Looke Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 latterlig avgjørelse i stabæk kampen. hauge skulle vært dommeri 2.divisjon ffs Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Litt off-topic, men det er faen ikke grenser for hva som blir satt opp som oddsspill i disse dager med et titalls større bookmakere som flekker tenner etter kunder. ... Snart kan jeg vel sette penger på om bussen er i rute eller ikke. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Tipper renten holder seg eller går ned, for å unngå "katastrofen".. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Dagens dobbel med innsats på 100 kroner flatt. Lillestrøm - Brann UB 1,78 Gir et Brann i tilsynelatende bra slag fordelen her. Trelleborg - GIF Sundsvall H 1,95 Trelleborg er i ferd med å sikre plassen, og er i god form. GIF ligger nest sist, og har en elendig bortestatistikk. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hvilket betting selskap bruker du Stone? Liker de UB HU oddsene Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 NordicBet, http://www.nordicbet.com. Gode odds, mye norsk idrett, og ikke minst - de er greie på utbetaling. Det vil si; du kan bare registrere konto og trykke utbetal, du slipper å begynne å stresse med å sende inn kopi av førekort, pass, fødselsattest, og alt mulig annet dill for å bevise at du fins før du får ut pengene dine. Lenke til kommentar
Enya Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Må si at Lillestrøm - Brann B til 3,50 frister veldig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Tipper renten holder seg eller går ned, for å unngå "katastrofen"..Du kødder nå? Ville heller satset sparepengene der, enn i aksjer Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) LSK -Brann U 3.50 Innsats: 200kr Give papi some money! Endret 22. september 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Brann lever på flaks i dag gitt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Brann har da hatt like mange sjangser som Lillestrøm... leif Endret 22. september 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 500kr i pluss idag! Lenke til kommentar
Enya Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Glad fristelsen min ikke ble for stor til å sette pengene på Brann Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Dagens dobbel med innsats på 100 kroner flatt. Lillestrøm - Brann UB 1,78 Gir et Brann i tilsynelatende bra slag fordelen her. Trelleborg - GIF Sundsvall H 1,95 Trelleborg er i ferd med å sikre plassen, og er i god form. GIF ligger nest sist, og har en elendig bortestatistikk. Gikk inn denne. Dermed har jeg nesten 600 kroner i rent overskudd de siste to dagene, er ikke så verst det. Må holde denne formen nå Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Noen som har noe innsikt i Ligacupen i kveld? Kommer sikkert en skrell eller to. Får prøve å finne ut hvilke av PL-lagene som stiller med mange reserver. Lenke til kommentar
Enya Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Sitter og lurer på det samme. Arsenal tror jeg klarer det selv om de kommer til å stille med ett reservepreget lag, men som uansett er "stjerne" preget. Liverpool fikser vel det også, men det er altfor lite å hente til at jeg tar de med på bongen. Av premier league lagene som fort kan gå på en smell setter jeg Manchester United øverst på listen, tror også at Fullham vil slite i dag. Ligacup kamper er vel egentlig en risiko å spille på siden mange lag stiller med reserver og benkevarmere. Har ikke bestemt meg selv ennå for hvordan dagens bonger blir. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Holder meg langt unna ligacup i hvertfall. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Faen. Arsenal hadde en penpen odds på 2.01 med handicap +1. Tror jeg går for denne idag: Arsenal (0) - Sheffield United (1) 1 2,01 IF Elfsborg - Hammarby 1 1,57 Total odds 3,16 Innsats: 300 Lenke til kommentar
Enya Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Her er kampene jeg vurderer. Har lyst til å ta med united, men vet ikke om jeg tørr:S De har jo med Ronaldo, Neville, Nani, Anderson og Hargreaves i troppen og en del reservelagspillere som bør nytte sjansen til å vise seg frem nå som A-laget til united sliter. Ellers noen innvendinger? Ingen andre som tørr å prøve seg på ligacupen i dag? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er Manutd fan og jeg tør ikke satse på de denne gangen. Vet aldri hvor seriøst Boro tar kampen i dag. Gå for et par handicap spill, Arsenals lag burde klare å putte både 2 og 3 mål i dag! Kan ikke uttale meg om de andre kampene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå