Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dallas og Canucks satt den. Jeg liker bedre og tippe på NHL faktisk. Og vil selv tro at jeg er bedre der :p

Men uff.. Thunder -5 og Suns -7 gikk jo kjempe bra :p

Haha:P 3/4 gikk inn for meg i NBA inatt, men spilte to dobler så var bare den ene som gikk inn.

Kanskje jeg skal følge noen av NHL tipsene dine fremover :cool:

Lenke til kommentar

Lite fotball i dag.

Ajax - NAC Breda 1 burde hvertfall være en grei kamp, men må ha noe mere å spille på enn bare den.

Tenker å kombinere den med Usbekistan - Sør Korea 2 tl 1.60

Dette er kvartfinalen i asiamesterskapet. Sør Korea røk i semien på straffer etter 2-2 mot Japan, mens Usbekistan tapte hele 6-0 i sin semifinale mot Australia. I gruppespillet spilte Sør Korea 1-1 mot Australia. Virker som et bra pick til en god odds, IMO

EDIT: Tror ikke jeg tar med Ajax, da de har levert dårlige resultater i det siste. Må finne en annen kamp

EDIT 2: Mulige picks for dagen:

Sør korea til 1.60

Ankaragucu til 1.47

Juventus - Roma under 3.5 til 1.30

Hvis dagens 3 NBA kamper er "straight forward", med seier til Miami, Boston og Mavericks, er det en 3.54 oddser.

Endret av Bosna
Lenke til kommentar

Lite fotball i dag.

Ajax - NAC Breda 1 burde hvertfall være en grei kamp, men må ha noe mere å spille på enn bare den.

Tenker å kombinere den med Usbekistan - Sør Korea 2 tl 1.60

Dette er kvartfinalen i asiamesterskapet. Sør Korea røk i semien på straffer etter 2-2 mot Japan, mens Usbekistan tapte hele 6-0 i sin semifinale mot Australia. I gruppespillet spilte Sør Korea 1-1 mot Australia. Virker som et bra pick til en god odds, IMO

EDIT: Tror ikke jeg tar med Ajax, da de har levert dårlige resultater i det siste. Må finne en annen kamp

EDIT 2: Mulige picks for dagen:

Sør korea til 1.60

Ankaragucu til 1.47

Juventus - Roma under 3.5 til 1.30

Hvis dagens 3 NBA kamper er "straight forward", med seier til Miami, Boston og Mavericks, er det en 3.54 oddser.

Kamp om 3 plassen i asiamesterskapet og spilles ikke før i morgen ettermiddag. Bare sånn for å klare opp det :) Ellers er jo over 2.5 mål til 2.00 hos Stan James en mulighet dersom du liker Usbekernes forsvar...

Lenke til kommentar

Ja, det stemmer, skrev feil. Retta det opp nå.

Har forsåvidt spilt en dobbel med Sør Korea og Juve - Roma under 3.5

Kjører det samme idag.

Edit: sør-korea var vist i morgen, da blir det noe annet

Crap, så mange feil jeg har gjort idag a. Sto nok opp litt for tidlig.. Da blir det ikke no betting før NBA på meg, tror jeg...

Lenke til kommentar

Kjører litt hockey i dag. Ikke veldig sikkert, men i mangel på noe bedre:

Frölunda HC - Timrå IK 1

Djurgården - Södertälje SK 2 (god odds hos NT.)

HV 71 - MODO Hockey 1

Stavanger - Storhamar (0-1) 1

Djurgården - Södertälje SK 2

Färjestads BK - Brynäs (0-1) 1

Frölunda HC - Timrå IK - over/under 5,5 mål 1

HV 71 - MODO Hockey - over/under 5,5 mål 1

Stavanger - Storhamar 1

Vålerenga - Rosenborg IHK (0-1) 1

Lillehammer - Stjernen (0-1) 1

Frölunda HC - Timrå IK 1

Djurgården - Södertälje SK 2

HV 71 - MODO Hockey 1

Lenke til kommentar

Kjip dag, lite å spille på. Vurderte under 3,5 i Juventus v Roma, men resultatet ble 2:3 forrige gang lagene møttes i Coppa Italia. Jeg vet heller ikke hvilke lag som stilles, samt hvor hardt lagene satser på denne cupen.

Ville gått for bort teams to score. Begge lag satser på cupen i Italia. Er veldig stort, større en fa cupen i England. Roma vinner nok denne kampen, så kanskje satse på de?;) bra odds

Lenke til kommentar

Ser sånn ut ja :) eller 64266kr for å være nøyaktig, nybegynner flaks :)

Og jeg som trodde jeg var veldig heldig som nybegynner når jeg vant 200 kroner :whistle:

Btw: Ser oddsen.nu har tro på Manglerud Star idag, hva tror dere om det?

Endret av DiNozzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...