Dzeko Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Tenker å spille en dobbel inatt: Bulls - Bucks 1 Golden State - San Antonio -5.5 Samlet odds: 2.48 Noen tanker alex? Føler meg sikker på Bulls, er litt usikker på San Antonio Endte med å spille: Chicago Bulls - Milwaukee Bucks 1 Orlando Magic - Detroit Pistons + 12.5 2 Antoine Jamison over 29 points + rebounds Samlet odds. 4.16 Var godt å få inn en bong Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) 3/3 inatt av egne tips, på hovedbongen. ser ikke for meg at canucks roter bort 5-1 ledelse:P Bra tippa det bosna! Endret 25. januar 2011 av *@lex* Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) 2.3 Hvordan regner man ut tilbakebetalingsprosent (TBP)? OddsNet satser på å gi et mest mulig riktig bilde på de resultatene vi oppnår på våre tips. Vi mener at tilbakebetalingsprosenten representerer et godt mål på hvor dyktige tipserne våre har vært. Tilbakebetalingsprosenten regnes ut ved å dele premien på innsatsen og deretter multiplisere resultatet med 100. Eksempel: Man har satset 70 og vunnet 80. Tilbakebetalingsprosenten blir: (80/70) * 100% = 114,3% Ligger man over 100% har man altså tjent penger, ligger man under 100% har man gått med tap. Sikker på at du har regnet riktig Justin? Tviler ikke på at du er ganske kraftig i pluss, men 900 og 300 % hørtes mye ut. Er selv 132% i overskudd, noe som vil tilsvare for meg 20 000kr i Januar. Ja, jeg har jo tatt hvor mye penger jeg har nå, og delt på hvor mye jeg har satt inn, så er faktisk rett, men jeg spiller ikke om så store summer som du gjør, så har tjent litt over 10000 i Januar... Ellers takk for gode tips for natten, fikk inn et systemspill på det! Kjørte også en liten tennisbong for morro skyld, spennende og se om den holder inn; 25.01.2011 09:30 Tomas Berdych - Novak Djokovic (Set betting (5 Set))0-3 2.75Pågående 25.01.2011 02:45 Stanislas Wawrinka - Roger Federer (Set betting (5 Set))0-3 0-3 2.25Vunnet Odds; 6.19 Edit; Den holdt! Endret 25. januar 2011 av justinvernon Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Bra spill det der Justin! Har 3 kamper jeg føler burde gå inn i dag. Luleå ML Aston Villa (DnB) United Noen andre som har spill for dagen? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Sorry for noobt spm, men hva vil Money Line si egentlig? Pengene tilbake ved uavgjort? Boston Celtics - Cleveland +17.5 2 til 1.91 synes jeg er et bra pick. Tviler på at Cleveland taper med så mye som 18, selv om de har vært ute å kjøre i år. Hadde også en relativt god kamp igår som endte med knapt 103-101 tap. Når det er sagt, vet man aldri med Cavs. EDIT: Dette er mer slengt ut som en vurdering enn et tips, bare så det er sagt. Kom gjerne med innspill Endret 25. januar 2011 av Bosna Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Vi har også disse: Arsenal Nottingham forest Linfield Har ikke bestemt meg enda, men blir i hvertfall united i dag ja Edit: Vi har jo også et par kamper som står på bloggen til kjensen Endret 25. januar 2011 av tempozzz Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Sorry for noobt spm, men hva vil Money Line si egentlig? Pengene tilbake ved uavgjort? Det betyr etter evt. Ot og straffer. Altså om det skulle gå til OT så er du med der også, ikke som NT som har resultat etter 60 min. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Ok, takk Slystr Eventuelle picks for dagen: Notingham Forest 1.50 Manchester United 1.37 Schalke 1.50 Palermo 1.70 Gaziantepspor 1.35(spilles imorgen) Port Vale 1.80 Odds hentet fra Betsson Edit: To bonger idag: Palermo og Schalke til 2.40 Manchester, Gazientepspor og Nothingam Forest til 2.77 Endret 25. januar 2011 av Bosna Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Bra spill det der Justin! Har 3 kamper jeg føler burde gå inn i dag. Luleå ML Aston Villa (DnB) United Noen andre som har spill for dagen? Hva betyr DnB? Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Draw no bet. Blir det uavgjort taper man ikke, får tilbake innsatsen Endret 25. januar 2011 av tempozzz Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Fulgte dagbladet sitt tips på Australia, det går bra.. Kjører en trippel med @lex sine tips + singler fra bettingadviceblog... Skal se på NBA/NHL senere. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Draw no bet. Blir det uavgjort taper man ikke, får tilbake innsatsen Takker! Men hvis jeg spiller 2 kamper, og Aston Villa kampen med DnB. De 2 kampene går inn men blir uavgjort i Villa kampen. Blir hele lappen kanselert da? Eller får jeg fortsatt inn pengene for de to andre kampene jeg fikk inn på samme lappen? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Draw no bet. Blir det uavgjort taper man ikke, får tilbake innsatsen Takker! Men hvis jeg spiller 2 kamper, og Aston Villa kampen med DnB. De 2 kampene går inn men blir uavgjort i Villa kampen. Blir hele lappen kanselert da? Eller får jeg fortsatt inn pengene for de to andre kampene jeg fikk inn på samme lappen? Ja, da får du pengene for de to kampene som gikk inn og Villas odds settes til 1 (dvs pengene tilbake). Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Draw no bet. Blir det uavgjort taper man ikke, får tilbake innsatsen Takker! Men hvis jeg spiller 2 kamper, og Aston Villa kampen med DnB. De 2 kampene går inn men blir uavgjort i Villa kampen. Blir hele lappen kanselert da? Eller får jeg fortsatt inn pengene for de to andre kampene jeg fikk inn på samme lappen? Ja, da får du pengene for de to kampene som gikk inn og Villas odds settes til 1 (dvs pengene tilbake). Høres bra ut, takk! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Villa DnB United Arsenal 1/1 Prøver meg med Arsenal idag også Lenke til kommentar
MKej Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Sport: College Basketball Kamp: Seton Hall Pirates @ Syracuse Orange - Onsdag 26, 04:00 Tips: 3 units ATS: Syracuse Orange -13.5 (2,15 @ Pinnacle) Endret 25. januar 2011 av MKej Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 2.3 Hvordan regner man ut tilbakebetalingsprosent (TBP)? OddsNet satser på å gi et mest mulig riktig bilde på de resultatene vi oppnår på våre tips. Vi mener at tilbakebetalingsprosenten representerer et godt mål på hvor dyktige tipserne våre har vært. Tilbakebetalingsprosenten regnes ut ved å dele premien på innsatsen og deretter multiplisere resultatet med 100. Eksempel: Man har satset 70 og vunnet 80. Tilbakebetalingsprosenten blir: (80/70) * 100% = 114,3% Ligger man over 100% har man altså tjent penger, ligger man under 100% har man gått med tap. Sikker på at du har regnet riktig Justin? Tviler ikke på at du er ganske kraftig i pluss, men 900 og 300 % hørtes mye ut. Er selv 132% i overskudd, noe som vil tilsvare for meg 20 000kr i Januar. Ja, jeg har jo tatt hvor mye penger jeg har nå, og delt på hvor mye jeg har satt inn, så er faktisk rett, men jeg spiller ikke om så store summer som du gjør, så har tjent litt over 10000 i Januar... Bare sånn for flisespikkeri her så er det altså sum du har vunnet delt på totale summen du har spilt for, ikke summen du har satt inn. Uansett, grattis med 10k i januar, fortsett slik Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Arg, Modo ødelegger 2 kjempe bonger med 10,1 og 14,22 i odds, i etterpåklokskapens navn osv, men jeg trodde den skulle gå greit. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hahaha, tipperen i meg gråter, mens cityfansen smiler. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg både smiler og gråter, for jeg hadde både Blackpool og Villa til pause. Villa klarer seffern å score rett etter pause. Denne var mest for morro da, men det ble surt. Skadefryden ordner det meste, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå