Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi, det stod feil resultat på livebettingen på Nordicbet i 40minutter i kampen med Tel Aviv...

Det stod 1-0 til hjemmelaget, og Tel Aviv hadde 5.20 i odds - når det i virkeligheten var 0-1. Etter at feilen ble rettet opp har Tel Aviv nå 1.2 i odds...

 

Hva hadde skjedd hvis jeg hadde plassert et bet på livebet mens det stod feil?

Lenke til kommentar

Veldig bra tippet i dag folkens! Imponerende. Litt sur på meg selv for at jeg feiga ut, og måtte dekke meg så mye... men men.

 

Nattens action er som følger:

 

Thunder +4.5

Canucks ML

Hurricanes ML

Wolves-Houston sportsprofit tips, så as usual, meld deg inn hvis du vil vite tipset :)

 

Satser på en bra natt ;)

Lenke til kommentar

Ville tenkt meg to ganger over Spurs. Vinner de? Ja. Dekker de handicappet? Noe tvilsomt. Kommer helt annpå om de klarer og stoppe offensive sterke Warriors. Men med forsvaret til Spurs skal det gå ann. Men jeg ville kanskje gått for ren Spurs seier, og heller tatt Bulls med HC, selv om jeg tror Bucks vil dekke et HC på 8.

 

Men har selv unngått de kampene, så ikke ta alt jeg sier for god fisk her ;)

Lenke til kommentar

Jeg er enig i alt du sier, derfor jeg er usikker. Tenkte å bytte Spurs kampen med ditt Oklahoma City tips, men Hornets har vunnet åtte på rad hvor fem av dem har vært med over 4.5. Slo Spurs sist med over 20. Dog spiller Oklahoma "alltid" tette matcher. Hm :p

"Hornets are 6-14 against the spread in their last 20 as the favourite. That becomes 2-8 when they are favoured by 4.5 points or less.

 

Hornets are 6-1 against the spread when playing a team with a winning record

 

Oklahoma are 22-10 against the spread when playing on the road against a team with a winning record of above 60 %"

 

Oklahoma City

has won four straight after losing the last 10 meetings.

New Orleans

has lost five of nine and eight of the last 13 road meetings.

Lenke til kommentar

Forresten er oddsen 2.75, ikke 2.00, men har ikke fått endret det enda. Jeg tror nok Chelsea dessverre er på vei til å komme tilbake til godt gammelt slag. Om de avgir poeng i morgen vil jeg definitivt regne de 100% til å være ute av gullkampen. Mye kan avhenge av om Lampard og/eller Terry spiller. Tror dessverre Chelsea kommer til å vinne lett, av typen 0-4. Men når det er sagt ville ingenting smakt bedre enn å se de tape for Bolton i morgen.

 

Ellers har jeg lagt ut Blackpool v Man. United. Synes 2,10 er godt betalt for 2/2 her. Tror nok denne kommer til å synke med tiden.

 

Hehe, synes jeg er i en veldig god stim for tiden. Chelsea 2/2 gikk lekende lett. United i morgen bør også fikse 2/2. :cool:

Lenke til kommentar

Litt av en dag, tapte først mye på bettingadviceblog sitt tel aviv tips, men tok det igjen på disse;

 

24.01.2011 21:00 Athletic Bilbao - Hercules (Draw no bet)1 1 1.27 Vunnet

24.01.2011 20:45 Triestina - Novara (Dobbelsjanse)1 - 1 X2 1.22 Vunnet

24.01.2011 20:15 VfL Bochum - Erzgebirge Aue (Under/over: 3.5)under under 1.30 Vunnet

Odds; 2.01

 

 

24.01.2011 21:15 Maritimo Funchal - Sporting Lisboa (1X2)0 - 3 2 1.90Vunnet

24.01.2011 21:00 Athletic Bilbao - Hercules (1X2)3 - 0 1 1.60Vunnet

24.01.2011 21:00 Bolton - Chelsea (1X2)0 - 4 2 1.73Vunnet

24.01.2011 20:15 VfL Bochum - Erzgebirge Aue (1X2)2 - 0 1 1.70Vunnet

Odds; 8.94

 

24.01.2011 21:00 Athletic Bilbao - Hercules (1X2)3 - 0 1 1.63Vunnet

23.01.2011 21:00 Villarreal - Real Sociedad (1X2)2 - 1 1 1.48Vunnet

Odds; 2.41

 

Jeg glemmer ofte å dele tips her, men siden jeg så godt som alltid følger tips fra andre føler jeg det ikke er så mye vits alltid, men skal prøve å bli flinkere å dele allikevel ;)

 

Følger deg med singler og dobler til i natt @alex!

Lenke til kommentar

Warriors +5

Bucks +8

Blazers -7

Magic -12

 

Måtte bare.. vurderte de kampene i stad, men bestemte meg for å droppe dem. Men er så surt hvis de skulle gå inn :p

 

Er det blitt mye pluss denne måneden Justin?; )

Er nesten latterlig, hadde jeg tatt ut det resterende jeg har på bettingkontoen min nå hadde jeg hatt en tilbakebetalingsprosent på 915% siden nyttår... Tro det eller ei. Jeg har hatt en del flaks på litt "store" bets, som f.eks den 120-oddsern jeg fikk inn fra Nistelrooy, men allikevel... :p

 

Casha ut før nyttår med en tilbakebetalingsprosent på 312%

Men, siden jeg for det meste følger folk her må det da ha godt bra for dere også? Hvor mye har du gått i pluss siste tiden @lex?

 

edit; når jeg snakker om tbp tar jeg saldo+uttak/innskudd...

Endret av justinvernon
Lenke til kommentar

Warriors +5

Bucks +8

Blazers -7

Magic -12

 

Måtte bare.. vurderte de kampene i stad, men bestemte meg for å droppe dem. Men er så surt hvis de skulle gå inn :p

 

Er det blitt mye pluss denne måneden Justin?; )

Er nesten latterlig, hadde jeg tatt ut det resterende jeg har på bettingkontoen min nå hadde jeg hatt en tilbakebetalingsprosent på 915% siden nyttår... Tro det eller ei. Jeg har hatt en del flaks på litt "store" bets, som f.eks den 120-oddsern jeg fikk inn fra Nistelrooy, men allikevel... :p

 

Casha ut før nyttår med en tilbakebetalingsprosent på 312%

Men, siden jeg for det meste følger folk her må det da ha godt bra for dere også? Hvor mye har du gått i pluss siste tiden @lex?

 

edit; når jeg snakker om tbp tar jeg saldo+uttak/innskudd...

Sinnsyke tall :)

Hvor mange spill er det snakk om ?

 

Nyt det så lenge det varer, det gjør det aldri :p

Lenke til kommentar

2.3 Hvordan regner man ut tilbakebetalingsprosent (TBP)?

OddsNet satser på å gi et mest mulig riktig bilde på de resultatene vi oppnår på våre tips. Vi mener at tilbakebetalingsprosenten representerer et godt mål på hvor dyktige tipserne våre har vært. Tilbakebetalingsprosenten regnes ut ved å dele premien på innsatsen og deretter multiplisere resultatet med 100.

Eksempel: Man har satset 70 og vunnet 80. Tilbakebetalingsprosenten blir:

(80/70) * 100% = 114,3%

Ligger man over 100% har man altså tjent penger, ligger man under 100% har man gått med tap.

 

Sikker på at du har regnet riktig Justin?

 

Tviler ikke på at du er ganske kraftig i pluss, men 900 og 300 % hørtes mye ut.

 

Er selv 132% i overskudd, noe som vil tilsvare for meg 20 000kr i Januar.

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...