LowBalls Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Bobcats +1 Flyers ML Lightning ML Penguins ML Lakers Go go Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Bobcats +1 Flyers ML Lightning ML Penguins ML Lakers Go go Spiller du lakers med HC eller ikke? Og herregud for en opphenting fra ManUTD som gjør at trippelen går inn Endret 25. januar 2011 av justinvernon Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Bobcats +1 Flyers ML Lightning ML Penguins ML Lakers Go go Spiller du lakers med HC eller ikke? Og herregud for en opphenting fra ManUTD som gjør at trippelen går inn Akkurat nå så driter jeg i det. Jeg dro til en kamerat, var der 18.45. Satt meg ned, skulle sette inn penger og spille den opprinnelige trippelen. Men neida, glemt kort details og korte ligger hjemme. Greit nok tenker jeg, da tar jeg heller over 2.5 i united og over 2.5 i villa. Men neida, jeg tenker over det og kommer fram til at United, Villa DnB og Arsenal 1/1 er det beste. Så ser jeg på Arsenal kampen, 1 i tverra + mange fler sjanser i første omgang. De vinner jo seff 3-0.. Men ingen mål i første omg. Skulle sette 3000kr i dag, litt høyt for meg og være, men shit au tenkte jeg. Dette går. Og det hadde gått, hadde det ikke vært for elendig tankegang av meg + et udugelig Arsenal lag foran mål.. Tror jeg tar meg en pause nå, samma hvordan det går i natt. Går sikkert til helvette. Samma som jeg tenkte igår, mine 3 gikk inn, men sportsprofit snøyt meg for 15000kr. Så totalt tap 2 dager? Altfor mye. Og med ettertanke, er det egentlig min skyld siden jeg ikke har holdt meg til dobbler og singler som jeg gjorde før. Man blir for ivrig og da går det som oftest galt, selv om jeg har truffet på en del. EDIT: uten HC forresten. Men ville ikke spilt kampene, bare et desperat forsøk på å hente inn igjen litt penger. Treffer vel bare på 1 eller no. EDIT: Kan legge til at jeg tenkte og ta Forrest eller Luton i stedet for Arsenal i tillegg. Ser nå at de vant. High five! Endret 25. januar 2011 av *@lex* Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Herre jemini, Manu snudde det Får bare håpe det går veien i den siste kampen imårra. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Bobcats +1 Flyers ML Lightning ML Penguins ML Lakers Go go Spiller du lakers med HC eller ikke? Og herregud for en opphenting fra ManUTD som gjør at trippelen går inn Akkurat nå så driter jeg i det. Jeg dro til en kamerat, var der 18.45. Satt meg ned, skulle sette inn penger og spille den opprinnelige trippelen. Men neida, glemt kort details og korte ligger hjemme. Greit nok tenker jeg, da tar jeg heller over 2.5 i united og over 2.5 i villa. Men neida, jeg tenker over det og kommer fram til at United, Villa DnB og Arsenal 1/1 er det beste. Så ser jeg på Arsenal kampen, 1 i tverra + mange fler sjanser i første omgang. De vinner jo seff 3-0.. Men ingen mål i første omg. Skulle sette 3000kr i dag, litt høyt for meg og være, men shit au tenkte jeg. Dette går. Og det hadde gått, hadde det ikke vært for elendig tankegang av meg + et udugelig Arsenal lag foran mål.. Tror jeg tar meg en pause nå, samma hvordan det går i natt. Går sikkert til helvette. Samma som jeg tenkte igår, mine 3 gikk inn, men sportsprofit snøyt meg for 15000kr. Så totalt tap 2 dager? Altfor mye. Og med ettertanke, er det egentlig min skyld siden jeg ikke har holdt meg til dobbler og singler som jeg gjorde før. Man blir for ivrig og da går det som oftest galt, selv om jeg har truffet på en del. EDIT: uten HC forresten. Men ville ikke spilt kampene, bare et desperat forsøk på å hente inn igjen litt penger. Treffer vel bare på 1 eller no. EDIT: Kan legge til at jeg tenkte og ta Forrest eller Luton i stedet for Arsenal i tillegg. Ser nå at de vant. High five! Jævelig kjipt Alex...Men det går opp og ned, hvertfal når man driver så aktivt som deg. Er nok smart å stoppe litt når det har begynt å gå nedover,men selv om det er kjett nå, kommer det nok mange flere oppturer fremover Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Jævlig surt, Alex... Spilte trippelen og den gikk inn, men spilte bare et veldig lite beløp for underholdningens skyld. Satte også usle 30 kr på Backpool - Man Utd: 1/2 og Villa DNB... kan ikke klage på at en lapp gikk inn, men bare synd jeg var så beskjeden i kveld. EDIT: Prøver også tipsene dine i en femling. Endret 25. januar 2011 av datating Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Boston Celtics - Cleveland Cavaliers +17 2 Carmello Anthony over 33 points + rebounds Samlet Odds: 2.97 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Synd Alex, selv gjort den tabben alt for mye, satser alt på "sikre kamper" og taper alt.. Hvordan går det med sportsprofit for tiden? Hvis man tenker på å sette 1000kr på hvert bet, hvor stor startkapital bør man ha sånn ca? Deres erfaringer med sportsprofit? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Bobcats +1 Flyers ML Lightning ML Penguins ML Lakers Takk, den satt! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Etter å ha fått ut litt aggressjon igår, gjorde det utrolig godt, å kunne våkne med full pott. Prøver meg på disse to idag: Gaziantepspor Rangers Ekwathne: Jeg ville hatt 20 000 som startkapital, hvis du skal starte med 1000kr per kamp. Kanskje litt mer også. 30? Kjensen får nesten svare på hva han mener Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Bobcats +1 Flyers ML Lightning ML Penguins ML Lakers Takk, den satt! Var du litt mindre beskjeden i natt da? Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Synd Alex, selv gjort den tabben alt for mye, satser alt på "sikre kamper" og taper alt.. Hvordan går det med sportsprofit for tiden? Hvis man tenker på å sette 1000kr på hvert bet, hvor stor startkapital bør man ha sånn ca? Deres erfaringer med sportsprofit? Kommer an på hvilken risiko man ønsker. Kan man spille helt på kanten av risiko så holder nok 10k, mens skal man være bra safe så hadde jeg sagt 100k. En tusenlapp på hver kamp i 2011 hadde gitt ca 7209kr i pluss til nå (116.77% tilbakebet). Er kanskje ikke superspennende for de som ønsker action hver dag og MÅ ha en trippel hver natt, men det blir penger av det. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Takk Alex, du redda hele innsatsen i går. Så istedet for å tape 600kr, så gikk jeg 20 kr i pluss. Jeg tok de 3 uten ML. Skal prøve å dele tipsene mine litt oftere jeg også, var bare at det gikk så dårlig en stund. Dog går det mye bedre nå, forutenom i går. Edit: Noen som vet hva slags cuper som går i de forskjellige landene i dag, hvor mye de betyr etc? Jeg begynner rolig med disse 2 H. Stabæk - Flint 1 Växjö Lakers - Leksands IF 1 Endret 26. januar 2011 av guttorm Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Etter å ha fått ut litt aggressjon igår, gjorde det utrolig godt, å kunne våkne med full pott. Prøver meg på disse to idag: Gaziantepspor Rangers Ekwathne: Jeg ville hatt 20 000 som startkapital, hvis du skal starte med 1000kr per kamp. Kanskje litt mer også. 30? Kjensen får nesten svare på hva han mener Har jo også barcelona idag, de 2 kampene der + barcelona, fin trippel det Edit: Gaziantepspor er vell ikke akkurat en sikker kamp? Endret 26. januar 2011 av tempozzz Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Bobcats +1 Flyers ML Lightning ML Penguins ML Lakers Takk, den satt! Var du litt mindre beskjeden i natt da? Nei, hehe... Ble bare et lite beløp for underholdningens skyld. Du var jo så sikker at den røyk så tok ikke sjansen. Får se i kveld om jeg kjører høyere innsats. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jo:) Hehe joda den skal vel være grei den kampen der, har den med i kupongen i dag Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Skulle utdypet hvorfor mer. Men er på jobb:) så håpe den går inn nå Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Venter på Gazientapspor jeg og, for å få inn en bong Vant litt på Brisbane og Melbourne idag. Annbefaler alle å se på australsk liga en gang... :!: Fått tips av en om å spille på Liverpool og Birmingham, mulig jeg gjør det hvis Gazientapspor vinner nå. Når det gjelder NBA synes jeg det var utrolig god odds på Bobcats mot Suns. Phoenix Suns - Charlotte Bobcats +5.5 1.91 Utah Jazz - San Antonio Spurs 2 1.57 Samlet odds: 3.0 Noen tanker? EDIT: Noen som har stream til Gazientapspor? Endret 26. januar 2011 av Bosna Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Vinner Liverpool idag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå