, bør gå den! Statistikken sier at det ikke vil bli målrikt. Kanskje 0-1. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Edit: Den meldinga skulle i Liverpool-tråden. Endret 31. januar 2011 av DiNozzo Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Tror du blander trådene nå DiNozzo, eller har du betta? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Sport: College Basketball Kamp: Northern Colorado Bears @ Northern Arizona Lumberjacks Når: Mandag 31 Januar, 8:30 pm (USA Tid) Tips: 3 units ATS: Northern Arizona Lumberjacks -3 (1.84 @ Pinnacle) Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Tror du blander trådene nå DiNozzo, eller har du betta? Hehe! Blandet nok gitt! Dagen idag har jo vært helt syk for LFC supportere! Huff.. Vurderte å spille litt idag, men fant ut at det var like greit å vente til det blir litt mer å bette på! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Mitt spill ikveld, noe jeg satt sammen like før kampstart. 2 av 3 må inn for å gi premie. Almere City FC - Sparta Rotterdam 4.00 3-1 Go Ahead Eagles - BV Veendam 3.15 0-0 Havre AC - Chateauroux 1.80 1-0 Endret 31. januar 2011 av ekwathne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå