Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens dobbel med innsats på 100 kroner flatt.

Lillestrøm - Brann UB 1,78

Gir et Brann i tilsynelatende bra slag fordelen her.

Trelleborg - GIF Sundsvall H 1,95

Trelleborg er i ferd med å sikre plassen, og er i god form. GIF ligger nest sist, og har en elendig bortestatistikk.

Lenke til kommentar
Dagens dobbel med innsats på 100 kroner flatt.

Lillestrøm - Brann UB 1,78

Gir et Brann i tilsynelatende bra slag fordelen her.

Trelleborg - GIF Sundsvall H 1,95

Trelleborg er i ferd med å sikre plassen, og er i god form. GIF ligger nest sist, og har en elendig bortestatistikk.

Gikk inn denne. Dermed har jeg nesten 600 kroner i rent overskudd de siste to dagene, er ikke så verst det. Må holde denne formen nå :D

Lenke til kommentar

Sitter og lurer på det samme. Arsenal tror jeg klarer det selv om de kommer til å stille med ett reservepreget lag, men som uansett er "stjerne" preget. Liverpool fikser vel det også, men det er altfor lite å hente til at jeg tar de med på bongen.

Av premier league lagene som fort kan gå på en smell setter jeg Manchester United øverst på listen, tror også at Fullham vil slite i dag.

Ligacup kamper er vel egentlig en risiko å spille på siden mange lag stiller med reserver og benkevarmere.

Har ikke bestemt meg selv ennå for hvordan dagens bonger blir.

Lenke til kommentar

Her er kampene jeg vurderer.

Har lyst til å ta med united, men vet ikke om jeg tørr:S De har jo med Ronaldo, Neville, Nani, Anderson og Hargreaves i troppen og en del reservelagspillere som bør nytte sjansen til å vise seg frem nå som A-laget til united sliter.

Ellers noen innvendinger? Ingen andre som tørr å prøve seg på ligacupen i dag?

post-83475-1222188366.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...