Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

United kan fort stille et bra lag ja. Samtidig møter de jo PL-motstand, og stiller garantert ikke sitt beste mannskap.

Ser også på Leeds United - Hartlepool H som et bra spill, 1.65 hos NordicBet her.

Liverpool bruker aldri å bli slått ut så tidlig av noen som helst turnering, og møter en høyst middelmådig motstander i Crewe, som har tapt alle bortekamper denne sesongen med minst to mål. Vurderer derfor Liverpool - Crewe (0-2) H til 2.40 i odds.

Arsenal - Sheffield United (0-1) H til 2.22 er også bra. Tror dette blir dagens dobbel for min del.

Endret av stonebro
Lenke til kommentar
Sitter å vurderer om jeg skal bytte side til tipping. Betsson har ikke de høyeste oddsene, og mangelen på handikap-spill er skuffende. Nordic Bet ser veldig bra ut.

Kan anbefale sterkt Betsafe.com !

Veldig bra side, ikke så mye norsk som Nordicbet, men den har alle norske spill som er verdt å nevnes.

Pene odds, ser at Nordicbet har noe høyere av og til, men det slår tilbake på andre kamper hvor Betsafe råder høyest.

Ta siden du liker layouten på best :p

Lenke til kommentar

Hvordan er det med utbetalingene hos BetSafe? Går det greit uten styr (oppgi forskjellige bankkoder, sende inn kopier av pass etc.)? Tar det lang tid fra man ber om utbetaling til pengene er på konto?

NordicBet er veldig greie på begge punkter, som er mye av grunnen til at jeg har holdt meg der. Har hørt mye rart vedr. utbetaling hos en del andre bookies.

Lenke til kommentar
Hvordan er det med utbetalingene hos BetSafe? Går det greit uten styr (oppgi forskjellige bankkoder, sende inn kopier av pass etc.)? Tar det lang tid fra man ber om utbetaling til pengene er på konto?

NordicBet er veldig greie på begge punkter, som er mye av grunnen til at jeg har holdt meg der. Har hørt mye rart vedr. utbetaling hos en del andre bookies.

Er ikke noe styr, du trykker bare på utbetal også får du tre valg:

-Banktransfer min. 100kr maks 150 000kr. iløpet av 3 virkedager

-Netteller min 250kr maks 40 000krkr. Behandles neste dag

-Moneybookers samma som Netteller.

Lenke til kommentar

Dagens tips. 50 i innsats pr. spill.

Stabæk - Molde (0-1) H 2,05

Stabæk røk på et forsmedelig 1-4 tap mot Viking etter en feilaktig utvisning i helgas runde, mens Molde vant 3-1 borte mot Lyn, et sterkt resultat. Skjønsberg er ikke suspendert i denne kampen, og spiller sannsynligvis. Hoseth tilbake for MFK. Spiller HC+1 her siden Stabæk vant hele 6-0 i siste hjemmekamp, og de er nok hevnlystne etter tapet på Søndag.

Brighton - Manchester City B 1,50

Brighton på 13. plass i League One, men har ikke vunnet en kamp på snart en måned. City storspilte i 6-0 seieren over Pompey sist helg, og har nå tre strake seire dersom vi teller UEFA-cupkampen i midtuken. City kan nok stille et meget bra lag her selv om noen spillere får hvile.

Portsmouth - Chelsea B 1,65

Pompey med et forferdelig tap i sist runde. Chelsea var også veldig dårlige lenge mot ManUtd, men tok mer over etterhvert og reddet ett poeng. Skal ikke undervurdere et revansjesugent Portsmouth her, men de har mange spillere ute i denne kampen, jeg nevner i fleng: Jermaine Defoe, Sean Davis, Diarra, Sol Campbell, Diop. Chelsea på sin side sannsynligvis uten Essien, Carvalho, Deco, Ballack og Drogba. Fremdeles kan de stille et klart bedre lag enn Portsmouth her.

Lazio - Fiorentina UB 1,47

Fiorentina fikk notert tre poeng sist runde, mens Lazio tapte 1-4 for Milan borte. Fiorentina har det sterkeste laget, og brukbar form, blant annet med et sterkt resultat og godt spill hos hjemmesterke Lyon (en kamp de absolutt burde vunnet) i CL. Lazio har også god form med to seire og ett tap i serien. Gir Fiorentina fordelen her til spillbar odds.

Genoa - AS Roma HU 1,45

Genoa er et lag jeg tror kommer til å skape hodepine for flere antatt bedre klubber hjemme denne sesongen. Roma har i tillegg startet dårlig, og har fremdeles noen navn ute med skade så som Aquilani og Baptista. Genoa har ingen problemer med laget.

Barcelona - Real Betis (0-1) H 1,68

Barca rundspilte Gijon i sist runde og vant hele 6-1, mens Betis holdt fortet og kom fra derbyet mot Sevilla med et 0-0 resultat. Statistikken er tung i Barcas favør her; gjestene har ikke vunnet mer enn 4 av 45 oppgjør lagene imellom på Camp Nou, og den siste seieren kom i 97/98-sesongen, på det tidspunkt da ligagullet allerede var havnet i Barcelona. Med 9 mål på sine siste 2 (!) kamper antar jeg at Barca har funnet scoringsformen, og de kan i tillegg stille et nærmest skadefritt mannskap. Tror dette blir en ny klar seier. 3-0 i tilsvarende oppgjør i fjor.

Real Madrid - Sporting Gijon (0-2) H 2,30

Nok et handikapspill. Gijon tapte som nevnt 1-6 for Barcelona i sist runde, men Real programmessig vant 2-0 borte mot Racing. Real har helt klart funnet formen fremover på banen; og i sist kamp så det også ut som om det satt bedre bakover på banen enn i 4-3 seieren over Numancia i siste hjemmekamp. Gijon er i mine øyne det dårligste laget i Primera, og har da heller ikke tatt et eneste poeng så langt med 5-12 i målforskjell. Real er nok det beste laget i ligaen, så dette bør bli en veldig klar Real-seier.

Villareal - Racing Santander H 1,60

Villareal på delt førsteplass etter en solid serieåpning. Racing med 0-2-1 så langt, og var meget heldige som fikk med seg ett poeng mot Barcelona i siste bortekamp. Imponerte heller ikke i UEFA-cupen med en haltende 1-0 seier over finske Honka. Dette tror jeg Villareal greier såpass greit at handikapspill kan vurderes, men pass opp: Villareal scorer vanligvis ikke mange mål.

Endret av stonebro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...